Stran 2 od 2

Objavljeno: 24 Mar 2006, 11:27
Napisal/-a 2.7TT
door_man napisal/-a:MAF je že zmeru ta zrak, in ko ga bov spusti ven tega ecu ne ve in jasno rukne tok bencina kokr je šlo skoz maf zraka. Avto zamori pa tko k je reku 2.7TT skoz auspuhe vn useka, poraba pa v višave. Za scoupeja že vem da bov no go. Lahko se pojavi problem tudi pri prostem teku, da ga zaliva. Valda majo pa vsi radi tist psssst zvok bova in se mu ne bi odpovedal pa tud če jim avto nikamor ne gre.
Avta ne zamori, pa tudi poraba ne gre v visave, saj spricne enako kolicino goriva, kot ce bi imel DV. Je pa treba ECU malo "preprogramirati" za BOV-e, potem pa tudi na MAF-metered avtomobilih to ni problem.

Okrog tega krozi prevec urbanih legend, da bi lahko tocno vedel, kako in kaj...

(jaz sem vceraj na audija dal gor dva blowoffa, pa avto cisto lepo dela. Se bolje bo pa delal po remapu.)

/jan

Objavljeno: 24 Mar 2006, 12:24
Napisal/-a croma_man
bi-turbo bi-blowoff, aaaaaaaa #-o

Objavljeno: 24 Mar 2006, 13:52
Napisal/-a DrMr
2.7TT napisal/-a:
door_man napisal/-a:MAF je že zmeru ta zrak, in ko ga bov spusti ven tega ecu ne ve in jasno rukne tok bencina kokr je šlo skoz maf zraka. Avto zamori pa tko k je reku 2.7TT skoz auspuhe vn useka, poraba pa v višave. Za scoupeja že vem da bov no go. Lahko se pojavi problem tudi pri prostem teku, da ga zaliva. Valda majo pa vsi radi tist psssst zvok bova in se mu ne bi odpovedal pa tud če jim avto nikamor ne gre.
Avta ne zamori, pa tudi poraba ne gre v visave, saj spricne enako kolicino goriva, kot ce bi imel DV. Je pa treba ECU malo "preprogramirati" za BOV-e, potem pa tudi na MAF-metered avtomobilih to ni problem.

Okrog tega krozi prevec urbanih legend, da bi lahko tocno vedel, kako in kaj...

(jaz sem vceraj na audija dal gor dva blowoffa, pa avto cisto lepo dela. Se bolje bo pa delal po remapu.)

/jan
... katere si namontiral ?

Objavljeno: 24 Mar 2006, 14:41
Napisal/-a 2.7TT
DrMr napisal/-a:... katere si namontiral ?
Bonalume...

http://www.bonalume.com/scheda_prodotto ... =12&iniz=P

Cisto zgledna zadeva, pa ne predraga.

/jan

Objavljeno: 24 Mar 2006, 15:05
Napisal/-a croma_man
tega mam jst tud na coupeju...

Objavljeno: 24 Mar 2006, 15:38
Napisal/-a corsa_A
2.7TT napisal/-a:
DrMr napisal/-a:... katere si namontiral ?
Bonalume...

http://www.bonalume.com/scheda_prodotto ... =12&iniz=P

Cisto zgledna zadeva, pa ne predraga.

/jan
Kolko je cena za ta ventil. Na sliki mi izgleda skoraj identično kot Bailey DV26, ki je dvobatni ventil pravtako primeren za lmm motorje.

Objavljeno: 24 Mar 2006, 15:47
Napisal/-a 2.7TT
corsa_A napisal/-a:Kolko je cena za ta ventil. Na sliki mi izgleda skoraj identično kot Bailey DV26, ki je dvobatni ventil pravtako primeren za lmm motorje.
34 jurjev z davkom in brez popustov...

/jan

Objavljeno: 24 Mar 2006, 18:03
Napisal/-a door_man
2.7TT da ne bom preveč pametn, to kar sm napisu so bli simptomi pri vseh ki so na scoupeju mel BOV. Kokr tok dobr je delal edin če so bli double piston type. Lastnih izkušenj pa nimam, bom pa probu obe varjante pa poročam.

Pri DV pa ne meče benza not zato, ker takrat ko je odprt MAF ne meri nobenega dodatnega zraka, ker obstoječi že zmerjeni kroži po sistemu dokler ne stisneš spet gasa. Pri BOV pa ves čas uhaja ven.

Objavljeno: 24 Mar 2006, 19:06
Napisal/-a DrMr
door_man napisal/-a: Pri BOV pa ves čas uhaja ven.
... kaj uhaja ven, ne štekam ?

Objavljeno: 25 Mar 2006, 03:21
Napisal/-a door_man
ja zmerjen zrak valda o čem pa govorimo :D

Objavljeno: 25 Mar 2006, 09:31
Napisal/-a DrMr
door_man napisal/-a:ja zmerjen zrak valda o čem pa govorimo :D
... ja samo kam ti vidiš, da veš čas uhaja ven ??? pomoje si mislil, ko BOV spusti uhaja ven, ne uhaja pa ves čas... pa MAF senzorja ne moti, ker je ecu programiran, da pri zaprti loputi podatkov MAF-a ne upošteva (prosti tek), začne ga upoštevati z povečanimi vrednostmi potencimetra lopute...

Objavljeno: 25 Mar 2006, 11:42
Napisal/-a door_man
sej pravm govorim za svoj avto. Pa sej nima veze nej proba pa bo vidu a bo ql al ne.