PS:debeline pri A8 nisem čekiral,fi je pa DEJANSKO na oko enak...tko da nisem nit pomislil na kej tazga...a imaš možnost ugotovit,kaj je drugo?al pesta al čeljusti?

Moj primer ko grem iz OEM Q4 bremz na 166 3.0 bremze.CupraR napisal/-a:Ploščice in diski, vsaj novi pr takih dimenzijah ne bodo po 100eur..djsly napisal/-a:res je.
4batne čeljusti dobiš že za 300€ rabljene seveda. Potem ti ostanejo samo še ploščice (nove cca. 100€) in diski(recimo 310mm 100€/kos).
3-4 krat več za diske, ploščice mogoče še dobiš čist navadne..
Ja razumemFerrarist napisal/-a:ne,ne,ne...čeljust(z novimi ploščicami) sem nataknil na disk,vse je klapalo,?offset? diska ravno tako...klapa mi ne samo zaradi premera diska-torej ker je disk večji,se zato tudi čeljust ??ne dovolj približa ?? pestu...upam,da razumeš...zato sem spraševal,če se dobi kake distančnike za swapnit na tele diske...