Js se bi tko lotu, ce se bi ze.

To pa ni res. Blaževič, ki dirka s ferozo ima notri sešraufane štange - malo je lufta že zaradi avta, ker ima plastično streho in je vrhnji del tko narejen, da se vseeno malo na stran pomahne, da lih vsakič ko bi butnu nebi bilo treba menjat strehe, drugače pa ta zadeva zdrži ogromno.Mitja napisal/-a:Nekdo, ki je varil kletke poklicno mi je rekel, kako se to dela. Eno je bullshit ki ga govorijo strankam, drugo je pa DEJANSKO stanje, kjer vari vsak, ki to približno zna, vari se do tam, kjer se doseže ipd. In to ni leva firma, ki vari strutbrace za 5.000, ampak znana firma, ki dela kletke za dirkalne avtomobile :-°
Za avto, ki se bo vozil po cesti kot daily driver jaz kaj takega sploh ne bi razmišljal, ker bi bilo preveč sranja z policijo. Za poldirkalnike pa pride v poštev samo varjenje. Če je nekaj privito lahko vseeno minimalno "diha" in več kot je vijakov, bolj se pozna, kar pa potem izniči namen kletke.
Pa ne za v avto vreden 50k pa ne EUR ampak SIT.Malecky napisal/-a:http://www.rally.subaru.com/rally/servl ... &imageId=0
Js se bi tko lotu, ce se bi ze.
Kdo vse pri nas se stem ukvarja,Malecky napisal/-a:http://www.rally.subaru.com/rally/servl ... &imageId=0
Js se bi tko lotu, ce se bi ze.