Glede na to kar je danes Bandit na ircu spraševal, sem našel en topic na honda-tech.com forumu. Vrjetno bo zanimalo tudi Hemingwaya. Da pa nebi pozabil sem sklenil, da objavim na forumu:
Zadeve nisem bral, ker nisem imel casa, je pa kar nekaj razlag napisanih:
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1161501&page=1
Tudi pri tem kolektorju je vrjetno trik v tistih razširitvah na sredini cevi:
http://www.theoldone.com/articles/badto ... ader_2.jpg
Anti reverse headers
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
jst sm pol teme prebral (pol sm pa veselje zgubu, kr so se kregat začel) in sm pršu do zaključka, da je to ena od tistih malenkosti pri izdelavi izpušnih kolektorjev, na katere so pozorni pri firmah, ki izdelujejo kolektorje za tekmovalna vozila... ...da pa je dosti drugih, veliko bolj pomembnih faktorje, kjer pridobi/izgubiš moč/navor (od oblike cevi, premera cevi, dolžine cevi...), kot pa ta "trik"!
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
V novem "honda tuningu magazine" je tip ki ima cez hytech headers (eni izmed najboljsih za hondo) razlozil kako je zacel delati te komore in kolikor sem jaz razumel naj bi bile samo zato da se tam malo vec izp. plina nabere in tako v nobenem primeru ne more udarit nazaj...ma pa to tudi toda header kolikor sem opazil...moram se cist do konca prebrat njegov interview
LP
LP
Zadnjič spremenil TypeKoshiR, dne 04 Apr 2005, 12:23, skupaj popravljeno 1 krat.
MUGEN CR-X
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt: