Stran 2 od 3
Objavljeno: 09 Nov 2006, 19:54
Napisal/-a corsa_A
Če boste delali alu naredite vsaj tako da naredite notri v alu distančnik navojne puše iz jekla, navadno st37 ali st52 je čisto dobro. Pri nas se ti močnejši aluminiji težko dobijo. Imajo pa večina proizvajalcov tako rešeno, pa še navoj vam bo hvaležen.
Objavljeno: 09 Nov 2006, 20:16
Napisal/-a croma_man
corsa_a : hvala za info...
imbusi majo ravno glavo ker adapter točno naleže na luknje od peste...pa pridobiš par mm proti konusu in pri montaži in pri širini drejanega kroga ker lahko tukaj z imbus nastavkom odšraufaš krog dol...
vsaj tak si razlagam, če se pa motim me pa popravite.
Objavljeno: 09 Nov 2006, 21:09
Napisal/-a roki
kaj k bi nehal toplo vodo odkrivat pa praši uroša k je točn to stvar delu...
Objavljeno: 09 Nov 2006, 21:20
Napisal/-a OpaNkaR
roki napisal/-a:kaj k bi nehal toplo vodo odkrivat pa praši uroša k je točn to stvar delu...
Na njegovih feltnah je en vijak za okras, in samo štirje držijo feltno na distančnik.
Objavljeno: 09 Nov 2006, 21:24
Napisal/-a croma_man
lej uroš ma vijake iz peste, jst mam vijake za prišraufat feltno na pesto...
Objavljeno: 09 Nov 2006, 21:50
Napisal/-a roki
croma_man napisal/-a:lej uroš ma vijake iz peste, jst mam vijake za prišraufat feltno na pesto...
osnova je ista, sam ti morš met še jeklene puše... od nega boš pa dobil podatek komu dat delat da je u nulo pa kje do materiala ter kakšnega
Objavljeno: 09 Nov 2006, 21:52
Napisal/-a PeschA
corsa_A napisal/-a:Če boste delali alu naredite vsaj tako da naredite notri v alu distančnik navojne puše iz jekla, navadno st37 ali st52 je čisto dobro. Pri nas se ti močnejši aluminiji težko dobijo. Imajo pa večina proizvajalcov tako rešeno, pa še navoj vam bo hvaležen.
Jest sem pa mislu dat šravfe za feltno v distančnike iz kontra strani tako kot majo eni fordi pa daihatsu- Da bi ga naprešal not.
Objavljeno: 10 Nov 2006, 09:12
Napisal/-a corsa_A
Še lažja varianta pa je menjati pesta iz kakšnega fiata z 5 luknjami, sigurno se kaj najde da bo pasalo, če gre na oplu in vw mora imeti še fiat kaj na zalogi.
Objavljeno: 10 Nov 2006, 09:18
Napisal/-a croma_man
fiat še kr nima nič pametnega na 5 vijakov...variante so razne alfe 164,166 sam tole zna bit dolgotrajni projekt če se tega lotim ker tudi iščem zavore od alfe 166 turbo (320 mm) ki pa so tudi na 5 lukenj...
tako da bojo najbrž najprej distančniki, za naprej bomo pa videli.
Objavljeno: 10 Nov 2006, 17:59
Napisal/-a OpaNkaR
Kokr sm jest informiran bi na tvojga pasala pesta od Alfe GTV3.0V6(5x98) in pa zavore od GTV3.0V6 ali 147/156GTA(305mm).
Alfa 166 ima za razliko od drugih alf razmak 5x108 in 310mm(turbo, 3.0V6) bremze.
Objavljeno: 10 Nov 2006, 18:22
Napisal/-a croma_man
hmm zanimivo, sej spredaj mamo identične osi...tak da kar paše na Q4 oz. integrale paše tud men...
maš kej več info?
Objavljeno: 10 Nov 2006, 20:04
Napisal/-a OpaNkaR
155ka Q4 in 2.5V6 imata identične bremze in V6 sem jih nekaj videl z zmontiranimi čeljustmi od 147/156GTA. Del, ki drži čeljust, je od alfe GTV. Pravijo da je to več ali manj "155ka coupe". Torej bi moglo tut pesto pasat.
Objavljeno: 10 Nov 2006, 20:26
Napisal/-a croma_man
ej res hvala za tole...k me čaka čez zimo brejks upgrade pa mi bo tole zlo prav prišlo.
spredi pesta
zadi pesta
zadaj mi mal sumljivo deluje...damn 248 kavni krožnički
Objavljeno: 11 Nov 2006, 19:23
Napisal/-a PeschA
Če prav vidim ma zadej ležaj komplet z pestom, a moraš potem cel pesto menjat če maš ležaj zanič. Saj pri 106-ki je tako.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Objavljeno: 11 Nov 2006, 19:37
Napisal/-a croma_man
jst vidim enako ja, zarad tega tud ni mogoče povrtat peste da bi spravu na 5 vijakov
sam trenutno ko delam po 16-18 ur na dan tak nimam cajta niti v živo na avtu pogledat
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Objavljeno: 11 Nov 2006, 22:43
Napisal/-a OpaNkaR
Objavljeno: 11 Nov 2006, 23:30
Napisal/-a croma_man
isti srček bije v treh avtih pa vsi trije so one of a kind ko se zrihtajo
zanimivo da ma GTA 305 zavore v primerjavi z 166 V6 turbo k ma 320ke...aj want those bastards
sam jst sm cool k sm retarted z FWD

Objavljeno: 12 Nov 2006, 10:28
Napisal/-a Malecky
PeschA napisal/-a:Če prav vidim ma zadej ležaj komplet z pestom, a moraš potem cel pesto menjat če maš ležaj zanič. Saj pri 106-ki je tako.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Na tale problem bom zgleda tudi jaz naletel...
Mi je sel en lezaj, pol pa dan dva nazaj berem na focus forumih, da majo ti letniki že vse združen in da je sam material 150€, za menjavo pa plačujejo tud 300€
Jaz pa mislu da bo jurja pa par minutk šraufanja.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Objavljeno: 12 Nov 2006, 12:36
Napisal/-a OpaNkaR
croma_man napisal/-a:isti srček bije v treh avtih pa vsi trije so one of a kind ko se zrihtajo
zanimivo da ma GTA 305 zavore v primerjavi z 166 V6 turbo k ma 320ke...aj want those bastards
sam jst sm cool k sm retarted z FWD

166ka TB ma 310mm diske. Če bi bli večji, nebi šli pod 16" kolesa.
Objavljeno: 16 Nov 2006, 22:54
Napisal/-a bocky
kolega je lihkar neredu iz 4x108 na 5x108, kot je že nekdo reku je to fajn da je delilni krog isti ker imaš en vijak direkt na isti luknji.
Je pa dal 35mm pač je bilo toliko potrebno in seveda iz jekla, z alu se tu ni za igrati, sploč če misliš dati samo 20mm....