Stran 3 od 3
Objavljeno: 03 Apr 2006, 22:22
Napisal/-a CupraR
To itak, je pa površina vseh 4ih precej večja.... Bom ob menjavi prov zmeru...
Objavljeno: 03 Apr 2006, 22:44
Napisal/-a DrMr
... ampak delajo z obeh strani, torej z potrebnim 2x manjšim hodom = prostornino!
Objavljeno: 03 Apr 2006, 23:17
Napisal/-a modriDIRKAC
to kar vas je večina napisala glede tega da gre pedalo niže kakor pri serijskih bremzah če jih zamenjaš za večje čist drži...
torej jaz sem najprej nadomestil pri moji kočiji sprednje diske in čeljusti z večjimi in zadaj bobne z diski iz istega kompleta....
posledica nenormalno boljši učinek ampak 2 cm nizja in ful mehkejša pedalka...
zdej sem se pa mal navadu na stvari in sem zamenjal še gl. zavorni cilinder in servo in ga dal gor od avta ki ima še večje bremze kot jih imam jaz sedaj...
posledica precej višja pedalka zelo trda...točno veš kdaj se ploščice naslonijo ob disk in slabši učinek glede na silo s katero pritisnem na pedal...
torej teorija drži v obe smeri
Objavljeno: 28 Jun 2006, 23:12
Napisal/-a Nejko87
cevi pa drago plačujete.
js sm dau za OMP 15.700 s poštnino iz UK
Objavljeno: 29 Jun 2006, 14:26
Napisal/-a CupraR
Nejko87 napisal/-a:cevi pa drago plačujete.
js sm dau za OMP 15.700 s poštnino iz UK
Dej link

Objavljeno: 08 Sep 2006, 19:05
Napisal/-a Nejko87
http://www.106parts.com/
klikni new parts -> OMP Brake Pads, Discs, Hoses & Fluid Fast Road, Racing, Stainless Steel -> 106 S2 1.6 RALLYE/106 S2 1.6 GTi 16v
OMP Teflon Stainless Steel Brake Hoses Set of 4 hoses for front and rear
TF1/PE131
£41.36