Dyno day jesen 2011
Re: Dyno day jesen 2011
Nabralo se je kaksnih 10 avtomobilov. Sem pa tja je kdo pojamral da je pokazalo nekam malo konjev :-)
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Re: Dyno day jesen 2011
Kej zanimivih rezultatov?
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Re: Dyno day jesen 2011
Vse po standardu. Impreza chipana, dobrih 340KM. To je bilo najvec. Mazda Xedos9 2.5 s 450.000km tocno 170KM. Kolikor naj bi jih imel nov avto :-)
Mazda6 MPS 275KM. Pa se ena Honda je pokazala 100KM :-)
Mazda6 MPS 275KM. Pa se ena Honda je pokazala 100KM :-)
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Re: Dyno day jesen 2011
Dj mi prosm nahitr razlož če se ti da, kolk konjev je pri mojmu razlike med T(zunanjega zraka)=30 st.C in zdej, ko je T=5 st.C.
Vstopni zrak pri 30 je bil ponavadi 45-50, sedaj pa je največ okrog 15-20. Meni se zdi, da se vozim z drugim avtom. A bi kej drugač pokazali valji sedaj?
Kako je s stage 2 za mojo karfjolo?
Vstopni zrak pri 30 je bil ponavadi 45-50, sedaj pa je največ okrog 15-20. Meni se zdi, da se vozim z drugim avtom. A bi kej drugač pokazali valji sedaj?
Kako je s stage 2 za mojo karfjolo?
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Re: Dyno day jesen 2011
Itak da pozimi turbo avti bolj letijo. Pridi pomerit :-) Kaksnih 10 do 20KM razlike bi znalo bit.
Stage 2 je vecja turbina. Za ta turbo smo pri koncu. In vecji intercooler. In vecji izpuh.
In vecji injektorji.
Ali pa obratno, vecji intercooler in vecji izpuh. Potem pa vecji turbo in injektorji.
Stage 2 je vecja turbina. Za ta turbo smo pri koncu. In vecji intercooler. In vecji izpuh.
In vecji injektorji.
Ali pa obratno, vecji intercooler in vecji izpuh. Potem pa vecji turbo in injektorji.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dyno day jesen 2011
Ja, za stage 2 morš dat not takle IC, hehe:


- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Re: Dyno day jesen 2011
Tale je za stage 12, kar spada že v letalski promet.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Re: Dyno day jesen 2011
Rabiš samo še prednjo masko od avtobusa. In glede na to, da voziš Renault, bi mogoče tala pasala:



- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Re: Dyno day jesen 2011
Kako pa vodo hladiš potem?
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Re: Dyno day jesen 2011
Saj gre zrak tudi skozi intercooler in naprej skozi hladilnik vode.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;