Stran 2 od 3

Objavljeno: 05 Okt 2005, 13:56
Napisal/-a u-r-o-s
Aha se mi je zdelo da variš na ta način, hvala.

Objavljeno: 05 Okt 2005, 16:44
Napisal/-a CupraR
Bravo svaka čast ,lepo porihtan =D> =D>
Par vprašnaj mam: si mu tut downpipe delal??

Uroš: kako to da je Devito tok hotu?? Si mislu cel sistem titanium dat al kaj?? Oz se mu najbrš ni dal delat pa je neki tazga vn vrgu, pa tut pr unmu je od dneva odvisn kolk hoče met.

Objavljeno: 05 Okt 2005, 16:57
Napisal/-a Ferrarist
js sm se pogovarjal s tipom,k pozna vitota,pa je reku,da za autocross in te reči dela ugodne auspuhe itd,tud kak dnarc rad da za sponzorstvo,ampak kar se pa tunanih avtov-mislim street varianta-da je tak oderuh,da kr ni za verjet,pa da mu klapa še naseda...to mi je reku NJEGOV PRIJATELJ ](*,)
Žalostno...

Objavljeno: 05 Okt 2005, 22:03
Napisal/-a urosbe
Titanium gor al pa dol, jst sm pršu do njega pa mu reku, da bi rad izpuh od turbine do zadnjega dela, vključno z obema loncema. Tam sem bil vsaj 3x. Sam je začel nekaj s Titanium variantami, pa tudi če sem mu rekel, da ne rabim Titanium, so bile njegove besede "ja, če je avto tok hud, mora bit tud izpuh iz Titaniuma, drugega ti ne bom delal" in podobne fore. Potem me je spraševal tudi, koliko se mi mudi, ker če se mi ne, potem si na easy vzame, pa lahko še kaj cenejš, in sem mu jasno dal vedet, da si lahko pol leta vzame, samo pač da bo. Tud rekel sem mu, da lahko kakšno stvar tudi sami naredimo, pa ni bil za, al vse al pa nič. No na koncu sem pa obupal in sem čaku, da bomo sami nekaj skupaj sestavl. In res, ravno pravi trenutek sva se spoznala s Hemingway-jem, ki mi je prijazno ponudil pomoč. In sem več kot zadovoljen.

Objavljeno: 06 Okt 2005, 08:06
Napisal/-a Malecky
Zdaj se pa jaz ze bojim devita madonca... :D

Mam sam en lep rorcek za oblikovat pa na lonc navarit....hemy mas kej na lagru? \:D/

Objavljeno: 06 Okt 2005, 08:25
Napisal/-a mondy
Malecky napisal/-a:Zdaj se pa jaz ze bojim devita madonca... :D

Mam sam en lep rorcek za oblikovat pa na lonc navarit....hemy mas kej na lagru? \:D/
To greš pa loh tut sam v MDM pa pa kupiš 20cm polirane cevi in jo mal s plinskim gorilnikom na koncu pregreješ, da dobi tisti "titanium look". Pol pa k prvemu k izpuhe vari je fertig.

Objavljeno: 06 Okt 2005, 08:44
Napisal/-a Malecky
Se dobi lepo polirana? Se nism nabavlu zadev. O:)

Rabim kar ror da bo zgledal oukej ker je taka zajebana odprtina v odbijacu in morm dat vsaj 3" mislim da blizje 3.5" 8-[

Kako bi naredil dvojno oz. tisto mrezico notr da neb bla glih taka lukna kot da je supra.

Bom probu...vec k 15cm cevi nemorm fentat. \:D/

PS. Prime obicna elektroda to?[/list]

Objavljeno: 06 Okt 2005, 12:05
Napisal/-a mondy
Dr_S napisal/-a:za inox cev rabiš varilni aparat za varjenje inox cevi, tako da žal...
Ja sam tle se gre samo za nastavek. Tut CO2 varilni aparat bi moral bit uredu za pritrditev nastavka.

Objavljeno: 06 Okt 2005, 19:51
Napisal/-a nightrider31
videl v zivo med izdelavo oba izpuha tudi tistega za cross masinco

hemy kapo dol obvladas zadevo pa se k pravemu mojstru si dal vse varit :priklon

Objavljeno: 06 Okt 2005, 19:56
Napisal/-a mondy
A bo kakšen video clip na voljo tistim, ki nismo zadeve v živo videli? :D

Objavljeno: 06 Okt 2005, 20:04
Napisal/-a u-r-o-s
Hemi a mi zaupaš kako pri downpipe-u izvedeš izdelavo prirobnice, ker ima tako nedefinirano obliko ponavadi?(internal WG)

Objavljeno: 06 Okt 2005, 22:02
Napisal/-a mloncar
u-r-o-s napisal/-a:Hemi a mi zaupaš kako pri downpipe-u izvedeš izdelavo prirobnice, ker ima tako nedefinirano obliko ponavadi?(internal WG)
verjetno je treba lepo narista v kakšnem Autocadu, pa potem dat na kak CNC oz rezkar.

Objavljeno: 07 Okt 2005, 15:26
Napisal/-a Ferrarist
za končnik kupi 20 cm pohištvene cevi,nej bo pa cca fi 100,ker kar je manjše,zgleda čudno...v roki zgleda ogromn,ko ga pa daš na avto,postane majhen...inox lahko variš z navadno Fe elektrodo,je pa bolje kupit elektrodo za inox...
@Hemy tip mi je govoru,da jim je dal vito XXXk sit tud za sponzorstvo,zdej pa je ta tip kopilot v yugo pokalu...nimam pa pojma,kako se imenuje...mislim,da je bila letos njihova prva sezona v rallyju,do sedaj pa so dirkali v avtokrosu...

Objavljeno: 18 Nov 2005, 21:24
Napisal/-a urosbe
Nisem bil, ker mi preveč turbino odpira - sej zato bi rad zmanjšal boost:)

Objavljeno: 19 Nov 2005, 00:28
Napisal/-a SunShiner
Hemy predober izpuh si naredu :D:

Uroš - dej probi zmerit HPje na čimvišjem bOOstu ;)

Objavljeno: 26 Nov 2005, 13:12
Napisal/-a urosbe
Nekaj me zanima, če ima kdo izkušnje... kaj bi pri mojem izpuhu bolj utišalo glasnost izpuha?:)
- a bi bil to dolg sredinski lonec (seveda športni - popolnoma odprt, tako kot sta zadnja dva),
- ali pa kakšen športni katalizator (mislim da jih je erc včasih prodajal), če se seveda dobi za tak fi izpuha:)?

LP
Uroš

Objavljeno: 26 Nov 2005, 13:25
Napisal/-a Pugi
srednji lonec ti zna pobrati kako resonanco ali 2. Več bi ti zapru katalizator, samo ne vem kok ti kej ven seka, ker ga to zna uničit. Jaz ga prav iz tega razloga ne morm met, ker mi ga razstreli. Je pa kat defenitivno taka zadeva, ki zavre zvok...

Objavljeno: 26 Nov 2005, 13:26
Napisal/-a SunShiner
srednji lonec bi bil pomoje boljša izbira :)

Objavljeno: 26 Nov 2005, 13:33
Napisal/-a CupraR
Sredn lonc 100%. Katalizator ti bo še motor zadušil ](*,) ](*,) čeprav je pa res da ogromna zvoka pobere. Vsaj pr VAG turbo...

Objavljeno: 26 Nov 2005, 13:34
Napisal/-a urosbe
Ok, pa kdo tudi ve, kako vpliva na zvok širši/ožji lonec oz. daljši/krajši?

LP
Uroš