alu blok
alu blok
ja, kdor ne ve česa sem se lotil....
delam enga kadettc-ja in sem neodločen med 2.0 16v 150KM in
3.0 24V R6 205KM. problem pa je teža ker se bojim da bi bila pol lega na cesti z 3.0 motorjem pod vprašajem....
zato me zanima če se je že kdo spravu delat alu blok in kolko to stane.
ne rečt da je nemogoče ker to delajo angleži za Avstine Healyje.
delam enga kadettc-ja in sem neodločen med 2.0 16v 150KM in
3.0 24V R6 205KM. problem pa je teža ker se bojim da bi bila pol lega na cesti z 3.0 motorjem pod vprašajem....
zato me zanima če se je že kdo spravu delat alu blok in kolko to stane.
ne rečt da je nemogoče ker to delajo angleži za Avstine Healyje.
Nic ni nemogoce, a je vendar vse pod uprasajem financ.
Ti ce hoces blok iz aluminija, vedi da se zadeva zacne z kocko aluminija, ki je dokaj tezka kar z drugimi besedami pomeni draga ko hudic. Potem tu pristejemo obdelovalne ure CNC stroja, poleg tega je treba naresti program in plus tega pitaj boga kdo bi se tega lotil, ker dela je prece. In povrh vsega je treba izracunat tolerance in puse napresat v blok.
Drugi postopek bi bil litje, a je tudi ta dolgotrajen in drag
Po moji laicni oceni gledas na strosek do cca 10k€
Ti ce hoces blok iz aluminija, vedi da se zadeva zacne z kocko aluminija, ki je dokaj tezka kar z drugimi besedami pomeni draga ko hudic. Potem tu pristejemo obdelovalne ure CNC stroja, poleg tega je treba naresti program in plus tega pitaj boga kdo bi se tega lotil, ker dela je prece. In povrh vsega je treba izracunat tolerance in puse napresat v blok.
Drugi postopek bi bil litje, a je tudi ta dolgotrajen in drag

Po moji laicni oceni gledas na strosek do cca 10k€

Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style





Kot ze receno se da. Ni problema. Daj 10-20K EUR na mizo in bomo kaj naredili.
http://www.youtube.com/watch?v=QsmiIeAkE-o
http://www.youtube.com/watch?v=QsmiIeAkE-o
ta filemček mi je že znan...
obstaja pa še en postopek ne toliko profi sam baje prav tako uspešen...
gre se za varjento da maš doma dva bloka iz gize. enega narežeš na rezine
in te rezine narediš iste iz aluminija nato to zavariš in na zbrusiš stvar na končne mere, zato pa maš ta drugi blok da pobereš z njega vse mere....
mnenja?
obstaja pa še en postopek ne toliko profi sam baje prav tako uspešen...
gre se za varjento da maš doma dva bloka iz gize. enega narežeš na rezine
in te rezine narediš iste iz aluminija nato to zavariš in na zbrusiš stvar na končne mere, zato pa maš ta drugi blok da pobereš z njega vse mere....
mnenja?
Zaka pa ne nardis 2.0 turbo mas dost zadev od calibre al pa tud upgrade se da dobit.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
-
- Pawa user
- Prispevkov: 341
- Pridružen: 04 Feb 2007, 23:42
- Kraj: kamnik
Neboš vedu če ne boš probu, sam BIG T is the way 

Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Odvisno kakšen voznik si. Če se rad naravnost pelješ boš naredil turbo varianto in dodal močne zavore da se boš lahko pred ovinki skoraj ustavil in lepo speljal čez.
C-kadett ne potrebuje veliko moči da je zabaven in hiter avto. Kot je pille omenil je avto lahek in z dokaj kratko medosno razdaljo. Tam od 150-200KM max bo dovolj za hudo hiter avto čez ovinke in velik nasmeh na obrazu.
Jaz grem na 2,0 16V varjanto. Je kar zahteven swap če hočeš vse narediti tako kot je treba,ampak se bo splačalo! 3,0 R6 je nepotreben in pretežek motor. Mogoče bi delovalo v sodelovanju z posamičnim vpetjem zadaj(da narediš multi-link premo od omege A) in konkretnim premikom motorja v kabino(tako da imaš 1.cilinder direktno nad premo).
Tvoj avto bo itak nekaj extra kar se teže tiče in razporeda,z tisto vgradno kletko si mu porušil ravnovesje teže spredaj-zadaj in sedaj lahko praktično delaš kar hočeš
C-kadett ne potrebuje veliko moči da je zabaven in hiter avto. Kot je pille omenil je avto lahek in z dokaj kratko medosno razdaljo. Tam od 150-200KM max bo dovolj za hudo hiter avto čez ovinke in velik nasmeh na obrazu.
Jaz grem na 2,0 16V varjanto. Je kar zahteven swap če hočeš vse narediti tako kot je treba,ampak se bo splačalo! 3,0 R6 je nepotreben in pretežek motor. Mogoče bi delovalo v sodelovanju z posamičnim vpetjem zadaj(da narediš multi-link premo od omege A) in konkretnim premikom motorja v kabino(tako da imaš 1.cilinder direktno nad premo).
Tvoj avto bo itak nekaj extra kar se teže tiče in razporeda,z tisto vgradno kletko si mu porušil ravnovesje teže spredaj-zadaj in sedaj lahko praktično delaš kar hočeš

Zaprtga motorja ni sans prevert, razn tako da mu izmeris kompresijo. Ta ti bo povedala koliko zdrav je motor. Potem so tu se lezaji ipd
Vsi motorji so rizik za kupit, razn ce se pozna zgodovina avta
Btw tudi ce dalj casa lezi se pozna, ker ole z casom naje lezaje ipd

Vsi motorji so rizik za kupit, razn ce se pozna zgodovina avta

Btw tudi ce dalj casa lezi se pozna, ker ole z casom naje lezaje ipd

Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style





Let pa pou je tut lahk kriza ce je motor stal zunaj kje ni bil pokrit itd 
Idealno skladiscenje rabljenih motorjev zgleda tako da naj bi se v vsak cilinder vlilo olje in tako preprecilo nabiranje kondenza kar z drugimi besedami pomeni zaribanje bata. Hladilni sistem nekateri priporocajo da se temeljito scisti, nekateri pa da se vlije antifriz kakor komu pase ocitno
Btw meritev kompresije nebo natancna ce motorja neboste zavrteli preko starterja
Ce ga boste na roke vrteli bo po vsej vrjetnosti kak bar nizja 

Idealno skladiscenje rabljenih motorjev zgleda tako da naj bi se v vsak cilinder vlilo olje in tako preprecilo nabiranje kondenza kar z drugimi besedami pomeni zaribanje bata. Hladilni sistem nekateri priporocajo da se temeljito scisti, nekateri pa da se vlije antifriz kakor komu pase ocitno

Btw meritev kompresije nebo natancna ce motorja neboste zavrteli preko starterja


Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style




