Stran 2 od 2
Objavljeno: 26 Dec 2006, 17:04
Napisal/-a Ferrarist
no,glede sesalne cevi...mislim,da je 3 colska dosti preveč...na sesalni cevi se vsak ?milimeter? pozna na turbo luknji-preizkušeno na imprezi

na izpuhu pri turbaču lahko pretiravaš,ne pa pretiravat na sesalni cevi
Objavljeno: 26 Dec 2006, 17:53
Napisal/-a croma_man
mislim da si mal narobe razlaga sesalno cev pa IC napeljavo komplet...
ker IC piping delat za take konje 3" je hudo preveč...je 2.5" dovolj
Objavljeno: 26 Dec 2006, 18:03
Napisal/-a natek
Hvala za opozorila, zato pa smo tu da si pomagamo! Tako, da je dovolj, če izberem 2,5 colsko sesalno cev?
LP
Objavljeno: 26 Dec 2006, 18:25
Napisal/-a Ferrarist
ups,ja...mal sem zamešal pojme...IC piping,ja...
Objavljeno: 29 Dec 2006, 01:24
Napisal/-a natek
Še mogoče kak dober nasvet?
LP
Objavljeno: 30 Dec 2006, 00:27
Napisal/-a 2.7TT
natek napisal/-a:Odločitev je padla
Komlet novi izpuh 3?(fi76mm)
Komplet sesalna cen + sport filter 3?(fi76mm)
ECU-pri RSR-u
IC bo ostal kar originalen (če je potrebana menjava me OPOZORITE)
bremze in podvozje tak ne rabim zgubljat besed se tak ve kaj upgrade potegne za sabo
P.S. že zdaj se malo bojim tega na prvi pogon (ca. 270-280hp)
Pravilno, da se bojis, kako bo to slo na sprednji pogon. Vecinoma po luftu, takoj ko bo malenkost spolzka podlaga.
Ko bos imel temperaturo vsesanega zraka pri polni obremenitvi na avtocesti visjo od sestevka temperature okolice + ene 30 do 40 stopinj, potem menjaj IC.
Raje kot menjavo IC-ja si pa omisli water/methanol injection. Blue_GTI je super zadovoljen...
/jan