Stran 2 od 2
Objavljeno: 09 Avg 2008, 10:30
Napisal/-a axaQ42
Hmmm moral bi izvedet priblizno kaksna je njihova temp.meja naprimer,material tocno,obdelava itd. Iz velikosti ne moras sklepat nazalost nic.
Objavljeno: 09 Avg 2008, 10:37
Napisal/-a Yagi-san
V primeru nabave kovanih batov..... morajo biti iste velikosti itd. ?
Yagi-san
Objavljeno: 09 Avg 2008, 20:12
Napisal/-a Charger
Vazno je kompresijsko razmerje. Vsak bat zdrzi vsaj 1 bar.
Tako da bati so v redu. Kompresijo se zniza z debelejsim tesnilom glave.
Injektorje zrihtam kakrsnekoli zelis. In karkoli drugega tudi :-)
Ce pa bi rad vozil na 2 bar in imel 600KM iz motorja potem bi rabil kovane bate in ojnice.
Objavljeno: 09 Avg 2008, 22:42
Napisal/-a Yagi-san
Charger napisal/-a:Vazno je kompresijsko razmerje. Vsak bat zdrzi vsaj 1 bar.
Tako da bati so v redu. Kompresijo se zniza z debelejsim tesnilom glave.
Injektorje zrihtam kakrsnekoli zelis. In karkoli drugega tudi :-)
Ce pa bi rad vozil na 2 bar in imel 600KM iz motorja potem bi rabil kovane bate in ojnice.
Potem se bova pa midva enkrat dobila in rekla eno na to temo.
Yagi-san
Objavljeno: 20 Avg 2008, 10:46
Napisal/-a Yagi-san
hemingway napisal/-a:Mene bi zanimala predelava na kompresor... K enkat bom tud sam točn to mašino predelu na enga Eatona M90

To pa tudi mene informativno zanima. Princip delovanja, izdelave, kolikšna je omejitev za pridobiti moč in navor... ?
Yagi-san
Objavljeno: 20 Avg 2008, 22:11
Napisal/-a Charger
Moci je lahko toliko kolikor zdrzi motor. Se pravi vecji kompresor kot zmontiras vec KM lahko pridobis. Vecji kompresor pa pomeni da rabis tudi vec prostora pod pokrovom motorja.
Najvecji problem je drsenje jermena, ze tak kompresor kot je sedaj na Foyoti porabi 25KM pri polni obremenitvi. Ce bi dal se kaj vecjega bi moral prek jermena poganjati 40KM ali vec. Za kaj takega pride v postev samo zobati jermen.
Objavljeno: 12 Sep 2008, 18:40
Napisal/-a Yagi-san
Jaz se še vedno ne morem odločiti, kaj bi naredil.... ali turbo ali kompresor vrjento ! Za vse + in - sem seznanjen.... ampak odločitev je težka. Pri turbini me moti turbolag. Na razpolago imam novo turbino od EVO VIII (TD05HR), ne vem pa ali bi bila OK za moj setup ?? MAlo pomoči bi prosil. Hvala !
Yagi-san
Objavljeno: 12 Sep 2008, 20:08
Napisal/-a speedy_gonzales
turbo- lag je neki, sam k pa zecne pihat, pa posledicno moc razvijat, je pa tut lustn
Objavljeno: 13 Sep 2008, 00:34
Napisal/-a Charger
Pri 3.2 motorju ni turbo luknje. Turbina od Evota je dobra do 370KM.
Na 3.0 motorju od Venturija turbina dela s polno paro pri 3000 obratih in je dobra za 600KM. Zacne polnit pri 2000.
Objavljeno: 13 Sep 2008, 01:12
Napisal/-a speedy_gonzales
Charger napisal/-a:Pri 3.2 motorju ni turbo luknje. Turbina od Evota je dobra do 370KM.
Na 3.0 motorju od Venturija turbina dela s polno paro pri 3000 obratih in je dobra za 600KM. Zacne polnit pri 2000.
se prav zacne vlect, lih tm nek kokr NA 3.2 motor