Stran 2 od 2
Objavljeno: 05 Nov 2004, 13:46
Napisal/-a _BANDIT_
bOnZy napisal/-a:darkdog24: je pa še neki v tej stvari

ko bos prodal cliota, se bos zmerj zru, zakaj nisi probu še v mašino turbno dat alpa kej podobnga

da bi vidu kuko bi poj kej clio su. (govorim iz svojih izkusenj, ko sem mel lepo šanso dat v skuterja dirkaln celinder (~6-7sek/100km/h, koncna +140km/h, ~25HP ) pa sm samega sebe za***al)
sicer pa ko bo vecji druzinski auto, zena in otorci, pa dvomim da bos lahko kej tunov pa stylou auto, idin če si bos ksnga za styling/tuning hoby kupu, če bo dovolj $$$
moje skromno mnenje

Hja, ne moreš zdej primerjat menjavo cilindara pr skuterju in vgradnjo turbine pr enmu cliotu.
S skuterjem maš en popoldne dela, da tist prešravfaš, pa verjetno je tanov cilider že tak kupljen, da vse paše in ni treba na vem kakšnih predelav izumljat.
Pri Vgradnji turbine na navaden motor pa ni čist vse tko na izi. Je to kr zahteven projekt, ki vzame veliko časa, letanja, denarja itd... Pa še pol kej zajebava, k je že čist fertig.
Tko da.... To ne gre primerjati.

Objavljeno: 05 Nov 2004, 14:47
Napisal/-a bOnZy
em ja za dirkaln celinder mors mal bloke motorja preuredit, pa sqish zmerj, centirat lezaje, gred ..., tko da ti uzame kr velik casa, da nardis tko kot je treba
sicer pa sploh nism primerjal vgradjo dirkalnega celindra v skutrja in turbine v cliota, ampak sm pac reku samo da ga bo pol 1x zmerj kej žrl zakaj ni probu dat turbine not, da bi vidu kuko bi pol clio asfalt trgou

isto kot zdej mene
Lp, Boris
Objavljeno: 05 Nov 2004, 15:43
Napisal/-a _BANDIT_
Mah, pomoje ga ne bo preveč, k se bo enkrat na recimo BMW navadu, ne bo glih prov preveč pogrešal turbo Cliota. K tud bavarc brez turbota dobr zalima.
Objavljeno: 07 Nov 2004, 11:05
Napisal/-a darkdog24
_BANDIT_ napisal/-a:Mah, pomoje ga ne bo preveč, k se bo enkrat na recimo BMW navadu, ne bo glih prov preveč pogrešal turbo Cliota. K tud bavarc brez turbota dobr zalima.
Prej na Audi A6 kot BMW
Objavljeno: 23 Apr 2006, 19:49
Napisal/-a B_Racing
Sm mal bral,pa me zanima?
Ispušni kolektor ali kanali,zanima me ali naj jih poliram do visokega leska,ali sam kaj da bojo gladki (ker pole jih tko al tko zamažejo saje)?
Sesalni kolektor ali kanali,namen jih mam spolirat do visokega leska,da bo manj izgub pri polnjenju.Sam če pa bi bli grobi,se bi pa mešanca bolje premešala.
Kaj bi mi svetovali,pri kateri obdelavi,bi potegnil največ iz motorja?
Hvala!
Objavljeno: 24 Apr 2006, 07:26
Napisal/-a TypeKoshiR
Sesalnega ne smes polirat moras pustit grobega zaradi mesanice...v nasprotnem primeru se ti lahko na stenah nabira bencin...kar se tice izpusenge tega pa je treba polirat oz. zazeljeno je da je cim bolj gladek...
LP