Stran 3 od 5
Objavljeno: 11 Jul 2007, 06:34
Napisal/-a red_mamba
katero turbino pa iščeš?
Objavljeno: 11 Jul 2007, 07:59
Napisal/-a fitipalDDi
red_mamba napisal/-a:katero turbino pa iščeš?
vidiš, dobro vprašanje ... sej ne vem točn

uglavnem, mal večjo kot je
original in da bi na koncu, k bo vse poštimano - še izpuh pa elektronika ... vn
spravil ene .. 250+ konjičev

Objavljeno: 11 Jul 2007, 12:13
Napisal/-a red_mamba
malo večja kot je original (K03) je K03S, ki ima samo turbino malenkost večjo. Ampak z njo mislim da NE gre do 250KM, pol bo treba kr "oreng" večjo

K04 recimo,
http://www.boostplanet.com/k04-01.htm
BlueGTI bi ti znal več povedat, k je bil že poleg nekaj nadgradenj, tudi men je dal par nasvetov, sam jaz sem rekel da ne grem prek 200KM ( zaenkrat

) zato bom menjal samo z K03S, da se turbina zaradi večjega kompresorja pri maks tlaku ne vrti tako močno kot bi se K03 (ma pa malo večji lag na ta račun). Malo manj turbino obremenjuje.
1.8T motorji imajo tudi problem z oljem. Jaz sem dal sedaj na ta velikem servisu sčistit vse oljne poti tako, da ni straha da bi kaj zaribalo zaradi premalega pretoka olja. Ziher je ziher čeprav je kar nekaj € treba dat za to

Objavljeno: 11 Jul 2007, 12:29
Napisal/-a fitipalDDi
red_mamba napisal/-a:
1.8T motorji imajo tudi problem z oljem. Jaz sem dal sedaj na ta velikem servisu sčistit vse oljne poti tako, da ni straha da bi kaj zaribalo zaradi premalega pretoka olja. Ziher je ziher čeprav je kar nekaj € treba dat za to

Kolikor jest vem, je velik problem pri vzdolžno postavljenem motorju zaradi premalo olja v karteju in s tem pregrevanja olja ... drug problem pa so cevi, katere gredo na turbino za mazanje, le te so bile pri enih modelih napačne in so se mašile, baje da so te napake odpravili z zamenjavo teh lajtun ...
ravno na mojem avtu naj bi šla turbina zaradi tega ... k sreči so jo zamenjali
še predno sem jest kupil avto in tudi te cevi za dovod olja na turbino.
Objavljeno: 11 Jul 2007, 13:15
Napisal/-a red_mamba
res je, posledično se zaradi višje temparature olja naredijo obloge olja, ki se "zapečejo" na notranje dele.
Pa baje da je edino pravo olje za te motorje aral supertronik. Tud sam ga uporabljam, ker bi naj bil razvit posebaj za 1.8T motor.
Objavljeno: 11 Jul 2007, 14:36
Napisal/-a fitipalDDi
Ali je treba zaradi menjave turbine - recimo VEČJO vedno menjat tudi izpušni
kolektor? A še kaj drugega, da ne bom kaj kupil, pol pa študiral, kje naj
sedaj dobim tisto, kar bi mi manjkalo?
Objavljeno: 11 Jul 2007, 15:29
Napisal/-a Charger
Ce je drugacna in ne gre na original kolektor je treba menjat tudi kolektor. In seveda izpusno cev - downpipe, nove cevi za dovod zraka in novo cev od turbine do intercoolerja. Tudi popravit cevi za olje in vodo, ce so prikljucki drugacni.
Objavljeno: 11 Jul 2007, 15:39
Napisal/-a fitipalDDi
Charger napisal/-a:Ce je drugacna in ne gre na original kolektor je treba menjat tudi kolektor. In seveda izpusno cev - downpipe, nove cevi za dovod zraka in novo cev od turbine do intercoolerja. Tudi popravit cevi za olje in vodo, ce so prikljucki drugacni.
Ja, vse to razen kolektorja mi je kr jasno ... a pol moram kupit trubino obvezno s kolektorjem ...
Objavljeno: 11 Jul 2007, 15:53
Napisal/-a Charger
Turbina se ne prodaja skupaj s kolektorjem. Razen, ce je od avta, ki ima kolektor, ki pase direkt na tvoj. Ponavadi se kolektor izdela.
Objavljeno: 12 Jul 2007, 09:30
Napisal/-a fitipalDDi
a pa kdo dela kolektorje - izpušne, ali se moraš pač sam poigrat ?
Objavljeno: 12 Jul 2007, 10:07
Napisal/-a cc 206
www.googel.com
pa malo poišči, ker maš polno tega na netu za tvojo mašino
Objavljeno: 12 Jul 2007, 10:38
Napisal/-a mloncar
fitipalDDi napisal/-a:a pa kdo dela kolektorje - izpušne, ali se moraš pač sam poigrat ?
Jure Krof (NX100 turbo) baje dela custom kolektorje. za kontakt se obrni na šajnerja
Objavljeno: 12 Jul 2007, 11:52
Napisal/-a nebivedu
red_mamba napisal/-a:res je, posledično se zaradi višje temparature olja naredijo obloge olja, ki se "zapečejo" na notranje dele.
Pa baje da je edino pravo olje za te motorje aral supertronik. Tud sam ga uporabljam, ker bi naj bil razvit posebaj za 1.8T motor.
Namesto aral olja vzemi liqui molly z MOS2 dodatkom. Je poceni in zadeva resnično dobro deluje tako na N/A, kot tudi na turbo motorjih. Meni, odkar ga uporabljam, avto ne pije več toliko olja, kot ga je prej. Na eni tekmi je včasih popil tudi po 2 do 3 deci, ker je avto delal na 7 do 8000 obratov, zdej pa na taki tekmi mogoče pol deci, kar pa je za 1.6 mašino z več kot 300.000km prevoženimi(od tega samo pod mojo nogo vsaj 30 do 40.000km po terenu) ni več veliko.
Normalno pa na 1000km popije avto tm okol 2 deci, prej pa je najmanj pol litra.
Objavljeno: 12 Jul 2007, 12:36
Napisal/-a fitipalDDi
mloncar napisal/-a:fitipalDDi napisal/-a:a pa kdo dela kolektorje - izpušne, ali se moraš pač sam poigrat ?
Jure Krof (NX100 turbo) baje dela custom kolektorje. za kontakt se obrni na šajnerja
uff, kje ga pa najdem?
Objavljeno: 12 Jul 2007, 12:44
Napisal/-a Charger
Najprej napisi koliko sploh mislis investirat v zadevo.
Turbina + kolektor + downpipe + razne cevi + injektorji + chip turning + ostalo bo stalo od 3000 EUR naprej. (plus dodatnih 1000 EUR za rezervo)
Objavljeno: 12 Jul 2007, 13:47
Napisal/-a fitipalDDi
ne vem no ... 4000€ ziher ne bom dal, ker je komaj cel avto tolk vreden ...
bom pa neki naštimal, da bo mal bl to šlo ... zato pa tudi sprašujem mal ...
je pa res najlažje nekoga poslati v trgovino, pa mu rečt, kupi tole pa tole ...
Mislim, da je forum bl namenjen odkrivanju kaj se lohk naredi z malce volje
in domišije ... ali pa se motim

Objavljeno: 12 Jul 2007, 16:09
Napisal/-a Charger
Ce bos z domisljijo preprical obstojeco turbino da bo dala vec od sebe, lahko z nami delis kako ti je to uspelo.
Drugace pa se ponavlja zmeraj ista zgodba. Vsi bi tunali, chipali, nadgrajevali, predelovali itd... Ko je treba priti z denarjem na plano pa se vse ustavi.
Velja za vse, ne samo v tem primeru. Brez nic ni nic.
Se zmeraj nisi napisal koliko KM bi sploh rad imel v tem avtu. In zakaj ne gres direkt chipat avto v kaksno firmo ki se s tem ukvarja, saj je to najcenejsa varianta.
Objavljeno: 12 Jul 2007, 17:17
Napisal/-a CupraR
Zgleda da mu je premalo konjev...
Iz serijske K03 turbine bi lahko zvlekel nekje 215-220PS (čist odvisno od avta).
Pa recmo da si dober od oka za 1500eur, odvisno kako pocen izpuh dobiš.
Izpuh (downpipe fi 76, ostalo 70); močnejšo benz pumpo, Forge ventil+custom čipanje. Sicer je varjanta še menjat koleno in ventil ki krmili wastgate (odpira in zapira turbino), sam mislm da niti ni potrebe.
J. ga zadeve niso poceni, kolk je avto vreden nimaš tukaj kej mislt. K sreči so fantje pri nas majstri za 1.8T motorje in je samo od tebe odvisno kolk konjev bi rad mel oz kolk denarja bi rad vložil.. Dobi se pa vse!!
Lahko daš celo K04 turbino gor (do max 260-270ps), pol maš razne hibride teh turbin (tako je mela una rumena Ibiza-303ps), uglavnm ni tle izgovora da se ne dobi roba..
Si pa ob solidnem projektu takoj ob vsaj 4000eur, kje so pol šele bremze pa podvozje itd...
Objavljeno: 12 Jul 2007, 17:28
Napisal/-a Malecky
Pa ne Passata tjunat no...
Kup direkt S4 tko k Jan in pika.
Objavljeno: 13 Jul 2007, 07:07
Napisal/-a fitipalDDi
Malecky napisal/-a:Pa ne Passata tjunat no...
Kup direkt S4 tko k Jan in pika.
ja sej

a ne
sam jeba je, k nebeden neče passata kupit
