
Pa to lahko men strugar naredi:) Sam točne mere mu moram napisat. A ima kdo kakšno shemo ali boljšo slikco?
V bistvu moras izrisati obliko vhoda kompresorskega dela turbine in na sredini eno luknjo... Naj ti naredi razne velikosti, da vidis, pri katerih obratih ti bo zacelo konstantne bare vlect.urosbe napisal/-a:Hm, saj Cicero tudi vozi na 450+ pa gre še na več:) Pa to sem dal itak samo za primerjavo, v kakšni prednosti si, če imaš znanje že od začetka... prišparal bi vsaj 30%:)
Jaz se bom počasi ustavil kar na tem kjer sem. Zakaj bi pa rabil več. Za na drag-e je itak vedno premal, za na cesto, je pa tole čez glavo, sploh odkar imam izpuh by Hemingway (tnx care!)
Jaz sem se že navadil, pa se mi ne zdi nič več posebnega, opaziš pa vedno znova navdušenje sovoznikov, ki jih prvič pelješ na test drive... tresoče roke, zatikanje glasu, tud kričanje:) itd. skratka vse znake, ki sem jih tudi sam izražal, ko sem se prvič vsedel s to mašino za volan:)
Od kdaj pa nimas vec wireless? Niti probavam ne vec...urosbe napisal/-a: In kako potem to stvar "upašem" notri? Kaj so pa tiste luknje naokoli? A mora biti notranja stvar kaj v konus - kakšen kot, v katero smer?
Torej, ta stvar turbini ne pusti, da vsrka toliko zraka, kot bi ona želela - to je v bistvu bremzanje?:)