Stran 2 od 2

Objavljeno: 28 Jun 2006, 05:43
Napisal/-a nebivedu
Ferrarist napisal/-a:hja,sej veš...NAVOR je PRA***A...lohk maš 200 km in malo navora in neboš polomil nič...lahko pa imaš recimo en švoh ,recimo 140 konjski chevy v6 in ko boš enkrat v blatu in bo 1/2 alpa 2/3 gume v blatu,boš hotu speljat in navor bo naredil svoje...za feroze se nikoli nisem preveč zanimal oz. bolje rečeno iskal predelav,ampak verjetno folk potem,po vgradnji teh motorjev naredi tudi SAS(solid axle swap)... :-k
če bi pa hotel delat na tem,da bi mel navor na nizkih,je najboljše,da mal razmisliš o variantah motorjev...najraj V6 :D
1.6 z reduktorjem ima dost navora za offroad - poglej blaževiča, k je orenk zmagoval na tekmah. Samo če bi pa dodal kompresor, pa mi hemi nardi kolektroje za velik navor pri malih obratih, pol bi bila pa to še bolj zanimiva zadeva. Kompresor bi dajal dost moči da nebi bilo treba vzdrževat obrate da kam prideš.

To je tut moj namen - vozit dost hitr na hitrostnih tekmah in dost pod visokimi obrati na softu, pa voziš recimo v četrti pri 3000 obratih z kompresorjem, namesto v drugi z 7000 obrati in reduktorjem. Tako je še manj možnosti, da kaj polomiš - 130 KM je pa za ferozo že dost, da imaš zmagovalni avto v obeh ostalih kategorijah, harda pa itak ne mislim vozit.

Objavljeno: 28 Jun 2006, 05:47
Napisal/-a Ferrarist
nebivedu napisal/-a:... harda pa itak ne mislim vozit.
aha...pol je pa to zdej čisto nekej druzga... :D pol je pa res najboljše kaka taka varianta,ja...sam...nevem,če se ti splača tolk investirat v tak avto... :-k

Objavljeno: 28 Jun 2006, 08:11
Napisal/-a Charger
Potem se ne izplaca nic investirat, razen tankanja bencina.