Stran 2 od 2
Objavljeno: 14 Sep 2006, 08:48
Napisal/-a 2.7TT
croma_man napisal/-a:in kako zgleda predelan airbox? torej k&n vgradni filter in kaj je predelano na airboxu? Ker točno to morm nardit čimprej.
http://haktar.select-tech.si/1.8T/
Airbox je na vrhu razrezan in stranice dvignjene ter zlepljene tako, da na vrhu nalezejo na havbo in filter zajema samo in izkljucno zunanji zrak.
Ni lepo, je pa ucinkovito ko strela.
/jan
Objavljeno: 14 Sep 2006, 09:32
Napisal/-a Pugi
Intercooler shladiš itak samo takrat ko res rabiš peak power. Recimo če bi bil na dragu - 2 sekunde z obem šobam v IC bi blo čist dost, da bi mel kr bistveno razliko, sploh na vroč dan.
Lej že pri navadnem NA mašincu se drastično pozna ko je recimo zunaj 25-30stopinj in avto več al manj ne gre nikamor. Po uporabi NOSa se shladi sesalni del motorja za kar dosti stopinj - mislim da je številka precej velka (iz 90 na 20 v par sekundah). Konkretno se to pozna v tem, da tudi po uporabi avto teče nepirmerno bolje (kot pri recimo 10st okoliškega zraka, kjer vemo da avto dost lepš vleče kot če je res vroče)...
Objavljeno: 05 Nov 2006, 11:12
Napisal/-a B_Racing
Kako pa je v primeru dežja,če maš na hubi odprtino za zajem zraku
Oz. a škoduje kaj motorju,če je filter moker

Objavljeno: 05 Nov 2006, 11:48
Napisal/-a Lenny
B_Racing napisal/-a:Kako pa je v primeru dežja,če maš na hubi odprtino za zajem zraku
Oz. a škoduje kaj motorju,če je filter moker

Mogoče bi znala bit ta zadeva bolj učinkovita z panelnim filtrom, zaradi večje efektivne površine filtra. Navadn papirnat filter ne bi bil dober, ker bi ga voda uničila. Kakšen K&N filter je ok, ker je tkanina prepojena z oljem in načeloma ne prepušča vode. Pa tud sam filter je verjetno dobro, da je ojačan s kovinsko mrežico. Mora pa vsekakor tak sistem imet odvodnjavanje.
Objavljeno: 05 Nov 2006, 12:06
Napisal/-a 2.7TT
Lenny napisal/-a:B_Racing napisal/-a:Kako pa je v primeru dežja,če maš na hubi odprtino za zajem zraku
Oz. a škoduje kaj motorju,če je filter moker

Mogoče bi znala bit ta zadeva bolj učinkovita z panelnim filtrom, zaradi večje efektivne površine filtra. Navadn papirnat filter ne bi bil dober, ker bi ga voda uničila. Kakšen K&N filter je ok, ker je tkanina prepojena z oljem in načeloma ne prepušča vode. Pa tud sam filter je verjetno dobro, da je ojačan s kovinsko mrežico. Mora pa vsekakor tak sistem imet odvodnjavanje.
Pri N/A motorjih bi znal imeti kaksne probleme (ne vem, ugibam), pri turbincih je pa to se koristno, saj ce pride malo vode v sesalni sistem se ta pri prehodu skozi turbino upari in shladi zrak ter zveca eksplozijo.
Klasicen princip water/methanol injectiona, samo da je to naraven in poceni nacin...
/jan
Objavljeno: 02 Jan 2007, 18:06
Napisal/-a simke
mm......ce ti ni odvec a bi lahko napisal kaj vse rabis da bi blo vse in prav na kkoncu
pohvale za izdelek

Objavljeno: 07 Jan 2007, 22:04
Napisal/-a HONDA VTEC
jst imam pa tle tudi eno vprasanje, pa tudi ce sm nov na tem forumu bi te uros jst rad vprasu kako ste ta CO2 ustimal?.. kaj vse se potrebuje za to reč ustimat ker ze ene 4mesce premlevam pa studiram kako bi si to reč ustimal,a si sam to delal al ti je se kdo verjetno pomagal ker ta reč dela hudo

,vse cestitke za tko lep avtek,kar tko naprej, za vse odgovore se pa ze vnaprej zahvaljujem lp simon
HONDA VTEC
Objavljeno: 07 Jan 2007, 23:20
Napisal/-a roki
HONDA VTEC napisal/-a:jst imam pa tle tudi eno vprasanje, pa tudi ce sm nov na tem forumu bi te uros jst rad vprasu kako ste ta CO2 ustimal?.. kaj vse se potrebuje za to reč ustimat ker ze ene 4mesce premlevam pa studiram kako bi si to reč ustimal,a si sam to delal al ti je se kdo verjetno pomagal ker ta reč dela hudo

,vse cestitke za tko lep avtek,kar tko naprej, za vse odgovore se pa ze vnaprej zahvaljujem lp simon
HONDA VTEC
ne zamert sam kr še mal premišluj pa probi sam pogruntat ker če ti povem ali pa komor kol druzmu bojo kr naenkrat usi mel...
pa brez zamere... mal se pomatri tko k smo se mi...
Objavljeno: 07 Jan 2007, 23:26
Napisal/-a Charger
V osnovi isto kot za nitro kit. Jeklenke, ki zdrzijo visok tlak. (medicinske kisikove jeklenke, potapljaske ali prav N20 jeklenke). Polnis seveda s CO2 ker je N20 predrag za te stose
Visokotlacni elektro ventil dobis pri Jaksi. Visokotlacne cevi (100 bar) pa v najblizji trgovini s hidravliko.
Nobena umetnost, par ur dela, saj je precej manj komplikacij kot vgradnja nitro sistema. Cenovno pa je se najvec odvisno od cene jeklenk. Ventil je dobrih 20 jurjev, cevi 10 do 20 jurjev (odvisno koliko je bos porabil in koliko razvodov Y komadov po domace bos uporabil), jeklenke od zastonj do 50-60 jurjev. Dodaj se strosek za stikalo, nekaj žice in rele s katerim bos krmilil elektro ventil.
Nekaj linkov za predstavo kako izgledajo take zadeve
http://www.nitrousexpress.com/Images/In ... ll-pg1.htm
Tukaj je tudi shema elektricne vezave
http://www.nitrousexpress.com/Instructions/stage1.pdf
Objavljeno: 07 Jan 2007, 23:30
Napisal/-a roki
Charger napisal/-a:V osnovi isto kot za nitro kit. Jeklenke, ki zdrzijo visok tlak. (medicinske kisikove jeklenke, potapljaske ali prav N20 jeklenke). Polnis seveda s C)2 ker je N20 predrag za te stose
Visokotlacni elektro ventil dobis pri Jaksi. Visokotlacne cevi (100 bar) pa v najblizji trgovini s hidravliko.
Nobena umetnost, par ur dela, saj je precej manj komplikacij kot vgradnja nitro sistema.
no evo...
res je ni noben problem

Objavljeno: 07 Jan 2007, 23:37
Napisal/-a Charger
V primerjavo z vgradnjo nitro sistema je tukaj za tricetrt manj dela.
Niti ne rabis grelcev, TPS stikala, se enega ventila in voda za dovod goriva, niti vbrizgovalne šobe.
Objavljeno: 07 Jan 2007, 23:40
Napisal/-a roki
Charger napisal/-a:V primerjavo z vgradnjo nitro sistema je tukaj za tricetrt manj dela.
Niti ne rabis grelcev, TPS stikala, se enega ventila in voda za dovod goriva, niti vbrizgovalne šobe.
pr co2 rabš sam jeklenko, ventil pa še en ventil pa cev, pa "izbrizgovalne šobe"... to je to...
Objavljeno: 08 Jan 2007, 23:48
Napisal/-a HONDA VTEC
nism nc ti zameru,imas prow ja roki: če bi povedu kako ste nrdili pol bi vas folk res kopiral, sm pa vesel za te odgovore,ki sm jih dobil k sm si pa mislu da se takih ne bom dobil,najlepsa hvala vsem torej za te odgovore

priblizno se mi sanja kako ta stvar gre ampak ko jo enkrat pogruntas je najbrz easy,le studirat je treba tko da bomo ze kej nrdili ven iz tega pa se en frend mi bo sigurno pomagal pri tem projektu

lp simon
respect
Objavljeno: 09 Jan 2007, 08:46
Napisal/-a simke
roki napisal/-a:Charger napisal/-a:V primerjavo z vgradnjo nitro sistema je tukaj za tricetrt manj dela.
Niti ne rabis grelcev, TPS stikala, se enega ventila in voda za dovod goriva, niti vbrizgovalne šobe.
pr co2 rabš sam jeklenko, ventil pa še en ventil pa cev, pa "izbtizgovalne šobe"... to je to...
aje lahko pac navadan cev al bakrena cev je tudi uredu.........kolega mi je reku da je bakrena cev tudi uredu, ker se lahko zvije po obiki avta, ko vlacis po avtu..........
Objavljeno: 09 Jan 2007, 18:50
Napisal/-a Pugi
Mah brezveze, sj maš lahko teflonske pletenice. Te stvari ful niso tok drage. Tiste bakrene so sam teža pa ropota

Objavljeno: 09 Jan 2007, 20:01
Napisal/-a Charger
Zakaj baker, dajmo kar cevi za vodovod, dobis jih celo v Merkurju. Zraven vzames se predivo da zatesni na spojih in smo zmagali.
Objavljeno: 09 Jan 2007, 21:29
Napisal/-a roki
sam da se nou do zajebu, co2 ma okol 90 barov max... cev more tud tok zdržat

Objavljeno: 09 Jan 2007, 22:08
Napisal/-a smile4me
Charger napisal/-a:Zakaj baker, dajmo kar cevi za vodovod, dobis jih celo v Merkurju. Zraven vzames se predivo da zatesni na spojih in smo zmagali.
Pa tko na vsaki stran vn pa je pol k parna lokomotiva(ne šparat na širini ceveh)

Objavljeno: 10 Jan 2007, 00:31
Napisal/-a roki
smile4me napisal/-a:
Pa tko na vsaki stran vn pa je pol k parna lokomotiva
kam pa?