
Dyno room je koncan
Re: Dyno room je koncan
Se eno Imprezo smo pomerili. GC 2.0 turbo, malce vecja turbina in Megasquirt. Vec ne gre, ker so injektorji na meji.


http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dyno room je koncan
Tole je pa moj rezultat. Sem računal na dobrih 300KM.....


Max boost 1,3bar in potem začne padat po 5000 obratih in se pri 6000 ustavi na 0,9bar.
Pomoje je največji problem star serijski intercooler in seveda premajhna turbina.
Tlak bi lahko še mal dvignu, ampak ga zaradi 285000km na tem motorju raje ne...



Max boost 1,3bar in potem začne padat po 5000 obratih in se pri 6000 ustavi na 0,9bar.
Pomoje je največji problem star serijski intercooler in seveda premajhna turbina.
Tlak bi lahko še mal dvignu, ampak ga zaradi 285000km na tem motorju raje ne...
Re: Dyno room je koncan
Za tale odltimer je cisto v redu :-) Tudi krivulja je lepa, motor lepo dela.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;