Stran 2 od 2
Objavljeno: 13 Mar 2006, 21:41
Napisal/-a audia3
Aha LMM (luft maseen messer)! Čemu pa je namenjen downpipe

Pa je naštet material dobavljiv v sloveniji ali je potrebno da grem do severnih sosedov?
LP
Objavljeno: 13 Mar 2006, 22:55
Napisal/-a CupraR
Jah material je ubistvu dobavljiv s tem da se velik iz tujine naroča oz kr vse skor

Tle rabš samo denar, fantje vse zrihtajo...
Downipe je del izpuha, ki pride na turbino... Ima po večini večji fi kot pol sredinski del izpuha.. Nekako downpipe fi 76 ostalo fi70...
Objavljeno: 13 Mar 2006, 23:22
Napisal/-a PeschA
CupraR napisal/-a:Jah material je ubistvu dobavljiv s tem da se velik iz tujine naroča oz kr vse skor

Tle rabš samo denar, fantje vse zrihtajo...
Downipe je del izpuha, ki pride na turbino... Ima po večini večji fi kot pol sredinski del izpuha.. Nekako downpipe fi 76 ostalo fi70...
Jest predlagam da mu daš kontaktno osebo, ki naredi od A-Ž pa bo. Al pa da se z enmu usede za ene 2 uri pa naj predebatira, kajti dvomim da ve kaj ga čaka $$$. Če pa ve, pol pa sam na delo.

Objavljeno: 13 Mar 2006, 23:27
Napisal/-a Charger
Ne pozabit, da je treba najprej premontirat motor v povsem drug avto. Z elektroniko vred.
Objavljeno: 13 Mar 2006, 23:50
Napisal/-a 2.7TT
CupraR napisal/-a:
-N75 "H" Race valve
-Diverter valve Forge 007P
Z ostalim se strinjam, N75 valve pa je original u vrh glave dober, saj ti krivuljo odpiranja wastegate-a itak preprogramira MAtjaz (RSR) na custom remapu, tako da razne H verzije so samo za odzivnejsi genericni remap.
Forge pa tudi ni svojega dnarja vreden, bi se pa kaj cenejsega in enako ucinkovitega naslo... Ze ce Matjaz po skladiscu pogleda za kaksen Bonalume, bo prislo verjetno manj dnarja...
/jan
Objavljeno: 13 Mar 2006, 23:56
Napisal/-a CupraR
PeschA napisal/-a:CupraR napisal/-a:Jah material je ubistvu dobavljiv s tem da se velik iz tujine naroča oz kr vse skor

Tle rabš samo denar, fantje vse zrihtajo...
Downipe je del izpuha, ki pride na turbino... Ima po večini večji fi kot pol sredinski del izpuha.. Nekako downpipe fi 76 ostalo fi70...
Jest predlagam da mu daš kontaktno osebo, ki naredi od A-Ž pa bo. Al pa da se z enmu usede za ene 2 uri pa naj predebatira, kajti dvomim da ve kaj ga čaka $$$. Če pa ve, pol pa sam na delo.

Jah upam da se zaveda da je taka predelava tm 0,8-1mio, +ogromno še da se podvozje, zavore porihtajo... Da ne omenjam dobit avto pa še swap narest
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
No bomo vidl kolk je resen

Objavljeno: 13 Mar 2006, 23:58
Napisal/-a CupraR
2.7TT napisal/-a:CupraR napisal/-a:
-N75 "H" Race valve
-Diverter valve Forge 007P
Z ostalim se strinjam, N75 valve pa je original u vrh glave dober, saj ti krivuljo odpiranja wastegate-a itak preprogramira MAtjaz (RSR) na custom remapu, tako da razne H verzije so samo za odzivnejsi genericni remap.
Forge pa tudi ni svojega dnarja vreden, bi se pa kaj cenejsega in enako ucinkovitega naslo... Ze ce Matjaz po skladiscu pogleda za kaksen Bonalume, bo prislo verjetno manj dnarja...
/jan
Sm sam na hitro nalimal kaj je mel Surfer v svoji Ibizi z 300ps. Tako da sm spregledan N ventil, in da se z custom chipanjem odprav ta problem...
Glede Forga, kokr sm kej gledal so uni ventili pr RSR-u podobnih cen..
Objavljeno: 14 Mar 2006, 08:00
Napisal/-a cc 206
Objavljeno: 14 Mar 2006, 21:58
Napisal/-a audia3
To bi res rabo enga mojstra, ki ima na tem področju izkušnje, da bi malo stvar prekomentirala(ste imeli v mislih matjaža ali ...)! Po mojem mnenju glede na zgoraj naveden material, ki se serijsko uporablja pri S3, 6... itd. ne bi bil tak problem, ker poznam fante, ki bi znali zrihtat to za male pare(nemčija...), jez osebno sem misli, da je ta materal izven serijski! Kak pa bi zgledalo, če bi jaz vzel IC od fiat ducato 2.8 tdi (ker, če ga daš delat tudi ni poceni)?
LP

Objavljeno: 14 Mar 2006, 22:10
Napisal/-a DrMr
... jaoooo, bajto začet na strehi zidat...

... ne komentiram dalje, čao...
Objavljeno: 14 Mar 2006, 22:56
Napisal/-a Charger
audia3 napisal/-a: Kak pa bi zgledalo, če bi jaz vzel IC od fiat ducato 2.8 tdi (ker, če ga daš delat tudi ni poceni)?
LP

Nam lahko zaupas koliko nameravas investirat v vse skupaj? Ce nimas ustrezne zaloge tolarjev je bolje da se ne lotis zadeve.
Objavljeno: 15 Mar 2006, 07:35
Napisal/-a rs2
Odloči se, koliko konjev bi sploh rad.
Do 300 se še ne menja "veliko" oz. če dodaš še ojnice in bate greš lahko dosti višje (500 ali več) , ker VSE ostalo moraš tako in tako menjat - ala turbo, auspuh, LMM, benz pumpa, čip, kolektorje,....
Sam sem včasih odkrival (na audiju) ameriko in počasi šel višje, ker ni bilo nobenega pri nas da bi pokazal kaj na mojem motorju. In povem ti, DA SE NE SPLAČA iti po korakih.
Če pa ti je končni cilj 300ps pol pa ni panike, sam da ne boš potem rekel joj zdaj bi pa rad še mal.
Če bi imel denar še za ojnice in bate bi osebno takoj štartal na 500ps.
Samo od predelanega avta ne pričakuj, da ne boš nikoli imel probleme - in tam ti tvoji mehaniki (servis uradni) nimajo kaj dosti pomagati. Ker če sem iskren, v Slo še nisem zasledil poznavalca na uradnem servisu.
Verjetno je tukaj na forumu veliko več fantov, ki imajo več pojma kot vsi uradni serviserji.
Daj vprašaj na servisu, kaj naj zamenjaš da dobiš 500hp in točno katere dele moraš vgraditi in kje najbolj poceni kupiti... nimaš šans brez nas forumašev

, ker to so izkušnje. In za vsak nasvet moraš biti hvaležen (osebno sem zmeraj), saj je to najceneje, ker če boš sam odkrival ameriko si ga naje.bal.
Omenil si drag race - bi rad malo zamešal drek na drag race sceni v Sloveniji ali veliko zamešal? Ker to je odvisno od tebe in koliko ps bi rad dobil ven.
Moj nasvet; brez 2 mio in 8 mesecev časa se ne spuščaj v kaj večjega.
In do 300ps NI važno kateri motor vzameš, če bi pa rad več...
Ko boš konkreten, ti bo marsikateri lahko kaj več pomagal.
Lp
Objavljeno: 15 Mar 2006, 07:40
Napisal/-a cc 206
Pa ne pozabit, da ni sam mašina za porihtat, ampak moreš tudi vse ostalo
Objavljeno: 15 Mar 2006, 08:40
Napisal/-a 2.7TT
Howg, RS2 je govoril.
/jan
P.S: Edini uradni servis, kjer se jim je kaj sanjalo je bil Skoda servis Stern iz Kranja. Bine je vcasih dirkal in se mu malo svita, nekaj izkusenj je dobil na svoji malo tunani Octaviji RS.
Objavljeno: 15 Mar 2006, 21:48
Napisal/-a audia3
Full sem vesel vseh vaših nasvetov... kot je reko že RS2 se strinjam z njim (nikoli ni dovolj). Samo glede mojega finančnega dostopa bi blo dovolj 300ps. Tak da zdaj sem se zjasnil

da je moj cilj 300ps in upam, da bo to dovolj za golf III syncro (4×4)--> sem pa še v dvomih, če bo 4×4 pogon zdržal to obremenitev!? Res bi prosil nekoga, da mi pove okvirno ceno projekta, kar se tiče samo tuning motorja na 300ps-->ker za podvozje in za bremze je že poskrbljeno in upam, da se ta cena ne bo gibala od 0,8-1 mio, kot je nekdo zgoraj napisal!!!
P.S. Oni serviser je meni povedal samo kar se tiče strukture motorja...kar se pa tiče tuninga pa logično, da mate vi tu več izkušenj...
LP
Objavljeno: 15 Mar 2006, 22:51
Napisal/-a CupraR
Ja žal ne bo šlo tole za 500.000

pač tolk te stvari stanejo j ga..
Jat milm da po 0,8mio bo težka za 300ps, razn če bi najdu enga k komplet vse rabljeno proda....
BTW motor že imaš??
Objavljeno: 17 Mar 2006, 11:20
Napisal/-a audia3
Ja motor že je (225km)--> pa avto je že dol spuščen pa drugi amortizerji, trenutno še neke bremze iščem, če po kaj poceni kje za dobit, če ne bom pa pusto te od GTI-ja! manka še samo tuning motorja ........
Objavljeno: 17 Mar 2006, 11:45
Napisal/-a CupraR
Vrž notr motor, pel čipat , pa mal našparaj... Za začetek bo vrh glave...
Pol pa neki ornk narest

Objavljeno: 27 Mar 2006, 22:59
Napisal/-a 2.7TT
audia3 napisal/-a:da je moj cilj 300ps in upam, da bo to dovolj za golf III syncro (4×4)-->
Ce me spomin ne vara, je to haldex visco diferencijal na pogonu, ne?
To zdrzi povecanje moci do 20% nad nominalno mocjo avtomobila.
Zaradi tega jaz nisem vzel octavije 1.8T 4x4, ker bi pogon polomil, kar so mi potrdili tudi zanesljivi viri.
/jan