Stran 2 od 3
Objavljeno: 10 Nov 2005, 16:43
Napisal/-a u-r-o-s
Še ena informacija me zanima.
Koliko se kej segreje izpuh recimo na 2m od motorja naprej? Obstajajo kaki podatki?
Objavljeno: 10 Nov 2005, 19:09
Napisal/-a u-r-o-s
Je kdo za kak group buy?

Objavljeno: 10 Nov 2005, 21:49
Napisal/-a Charger
Lahko bi zaposlil Hemi majstra, ima vse mozne stroje na razpolago.
Objavljeno: 10 Nov 2005, 23:32
Napisal/-a u-r-o-s
No jst bi bil kandidat za en takle buterfly ventil.

Objavljeno: 11 Nov 2005, 09:04
Napisal/-a TypeKoshiR
_BANDIT_ napisal/-a:To bi lahko doma naredu...
iz lesa....

Ja ja ta bi bla huda
Sem se koj spomnu na sestanek
Drugace pa najboljsi sistem je itak tak k ga ma sirček,
mas pa teh sistemov dot tud na honda-tech.com pod velding in fabrications, modeli so cist notr padl !
LP
Objavljeno: 11 Nov 2005, 17:19
Napisal/-a Crash
Za tole bi bil jz...........rabim ravno 2.5" ali 3"

Objavljeno: 13 Nov 2005, 14:29
Napisal/-a urosbe
TypeKoshiR napisal/-a:
A je tole slikca zadeve, ko je bila še nova ali ima zadeve pobarvane/pokromirane?
LP
Uroš
Objavljeno: 13 Nov 2005, 16:21
Napisal/-a TypeKoshiR
Pomoje je tole samo polirano !
cheesfrog sigurno ni na shine efektu pa tud vidi se da je odlitek (kolektor) in turbina samo spolirana (no sej poznas cel postopek)
LP
Objavljeno: 13 Nov 2005, 16:22
Napisal/-a TypeKoshiR
Al pa ce je zniklano !
Objavljeno: 13 Nov 2005, 19:30
Napisal/-a mondy
Pomoje je keramičen emajl. Ceramic coated torej.
Samo kam ma pa nepeljano ta veliko cev?
Objavljeno: 13 Nov 2005, 21:33
Napisal/-a TypeKoshiR
Nikamor to je to, direkt v tla gre takrat !
Objavljeno: 23 Nov 2005, 10:49
Napisal/-a TypeKoshiR
Objavljeno: 23 Nov 2005, 12:24
Napisal/-a SunShiner
TypeKoshiR napisal/-a:Nikamor to je to, direkt v tla gre takrat !
jp, tm je pač konc izpuha. temu se lahko reče res odprt auspuh hehe..
za turbače je taka stvar idealna, samo kaj ko pa to ni road-legal

Objavljeno: 23 Nov 2005, 12:55
Napisal/-a urosbe
Sej se ne voziš s tem daily:) To odpreš takrat ko je potreba po ekstremni moči:) Če te pa takrat ustavijo, bo imel pa policaj verjetno drugi razlog kot pa glasnost izpuha (too much of speed:)
Objavljeno: 16 Feb 2006, 22:29
Napisal/-a DrMr
u-r-o-s, kaj novega, jaz tudi delam na tem...
Objavljeno: 16 Feb 2006, 22:32
Napisal/-a u-r-o-s
Resno, a maš kej konkretnega, jst sm mal opustil zdej to zarad drugih reči, ampak bi pa mel
Razmišljam tudi o začasni varianti za prvi mobikrog da bi pač za tist dan zamenjal lonec s cevjo direkt, ampak to je le začasno.
Objavljeno: 16 Feb 2006, 22:51
Napisal/-a DrMr
... v bistvu zunanji dodatni wastegate,... mufna, loputa ni problem, tesnila osi keramika (kot na turbo), krmiljenje turbo actuator (navajen vročine) na vacum preko el.ventila na stikalo (ne na pritisk, ker na boost ga kasneje odpira)... to je to... bi pa T varianto ne Y, ker razlika pritiska sama naredi svoje...

Objavljeno: 16 Feb 2006, 23:00
Napisal/-a u-r-o-s
Ni slaba finta, kam bi pa to dal potem? Jst bi dal čim bližje turbini pol tole

Pa izpust kr v tla.
Objavljeno: 16 Feb 2006, 23:14
Napisal/-a DrMr
... v bistu bo Y oblike, ampak ne kretnica na L ali D cev, ampak samo odpiranje ene, montiral pa bom na izpušno cev cca.15 cm od kolektorja, ko gre cev še navzdol in se nato izravna v vodoravno linijo...

Objavljeno: 17 Feb 2006, 15:43
Napisal/-a A3Turbo4Life
Meni se tole ni obneslo.
Pod nizkimi vrtljaji je avto malce bolj znorel, pod visokimi pa je šel precej slabše. Sem pa tudi imel speljano direkt v tla speljano.
S takšnim izpuhom, kot ga imam sedaj naretega, gre občutno boljše.
Bye