Obnova ali nakup novih amortizerjev?
Obnova ali nakup novih amortizerjev?
Torej situacija je sledeča, pojavila se je potreba po zamenjavi amortizerjev, zdaj pa sem v dilemi ali naj kupim nove, ali pa dam sedanje obnovit.
Načeloma ni kaj za razmišljat, ampak avto je spuščen za cca 5-6cm(po papirjih 35mm) in bi mi ob obnovi amortizerje lahko eventuelno skrajšali na primerno dolžino da jih nebi zabijalo.
Cena novih originalnih in pa obnove sta nekje enaka ..
Ne vem če se dobijo "športni" se pravi že skrajšani?Komplet podvozja se mi ne da(finančno) menjavat.
Seveda pa em zanimajo tudi kakšne alternaticne rešitve
Načeloma ni kaj za razmišljat, ampak avto je spuščen za cca 5-6cm(po papirjih 35mm) in bi mi ob obnovi amortizerje lahko eventuelno skrajšali na primerno dolžino da jih nebi zabijalo.
Cena novih originalnih in pa obnove sta nekje enaka ..
Ne vem če se dobijo "športni" se pravi že skrajšani?Komplet podvozja se mi ne da(finančno) menjavat.
Seveda pa em zanimajo tudi kakšne alternaticne rešitve
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Novi original so ponavad še dražji, pa če je avto tok spuščen, bi js takoj dal k enmu kvalitetno obnovit, pa skrajšat, stršat pa seveda po želji.
Drugače pa obstajajo seveda športni amortizerji za spuščena vozila, to je pa najboljša možnost, vendar tudi najdražja. Kak bilstein, kayaba, tudi apex (cenejš), poglej tudi monroe, čeprav mislm da oni sam original delajo, itd...
Drugače pa obstajajo seveda športni amortizerji za spuščena vozila, to je pa najboljša možnost, vendar tudi najdražja. Kak bilstein, kayaba, tudi apex (cenejš), poglej tudi monroe, čeprav mislm da oni sam original delajo, itd...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Novi original oz pac nachbau so cenovno nekje tam kot strosek obnove se pravi cca 100€ za komplet, sem se ze pozanimal tu pri enem mojstru.Bom pogledal za ze krajse ce se slucajno dobijo za moje vozilo (corsa b), saj ce je zadeva nekoliko drazja me niti ne boli samo pac ni mi do nekega pretiranega vložka v podvozje .. avto ima 90hp niti ni neke potrebe po kaki hudi zadevi.
Kar me pac skrbi je to da bodo originalni hitro spet pri koncu in pa seveda neprijeten obcutek ko nabije amortizer.
Kar me pac skrbi je to da bodo originalni hitro spet pri koncu in pa seveda neprijeten obcutek ko nabije amortizer.
K Jenko-tu pel v Homec. Pri meni je bla ista situacija, sem bil malo skeptičen o obnovi, ampak so me prepričali.
Po 3h mesecih uporabe sem zelo zadovoljen, originalne amortizerje mi je skrajšal, komplet obnovil in pa stršal za 20%. Avto se pelje mnogo bolje kot prej, poka nič, tako da sem zadovoljen. Cena: 180€
Sem pa to obnavljal na BMW E36
Po 3h mesecih uporabe sem zelo zadovoljen, originalne amortizerje mi je skrajšal, komplet obnovil in pa stršal za 20%. Avto se pelje mnogo bolje kot prej, poka nič, tako da sem zadovoljen. Cena: 180€
Sem pa to obnavljal na BMW E36
E39 530d The Ultimate Driving Machine
Pozabil si povedati, da ti da 2 leti garancije. Sem bil kar presenečen. Meni jih je stršal za 10% pa so kar trdi (je pa res, da je serijski avto že trd), z obnovo, delom (je sam razdiral avto, nisem k njemu amortizerje peljal) in spotoma menjavo ležaja me je prišlo mislim da nekaj čez 200€. Ampak se splača. Aja pa potem je treba delati optiko.
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
pri Jenkotu je tako kot da bi kupoval mačka v žaklju, enkrat je super, spet drugič pa tak poden da mu morš še 3x nazaj pelat. Fotru jih je enkrat na prejšnem avtu obnovil in so mu šli po 6mesecih. Čist odvisno od dneva... Jaz vem da mu svojga ne dam za rihtat, pa je samo kake 2km stran od mene...
Menda da je dosti bolši Turenšek...
Menda da je dosti bolši Turenšek...
-
- Pawa user
- Prispevkov: 146
- Pridružen: 13 Jan 2006, 21:51
Če ti zabija zdej amortizerje, potem sigurno rabiš krajše. Ponavadi je tko da pašejo od kkšnega drugega avta, ki ima serijsko krajši hod (aka short stroke konverzija), Poglej pri kakšni firmi ki ima specifikacije za amortizerje in najdi primerne.
Glede obnove lahko povem da sm bil nezadovoljen z izdelkom Jenkota iz Homca, oz pač tistega ki je to delal. Amortizerji prej že niso bili za nikamor, po obnovi se ni dost spremenilo, kljub zagotovilom da bojo kot novi.
Vugo pa več ali manj hvalijo. Čeprov se razlikuje od primera do primera. Nova roba je sigurna; če je vsaj kolker tolk kvaliteta. Se ne splača šparat na amortizerjih, ker se vožnja lahko razlikuje kot dan in noč.
Glede obnove lahko povem da sm bil nezadovoljen z izdelkom Jenkota iz Homca, oz pač tistega ki je to delal. Amortizerji prej že niso bili za nikamor, po obnovi se ni dost spremenilo, kljub zagotovilom da bojo kot novi.
Vugo pa več ali manj hvalijo. Čeprov se razlikuje od primera do primera. Nova roba je sigurna; če je vsaj kolker tolk kvaliteta. Se ne splača šparat na amortizerjih, ker se vožnja lahko razlikuje kot dan in noč.