Stran 2 od 2

Objavljeno: 09 Apr 2006, 00:15
Napisal/-a SunShiner
četrti? niiiiiice :-° \:D/ čestitke =D>

Objavljeno: 09 Apr 2006, 08:36
Napisal/-a Gti-driver
Vidim da ste se meli vrei.
Mene pa zanima, či je keri mel kaj cajta na števec gledat, do kolko km/h mu je kaj prilezo števec? Na najbolj ravninskem delu!

Objavljeno: 09 Apr 2006, 09:01
Napisal/-a _BANDIT_
Odlično! Bravo Ircar, čestitam.

Vidim, da ste se meli odlično. A je kje še kaj več slik?

Objavljeno: 09 Apr 2006, 09:32
Napisal/-a A3Turbo4Life
irCAR81 napisal/-a:@organizatorji: odlično za 1., sam v prihodnje pa upam na več doslednosti pri razvrščanju v razrede! (1 clio dci v klasi 1, drug - enak pa v klasi 2 ](*,) )
@GorazdO: še enkrat hvala za felge!!!
@mloncar: če bi bil baba bi te kušnu za te slike!
hemy, vratamož in ostali: hvala za pomoč in podporo!

Zdj pa smuk v pojstlo!
Glede organizacije je bilo vse super. Proga je bila fenomenalna Moti me pa edino to, da se folk s predelanimi avtomobili prijavlja pod serijske.

In če že plačam onim fakin AŠ2005 za tisto dnevno licenco, pa da avtomobile tehnično pregledajo, pa da ne vedo da pač nek avto ni bil nikoli serijsko tako nizek ali pa imel tako širokih gum, pa da se nekdo hvali kako ima drugo turbino not in vozi seveda pod serijskimi avtomobili. :-s

Ej če je še kateri avto izgledal bolj serijski kot moj, za fakin mehkim podvozjem, vse originale, samo pritisk zvišan, izpuh predelan, pa malce spuščem, ampak še vedno koza, pa da je vozil pod sprint avtomobili, dam kaj ***** stran. Pa sem vozil v diviziji 4, z Imprezo, Corso in gokart fičotom :)
Jaz bi se lahko prijavil pod serijske avtomobile, pa se nebi nobenemu sanjalo, da ni original. Ampak to je očitno stvar osebne rasti in v tem koliko je določena oseba fer.

Spraševali ste o problematiki avtoslalomov? Tukaj vam je en problem, ki vsaj po včerjašnjih pogovorih odvrača mnoge voznike od avtoslalomov.

Predstavljaj si, da se nekdo prijavi z serijskim avtomobilom in si reče ok, zdaj so naredili tako da je fer, proti predelanim avtomobilom nimam šans, tukaj med serijskimi pa bom lahko mešal štrene. Potem pa mu uleti nek monstrum z 300HP. :-s

Pa ne me narobe razumet. To ni kritika na organizacijo, čeprav bo marsikdo tako razumel, pa tudi Frido ti si včeraj to vzel kot provokacijo, ampak sorry, jaz povem kaj me moti v obraz, ne bom pa neki šimfal za hrbtom.

Bye

Objavljeno: 09 Apr 2006, 09:48
Napisal/-a mloncar
irCAR81 napisal/-a:@mloncar: če bi bil baba bi te kušnu za te slike!
se boma drugič zmanla :D :D
_BANDIT_ napisal/-a:A je kje še kaj več slik?
jih še mam kr dosti, ampak si morem čas vzet, da jih uploadam.
Gti-driver napisal/-a:Vidim da ste se meli vrei.
Mene pa zanima, či je keri mel kaj cajta na števec gledat, do kolko km/h mu je kaj prilezo števec? Na najbolj ravninskem delu!
hm.. ..jst sm z mojim avtom peljal max. 75km/h ](*,)

morm rečt, da sem sam zelo zadovoljen z svojo vožnjo in uvrstitvijo. peljal sem z povsem standardno R5 Campus in zasedel mislim, da 7. mesto v diviziji 1 (od 17tih voznikov) oz 34. mesto v generalcu (med 55imi tekmovalci). avtu manjkajo ene boljše gume, kajti 155/70-13 niso ravno primerne za to, pa seveda izboljšano podvozje, kajti ob 13let starimi amortizerji in vzmetmi si lahko predstavljate kakp je peljati ta avto (morskabolezen.press). v glavnem, za moj prvi odpeljan avtoslalom, je uvrstitev (vsaj zame) odlična \:D/

pa še ena slika, ki jo je naredil Had:
Slika

Objavljeno: 09 Apr 2006, 12:41
Napisal/-a Wizz
Čestitke še od mene, mi je kar žal da nisem mogel pridt ](*,) ..
Kaj je pa blo tisto: "z malo več sreče", "če bi...", "2. mesto"...?

Objavljeno: 09 Apr 2006, 12:45
Napisal/-a door_man
Če ne bi zrušu enga keglja v prvi vožnji, kar pomeni pribitek 2 sekundi.

Objavljeno: 09 Apr 2006, 13:17
Napisal/-a gas_gas
cestitam Ircar za 4. mesto.

skoda k sm tok pozn u Cele prsu. ](*,)

Objavljeno: 09 Apr 2006, 20:23
Napisal/-a mloncar
še nekaj slik:

Slika
Slika
Slika
Slika

več slik najdete TUKAJ

Objavljeno: 10 Apr 2006, 00:52
Napisal/-a schkorc
Zdravo

Za začetek bi pohvalil vse, katerim se včeraj ni zahvalilo. Torej zahvala vsem ostalim organizatorjem, ki so/smo se DEJANSKO nagarali do neomoglosti. Zahvala vsem članom (in nekaj nečlanom) kluba, ki so pomagali, da je bilo vse tako kot je bilo in garali od petkovega dopoldneva do večera in celotno soboto od šeste ure do noči, zahvala vsem redarjem, ki so priskočili na pomoč, zahvala športnim funkcionarjem, seveda pohvale tudi vsem voznikom (sploh začetnikom za pogum) in vsem ostalim, ki sem jih trenutno pozabil.

Prireditev je bolj ali manj uspela. Večina jih je zadovoljnih nekaj pa jih/nas meni, da bi lahko bilo bolje.

Obiskovalcev je bilo rahlo nad pričakovanji, sploh gledalcev. Zato je prišlo do rahlo do pretežne zmede na parkiriščih za gledalce in tekmovalce (boksi). Z veliko truda in napora nam je uspelo razporediti vozila v boksih, vozila gledalcev pa so nam povzročala malo več preglavic, saj je bilo namenjeno "parkirišče" rahlo nezaželjeno ampak žal nismo dobili soglasij za ostale površine v okolici. Problematična so bila v bistvu samo nižja vozila, katera so se v večini preusmerjala (kolikor sem lahko osebno pomagal) drugam.
Za zamudo s pričetkom tekmovanja (tekmovanje se ni smelo začeti brez njih) je krivo PGD Šempeter, ki nas ni obvestilo, da kljub dogovoru ne bodo prišli, zato smo po dobri uri (predvidevali smo da gre za zamudo) priklicali PGD Andraž, ki so prišli nemudoma.
Za (po besedah nekaterih, ki so me ustavljali) zamudo tehničnih pregledov mislim, da nismo krivi mi, ker je to delo opravljal tehnični komisar od AŠ2005, prav tako je njegova naloga, da avtomobili ustrezajo kriterijom.
Kar nekaj prahu je dvignil črni Clio dCi, ki je bil prijavljen v diviziji 1, to smo opazili in bili tudi opozorjeni, zato smo ga prestavili v divizijo 2, vseeno pa je obdžal štartno številko, ki mu je bila dodeljena ob prijavi. Kje se je potem zalomilo ne vem, verjetno je prišlo do napake pri časomerilski ekipi, zaradi tega je kasneje bil uvrščen na 3. mestu v 1. diviziji.
Veliko prahu so dvignili tudi nekateri ostali avtomobili. Z A3Turbo4Life se popolnoma strinjam. Koliko avtov je DEJANSKO ustrezalo diviziji v kateri so vozili ne vem, dejstvo je da jih kar nekaj ni ustrezalo. Za to so v prvi vrsti krivi lastniki avtomobilov oz. vozniki le teh, ter kot omenjeno tehnični komisar iz AŠja. Osebno pa menim, da je zelo težko do pretežno nemogoče tehničnem komisarju preveriti vse stvari, zato obstaja na koncu možnost protesta, zato parc ferme. Vem, da je bil kdo zelo jezen, saj je zato zgubil stopničke, ampak ne vem zakaj so jih poslušali naši klubski ŠFji, če je na koncu možen protest. Verjamem, da jih večina ne želi vložit protest, da ne bi padale zamere, ampak mi vseeno nismo krivi in nam za to ni treba zamerit.

Ne glede na vse sem bil zelo zadovoljen, saj se je prireditve udeležilo kar nekaj sploh novih voznikov, nekateri res s čisto serijskimi avtomobili, zadovoljen pa sem tudi s številom obiskovalcev, katerih skoraj celoten delež se je v celotnem dnevu zamenjal 3 krat (po vsaki vožnji). Vseh ljudi na prireditvi (vključno s tekmovalci, redarji, organizatorji, in dejstvom da so se obiskovalci redno menjali) je bilo ogromno, če ima kdo kaj več predstave kot jaz glede števila lahko pove njegovo oceno (po nekaterih ocenah baje cca. 400 ljudi na enkrat). Tisti, ki so bili pametni so bili za trakom na levi ali desni strani, nekateri pa so se hladili v senci dreves na drugi strani.

Za vse, ki jih zanimajo uradni rezultati bi naj bili objavljeni jutri na naši strani ( www.amd-sempeter.si ).

Graje in pohvale seveda dobrodošle.

LP, Primož

Objavljeno: 10 Apr 2006, 09:54
Napisal/-a mloncar

Objavljeno: 10 Apr 2006, 14:32
Napisal/-a frido
Pozdravljeni! Po celem dnevu rehabilitacije spet nekako živim :)

Najprej sem dolžen VELIKO zahvalo vsem članom AMD Šempeter in tudi drugim, ki so nam nesebično priskočili na pomoč in pripomogli k uspešni organizaciji prireditve. BREZ VAS NAM NE BI USPELO! Tukaj bi predvsem izpostavil najožje sodelavce, ki so bili prisotni že od same ideje v gavah pa vse do posprevljenih klopi na prireditvi:
- GREGOR ŠKAPIN,
- PRIMOŽ ŠKORJANC in
- MARKO KRIŽAN.

Zahvala gre tudi vsem sponzorjem in donatorjem, ki so tekmovanje omogočili iz finančne strani:
* MOJ RADIO
* AVTODELI IVA D.O.O.
* COCA COLA
* PIZZERIJA VELUN
* DIVJAK INŽENIRING D.O.O.
* IN.PU.T, TADEJ PUCELJ S.P.
* SLIKOPLESKARSTVO ALBIN HERMAN S.P.
* WEBO MARIBOR D.O.O.
* VEKOSLAV NAPRET S.P.
* JELEN & ZAVRŠNIK D.N.O.
* AVTOOPTIKA DUCMAN
* AVTOSERVIS BLATNIK STANKO S.P.
* GOSTIŠČE ŠTORMAN
* VULKANIZERSTVO BLAŽ KRIŽNIK S.P.

Hvala tudi vsem tekmovalcem za tako veliko udeležbo, obenem pa sem jim tudi (osebno jaz) dolžen opravičilo za napačno kalkulacijo časovnice. Predvideni trije krogi vsake vožnje bi tekmovanje zavlekli vse do jutra. Bomo poskrbeli, da do te napake drugič ne bo prišlo.

Zavedamo se tudi vseh težav pri razvrščanju v divizije in tu bomo vsi trije klubi - organizatorji pokalnega prvenstva skupaj z zvezo AŠ 2005 delali na neki rešitvi, ki bi celotno stvar postavila v neke čimbolj pravične okvirje. Je pa res, da bo potrebno nekako pritisniti na zavest samih tekmovalcev, da bodo že sami poskrbeli za prijavo v pravo divizijo. Tu gre pohvala predvsem Draganu, Borutu in še komu, ki bi svoj avto DEJANSKO brez problema lahko prijavili v nižje divizije, a to ne bi bilo pošteno. Sam pa sočustvujem z vsemi tistimi, ki lahko visoko na stopničkah dvignejo pokal in se ob tem zavedajo, da so tam pravzaprav po goljufiji :cry:

Skratka... Upam, da ste bili v večini vsi (tako tekmovalci kot gledalci) z samim dogodkom zadovoljni in da se na ostalih petih tekmovanjih za Pokalno prvenstvo Slovenije vidmo še v večjem številu.

Sašo Friedrich, AMD Šempeter

Objavljeno: 10 Apr 2006, 20:47
Napisal/-a Tommo
Bilo je odlično! \:D/