Objavljeno: 06 Okt 2006, 22:09
to je navadn turbo dizl in navadna turbina
Še enkrat preberi moj postnebivedu napisal/-a:Poglej, kako lahko ima dizel pri 3000 obratih tok izpuha kot bencinar pri 6000 obratih z isto prostornino.door_man napisal/-a: Laično: dizel s prostornino 2 litra bo pri enakih obratih dal ravno toliko plinov kot bencinar z enako prostornino, oz. dizel s prostornino 2 litra bo pri 3000 obratih dal od sebe toliko plinov kot bencinar s prostornino 1 liter pri 6000 obratih. Pri turbinah je važno samo koliko pretoka so sposobne prenest. Predvidevam da je tale turbina od 1.9 JTD motorja, kar pomeni, da bi na 1.3 bencincu mogoče še kej dala od sebe. Ne pa pričakovat čudežev, mogoče 0,3 bara. Če bi hotu karkol konkretnega bi mogu itak dobit kompresor mapo za to turbino.
Pa tale s štandgasom je tud mal bosa. Če držim na mojmu turbaču gas na mestu magar na 5000 rpm turbina ne ustvarja nobenega pritiska, ker je wastegate odprt.
EDIT: sm šu mal literaturo pogledat, težava je lahko če turbina nima wastegatea, kar drži za nekatere dizel turbine in pa pri variabilnih turbinah je lahko problem v tem da imajo plini bencinarja višjo temperaturo česar mehanizem za krmiljenje ne zdrži. Preveri kakšno turbino imaš.
LAIČNO za 2000ccm motor: Če stisneš recimo 2 litra zraka v mašino, bo na drugi strani 2 litra zraka vn prišlo. Če to narediš 3000x na minuto, bo prišlo 3000x2litra ven, če pa narediš to 6000krat na minuto pa bo prišlo 6000x2litra ven. Torej ne more biti tukaj tok razlike. Tko da mislim, da si se uštel v tem.
Brez veze. Razloži zakaj bo dizel pri 3000 obratih dal ven več izpuha, kot bencinar pri 6000 obratih, ker men ni logično, da bi 2000ccm mašina v 3000 obratih spustila ven tok izpuha kot bencinar pri 6000.door_man napisal/-a:Še enkrat preberi moj postnebivedu napisal/-a:Poglej, kako lahko ima dizel pri 3000 obratih tok izpuha kot bencinar pri 6000 obratih z isto prostornino.door_man napisal/-a: Laično: dizel s prostornino 2 litra bo pri enakih obratih dal ravno toliko plinov kot bencinar z enako prostornino, oz. dizel s prostornino 2 litra bo pri 3000 obratih dal od sebe toliko plinov kot bencinar s prostornino 1 liter pri 6000 obratih. Pri turbinah je važno samo koliko pretoka so sposobne prenest. Predvidevam da je tale turbina od 1.9 JTD motorja, kar pomeni, da bi na 1.3 bencincu mogoče še kej dala od sebe. Ne pa pričakovat čudežev, mogoče 0,3 bara. Če bi hotu karkol konkretnega bi mogu itak dobit kompresor mapo za to turbino.
Pa tale s štandgasom je tud mal bosa. Če držim na mojmu turbaču gas na mestu magar na 5000 rpm turbina ne ustvarja nobenega pritiska, ker je wastegate odprt.
EDIT: sm šu mal literaturo pogledat, težava je lahko če turbina nima wastegatea, kar drži za nekatere dizel turbine in pa pri variabilnih turbinah je lahko problem v tem da imajo plini bencinarja višjo temperaturo česar mehanizem za krmiljenje ne zdrži. Preveri kakšno turbino imaš.
LAIČNO za 2000ccm motor: Če stisneš recimo 2 litra zraka v mašino, bo na drugi strani 2 litra zraka vn prišlo. Če to narediš 3000x na minuto, bo prišlo 3000x2litra ven, če pa narediš to 6000krat na minuto pa bo prišlo 6000x2litra ven. Torej ne more biti tukaj tok razlike. Tko da mislim, da si se uštel v tem.