Stran 2 od 7
Objavljeno: 23 Apr 2006, 11:41
Napisal/-a DrMr
... težko, ker nima več dovolj pritiska...
Objavljeno: 25 Apr 2006, 14:10
Napisal/-a sketus
Kaj bi lahko naredil posebej rezervoar za olje, ki bi bil dovolj velik le za potrebe turbine, pa nanj dal posebej crpalko.
Pod kaksnim tlakom sploh mora iti olje skozi turbino, ali to ni pomembno???
Objavljeno: 26 Apr 2006, 13:52
Napisal/-a greddy
sketus napisal/-a:Kaj bi lahko naredil posebej rezervoar za olje, ki bi bil dovolj velik le za potrebe turbine, pa nanj dal posebej crpalko.
Pod kaksnim tlakom sploh mora iti olje skozi turbino, ali to ni pomembno???
Ne vem zakaj kompliciras, "_bandit_" ti je vse lepo razlozil, feed line potegni iz bloka, tam kjer imas sedaj tipalo za oil pressure, t-kos , cev ter priključke, kateri bodo pasali na turbino..
Za return line pa ne kompliciraj, čim krajšo pot spelji do karterja.
Pazi tudi na fi cevi...feed line je zmeraj majsi od return line-a
Oljni hladilnik rabis oz ga ne rabis, najprej pa lahko poveš za kateri avto sprasujes, marsikatera honda z 300HP nima oljnega hladilnika..
Tlak olja je seveda pomemben ko je motor segret je okoli 4 bare idealen pritisk..
Objavljeno: 26 Apr 2006, 19:15
Napisal/-a sketus
Govorim za hondino d16 mašino. Turbina pa je nastimana na 0,7 bar oz 10psi z notranjim wastegatom.
Objavljeno: 26 Apr 2006, 19:39
Napisal/-a Charger
Zakaj ne naredis kot je bilo ze veckrat predlagano?
Objavljeno: 26 Apr 2006, 20:56
Napisal/-a greddy
sketus napisal/-a:Govorim za hondino d16 mašino. Turbina pa je nastimana na 0,7 bar oz 10psi z notranjim wastegatom.
ta podatek prav nic ne pove..
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Objavljeno: 26 Apr 2006, 21:17
Napisal/-a sketus
Saj mislim, da bom tako naredil kot ste prej omenli. Kako nič ne pove d16a8 motor twin cam od honde crx. Turbino Že imam. Izpušni kolektor še v izdelavi. Injectorje bodo kmalu prisli...
Rad bi celotno zadevo naredil tako, da bi jo nato bilo cim lazje vzeti ven, brez kaksnih velikih sledi!
Bom sploh rabil oljni hladilnik, za tako male obremenitve? Al zaj brez veze kompliciram.
Objavljeno: 26 Apr 2006, 21:21
Napisal/-a sketus
aja avto je pa rover coupe
Objavljeno: 26 Apr 2006, 21:40
Napisal/-a greddy
sketus napisal/-a:Saj mislim, da bom tako naredil kot ste prej omenli. Kako nič ne pove d16a8 motor twin cam od honde crx. Turbino Že imam. Izpušni kolektor še v izdelavi. Injectorje bodo kmalu prisli...
Rad bi celotno zadevo naredil tako, da bi jo nato bilo cim lazje vzeti ven, brez kaksnih velikih sledi!
Bom sploh rabil oljni hladilnik, za tako male obremenitve? Al zaj brez veze kompliciram.
Kakšna turbina, je zelo vazen podatek, in na keri osnovi si se odločil, da greš na 0.7 bara, serijske ojnice verjetno ne bodo zdrzale..Rabimo se podatek o turbini...
Objavljeno: 26 Apr 2006, 21:41
Napisal/-a DrMr
... kompliciraš ja,... turboti imajo v večini vodne konverterje ,...voda je na začetku na višji temp (gretje olja), med delovanjem in obremenitvi pa na nižji temp (hlajenje olja), takrat je tudi močnejša vodna črpalka, večji premeri vodnih cevi in zmoglivejši hladilnik vode,... ali pa profi termostatsko krmiljen vodni konverter in prav tako krmiljen dodatni zunanji oljno-zračni hladilnik.... samo saj nimaš od Butona mašine... raje cvikaj probleme s tesnilom glave...
Objavljeno: 26 Apr 2006, 23:05
Napisal/-a sketus
Turbina je T3 (iz lancije integrale). 0,7 bara pa zato ker je ze gor wastgate nastavlen na 0,7. Sam vedno bolj ugotavljam, da bodo bati in ojnice to teško preživele. Sem mislo da bom malo prsparal, zaj bom pa mogo novi wastegate kupit z mansim tlakom. ker za ojnice pa bate res nimam kesa.
Objavljeno: 26 Apr 2006, 23:18
Napisal/-a Charger
Kaj pa injektorji, elektronika, intercooler?
Objavljeno: 26 Apr 2006, 23:39
Napisal/-a sketus
sicer ne vem kaj ma to veze z gretjem olja v turbini...
Injectorji 450cc, Mam chipan ecu, mape/timinge spreminjam z Turboedit (ne obvladam se dobro). Intercoolerja se nimam, nameravam kupiti. Pa mankajo se mi cevi za intercooler.
Objavljeno: 27 Apr 2006, 00:34
Napisal/-a Charger
Potem imas skoraj vse postimano. Samo sestavis skupaj.
Objavljeno: 27 Apr 2006, 10:01
Napisal/-a greddy
Charger napisal/-a:Potem imas skoraj vse postimano. Samo sestavis skupaj.
0.7 bara ne bo zdrzal tvoj motor...Obvezno je nizanje tudi kompresije za tak tlak.., na osnovi koga si pa lahko ti delal mape?Base mape zastopim ja, kdo ti bo tunal avto?Bos sel na valje oz bo to street tune?
Objavljeno: 27 Apr 2006, 10:24
Napisal/-a sketus
Base mape, pa tud ze mal stunane mape sen nasel na pgmfi.org foromu.
Tunad sem pa mislo sam z pomočjo air/fuel metra!
Sam bi raje vido, da mi to kdo naredi, ko se dobro spozna kar na valjih.
Objavljeno: 27 Apr 2006, 11:39
Napisal/-a Charger
Motor ima 9.5:1 kompresijsko razmerje. 0.7 bara zdrzi brez tezav.
Samo da ima urejeno elektroniko. In seveda ne pozabit na intercooler.
Lahko pa tudi kaj recemo glede tuninga elektronike. Poglej PM.
Objavljeno: 27 Apr 2006, 11:43
Napisal/-a greddy
Ceneni A/F metri so ponavadi nenatancni, kar lahko prinese grde poseldice na motorju..
Priporočam, da se obrnes na katerega, ki ima širokopasovno lambda sondo in zna z njo delat.
Nekako se mi zdi, da se ti zdi tuning motorja, kot bi sel po kruh v pekarno..

Objavljeno: 27 Apr 2006, 11:46
Napisal/-a greddy
Charger napisal/-a:Motor ima 9.5:1 kompresijsko razmerje. 0.7 bara zdrzi brez tezav.
Samo da ima urejeno elektroniko. In seveda ne pozabit na intercooler.
Lahko pa tudi kaj recemo glede tuninga elektronike. Poglej PM.
ESI motor ima zelo sibke ojnice in več kot 0.5 bara ne vozijo na serijskih ojnicah..Kompresija je se v mejah normale, ampak bi jo lahko spustil za kakšne 4 točke nižje.
Objavljeno: 27 Apr 2006, 12:03
Napisal/-a Charger
To je ZC z dvemi odmicnimi 130KM. Hondina stara sola. Esi je novejsi.
Tudi 1 bar bi vozil brez tezav, samo elektronika mora biti v redu porihtana.