Stran 2 od 2

Objavljeno: 25 Mar 2005, 21:05
Napisal/-a RedBull
vsi 16V opli usekajo skup....

Objavljeno: 25 Mar 2005, 21:09
Napisal/-a Dust
šmeks napisal/-a:vsi 16V opli usekajo skup....
sej zato sem pa jaz napisal da je 8v O:) .

Objavljeno: 25 Mar 2005, 22:03
Napisal/-a RedBull
Dust napisal/-a:
šmeks napisal/-a:vsi 16V opli usekajo skup....
sej zato sem pa jaz napisal da je 8v O:) .
aha mal potavršno čekiram....pri 8v se pa ne ujamejo 1.4 ter 1.6 sam nism čist zihr tko da me ne za besedo držat

Objavljeno: 26 Mar 2005, 16:46
Napisal/-a Mitja
Jaz sem govoril za 8v.

Evo še slika iz autodate

Slika

Objavljeno: 02 Apr 2005, 18:49
Napisal/-a Dust
je bilo samo tesnilo glave #-o ,dihtunga je pa spustila med prvim in drugim cilindrom(ene 3 cm je manjka :) ) in zato je bila kompresija na nuli :-° ,sam ni mi pa jasno zakaj je jermen tud preskoču za en zob...a je možno: spusti dihtunga,ker ni kompresije avto takoj pride iz 4 na 2 cilindra in je ta "sunek" tako močan,da jermen preskoči 8-[ ...sej veste kaj mislim :D

Objavljeno: 02 Apr 2005, 22:06
Napisal/-a Mitja
Če je bil jermen nenašponan je lahko zaradi česa podobnega preskočil. Ali ste avto tudi kaj porivali?

Drugače me je pa autodata danes 2x razočarala. Obakrat glede količine olja v motorju, tako da ne vzamem več 0 za 100% :-k Ali ste kaj gledali, če udari skupaj?