Katalizator in lambde
Katalizator in lambde
Imam en mičken problem oz. vprašanje:
Na 406 3.0 imam na izpušnih kolektorjih katalizatorja (V6 2 kolektorja), spodaj na ceveh pa še dva katalizatorja (ja ta ima 4 kate :( ).
No moj problem je da računalnik javlja napako - gori lučka za motor. Tester pokaže staranje katalizatorjev na obeh kolektorjih. Se pravi "fižično" nista zanič, saj smo merili pline in so veeeeliko pod dovoljeno mejo. Je pa tu ena fora da je na vsakmu kolektorju oz. na katu lambda sonda.
Zdj ko na testerju zbrišejo napako dela in je ne javlja več, ampak se recimo čez nekaj časa spet pojavi (lahk je 14 dni ali pa 2 meseca).
Fora je ta, da oba predkatalizatorja staneta okoli 1000eur na uradnem servisu in z popustom. Če ju odstranim bi sicer avto bolj šel ker bi imel dva "štoflca manj u riti" ampak s tem nebi rešil napake.
Sem pa slišal oz. videl na enmu tujem forumu (honda) da ko odstranijo kat. lambdo podložijo da pride bolj ven iz cevi in posledično gre manj plinov gor.
Druga varianta ki sem slišal je da se dobi kak upor ki bi ga na lambdo zvezal in bi dajal "motil" meritve ter računalnik.
Zdj pa me zanima vaše mnenje kaj bi se dalo tu naresti. Aja če je ta podatek pomemben ima za spodnjima katalizatorjema (3.in4.) še dve lambdi.
Na 406 3.0 imam na izpušnih kolektorjih katalizatorja (V6 2 kolektorja), spodaj na ceveh pa še dva katalizatorja (ja ta ima 4 kate :( ).
No moj problem je da računalnik javlja napako - gori lučka za motor. Tester pokaže staranje katalizatorjev na obeh kolektorjih. Se pravi "fižično" nista zanič, saj smo merili pline in so veeeeliko pod dovoljeno mejo. Je pa tu ena fora da je na vsakmu kolektorju oz. na katu lambda sonda.
Zdj ko na testerju zbrišejo napako dela in je ne javlja več, ampak se recimo čez nekaj časa spet pojavi (lahk je 14 dni ali pa 2 meseca).
Fora je ta, da oba predkatalizatorja staneta okoli 1000eur na uradnem servisu in z popustom. Če ju odstranim bi sicer avto bolj šel ker bi imel dva "štoflca manj u riti" ampak s tem nebi rešil napake.
Sem pa slišal oz. videl na enmu tujem forumu (honda) da ko odstranijo kat. lambdo podložijo da pride bolj ven iz cevi in posledično gre manj plinov gor.
Druga varianta ki sem slišal je da se dobi kak upor ki bi ga na lambdo zvezal in bi dajal "motil" meritve ter računalnik.
Zdj pa me zanima vaše mnenje kaj bi se dalo tu naresti. Aja če je ta podatek pomemben ima za spodnjima katalizatorjema (3.in4.) še dve lambdi.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Uf... Ej a ti zarad tega k ugotovi da so plini zanič kej slabše dela avto (a ti ga vrže v zasilni način). Če to ne naredi bi js pustu da tista lučka pregori (sj je peugeot
), pa je. V nasprotnem primeru bo treba al en upor gor vezat al pa vsak tedn brisat napako (nabav si texo).
Bom počakal na DrMra da poda svoje mnenje, js nimam nobene dobre ideje trenutno.

Bom počakal na DrMra da poda svoje mnenje, js nimam nobene dobre ideje trenutno.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
ja sj lučka ni problem, bolj je problem ker mi na potovalnem rač. izpisuje antipollution fault! Sicer pa zdaj ne meče v zasilni program, 1x pa je.
No najrajši bi tole z kakim uporom probu, ampak se mi tud ne sanja kako in kaj.
Rabm enga ki se bolj na elektroniko spozna, da poda tu svoje mnenje, kak naj bi ta upor zgledal in kam se ga zveže.
No najrajši bi tole z kakim uporom probu, ampak se mi tud ne sanja kako in kaj.
Rabm enga ki se bolj na elektroniko spozna, da poda tu svoje mnenje, kak naj bi ta upor zgledal in kam se ga zveže.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Tist antipollution fault ti itak sam takrt napiše ko avto vžgeš al pa včasih med vožnjo, ko kake brisalce avtomatske vklopiš. To nima veze. Edin če ti meče v zasilca... Lej od kle naprej jes še nism probaval, tko da edin če bo drmr kej vedu. Drgač se pa na netu prodaja sm enkat vidu.. Ampak je blo čist preveč keša za tisto bogo malo stvar.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
... pa to sem Bocky-ju že razlagal, mislim da še pri njegovem S16... ECU vedno primerja podatke gornje in spodnje sonde in če ti niso v mejah (tudi njuna razlika) ECU takoj to zazna... ne vem če lahko kaj rešiš z kakšnimi upori, mislim da je rešitev edino preprogramiranje mape delovanja sond v ECU-ju... vprašaj Andraža...
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
To mam jest tko. 2. Lambda je pr men za sviranje kurcu (ugotavla če kat dela), tko da mam kr odklopleno in vezano na lambda meter. V tem avtu pa naj bi bilo tako, da se tudi druga lambda umešava v delovanje motorja, kar se men zdi totalno debilno.djsly napisal/-a:če je druga lambda tista ki javlja napako, potem jo preprosto odklopi. Sploh če je za katalizatorjem ne vpliva na delovanje motorja. Vsaj pri RS-ih je blo tko.
Če prva javlja napako, pol ne vem. Probi s tistim nastavkom, ki lambdo malo dvigne.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
hehe pač pr moj mojmu delu je tko da se tud dostikrat srečujem z vodovodarjem in dons mi da idejo. Oni uporabljajo take podaljške kot je zgoraj na sliki. Bom šu u bauhaus pa vzel eno lambdo s sabo pa isku če bo tak podaljšek da paše direkt navoj, no sj drgač se ga pa ureže novga pa je.
Se mi pa zdi tole s podaljški zanimivo, ker lahk je še koristno za druge ki imajo probleme s kati.
Se mi pa zdi tole s podaljški zanimivo, ker lahk je še koristno za druge ki imajo probleme s kati.