Vuga
Če hočeš da zadeva laufa res kot je treba se stegni za kakim nastavljivim kompletov (coiloversi ali gewinde po domače). Ali pa kak H&R cup kit ali kaj podobnega.
Plačal boš malo več, ampak dobil boš novo robo, ki ti bo držala par let. Poleg tega so v takih kompletih amortizerji prilagojeni vzmetem in na cesti se ponavadi pelje tak avto fenomenalno. Ohraniš nekaj udobja lega je pa vseeno odlična.
Plačal boš malo več, ampak dobil boš novo robo, ki ti bo držala par let. Poleg tega so v takih kompletih amortizerji prilagojeni vzmetem in na cesti se ponavadi pelje tak avto fenomenalno. Ohraniš nekaj udobja lega je pa vseeno odlična.
High on LSD
No in? Sej ti je prav povedal,pa še zastonj!A mogoč ne drži???JohnyR napisal/-a:Zakaj?! ... Zato ker mi je začel razlagat da feder nima veliko opravila pri podvozju, pač drži avto na višini, ostalo pa amortizerji delajo.sašo napisal/-a:Turnšek je zakon,trideset let že za prave"driverje"dela in DEJANSKO če kdo kaj o tem ve,pol je to on. http://www.amortizer-sp.si/
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Fedri so kr dost pomembni, to vidš takrt k menaš sam fedre na istih amortizerjih. Pol maš tud progresivn fedr, k ratuje bl trt glede na to kolk je obremenitve itd. Dobri fedri so lih tok važni k dobri amortizerji.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Na katerem in kok časa? Na mojem prvem stajlanem in tjunanem avtu so bili prvi fedri apex, po pol leta je avto bil na eni strani 2 cm na drugi pa 5 cm spuščen. Letel so ven in not so prišli eni hladno obdelani pa ni bilo več problemov.Malecky napisal/-a: PS. Sej na kakem avtu se tud apexi obnesejo.
Zadnjič spremenil nebivedu, dne 27 Okt 2006, 21:22, skupaj popravljeno 1 krat.

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Em...enkrat sem bral o nekemu modelu kateri je trdil, da se mu niso nic narobe posedli ipd ipd.

V praksi sem videl 2 popolnoma negativna primerka, po forumih pa videl izredno slabe ocene in izkusnje in iz tega sklepam.
Sigurno se pa najde model k bo trdil da so zakon.

PS. Zakja bi hotel pri fedrih prisparat par €...jaz sem šparal pa mam še vedno Eibache.

Česa sem si sam kriv?Pugi napisal/-a: Tistle k gor piše pa mislm da vem kera zgodba je in vem da je v tisti zgodbi za večino stvari KRIV LASTNIK vozila!!
Lej, v ng sm šou po nekaj, dobil potem nekaj čisto drugega. Pri jenkotu sm zrihtu bravota, pa je še zdej po 4 letih enako trd kot prvi dan. Prav tako sem pelju montirat prve fedre (h&r) k jenkotu pa stršat, pa je držalo. Vuga je delal nekaj po svoje. Vsakega, ki ga zanima, ga z veseljem peljem en krog sedaj, pa boste vidli, kako se vozim že nekaj več kot pol leta (sem ga že klicu da pridem zrihtat, samo ne morem spravit avta na dvigalo, ker je prenizek, tako da sem se odloču, da počakam do zime, ko bom dal originalne odbijače nazaj gor=

- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
A to je tvoja zgodba??? Js sm podobno slišal za nekoga drugega (en peugeot 206)
Ja, tisto vem k si mi ti pravil, ko si hotu avto met -2cm od podna. Drgač pa sva ravno dons z Banditom ugotavljala, da je možno da se je dec mal polenil zadnje čase... Je blo kr ene par pritožb zdj že...
Ja, tisto vem k si mi ti pravil, ko si hotu avto met -2cm od podna. Drgač pa sva ravno dons z Banditom ugotavljala, da je možno da se je dec mal polenil zadnje čase... Je blo kr ene par pritožb zdj že...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Jenko je iz homca (tle 5km iz kamnika), samo on se ne ukvarja s takšnimi ali drugačnimi predelavami fedrov, ampak samo obnavlja in trša amortizerje. Tja sem pelu že ene 10 avtov (razn bravota ne svojih, ampak od kolegov ane
), pa še ni blo potrebno nobene reklamacije.
Vugi se gre samo za una dvigala, kukr sm vidu lani...

Vugi se gre samo za una dvigala, kukr sm vidu lani...
Zadnjič spremenil dejan84, dne 28 Okt 2006, 09:22, skupaj popravljeno 1 krat.

Jenko je res care,nevem kako Vuga dela,samo po teh zgodbicah ki sem jih že par slišal od kolegov se mi je zameril.
Jenko naredi tudi po želji če hočeš---moj rdečko ima predelane Bilstein amortizerje(skrajšan hod,strašani na max--ostalo jim je še 15% gibanja...),fedre ima BMW Mtehnik tako kvalitetne da sem jih dal samo porezat(nič gret!!!) in avto je šel na tla za skupnih 11cm napram serijskemu.
po parih MK eventih,po cirka 20k km in vožnji na polno skoraj nonstop,ter pol letnemu stanju na klocih se avto še vedno pelje tako kot se je tisti dan ko sem ga dobil nazaj od Jenka...naredil je pa vse skupaj za 30k,pa še garancijo 2 leti mi je dal
Jenko naredi tudi po želji če hočeš---moj rdečko ima predelane Bilstein amortizerje(skrajšan hod,strašani na max--ostalo jim je še 15% gibanja...),fedre ima BMW Mtehnik tako kvalitetne da sem jih dal samo porezat(nič gret!!!) in avto je šel na tla za skupnih 11cm napram serijskemu.
po parih MK eventih,po cirka 20k km in vožnji na polno skoraj nonstop,ter pol letnemu stanju na klocih se avto še vedno pelje tako kot se je tisti dan ko sem ga dobil nazaj od Jenka...naredil je pa vse skupaj za 30k,pa še garancijo 2 leti mi je dal

Alo Pugi a sta z Banditom mal govorila?
No Vuga mi je delal za 106-ko amortizerje, zadaj je OK, ker jih je samo obnovil. Spredaj pa- dogovorjeno krajšanje 3cm, skrajšano 3.5cm, dogovorjeno tršanje "original", stršano 20%. Doma zmontiram, avto trd ko kamen (spredaj). No, peljal se je 1A, sam si ga moral skoz terat. Za normalno vožnjo pa ni bilo ravno primerno. Ampak 90° ovinek pa šala mala.
Po tem sem bil še pri Jenkotu. Možak prijazen, rad kaj pove. Konkurence ne kritizira ampak hvali (Amortizer). Če bodo še amortizerji dobr delali potem kapo dol.
Tud čez Amortizerja nimam nč rečt, Charade se je tri leta vozil BP(potem sem ga prodal) in to na Jamex fedrih ker orenk požaganih.

No Vuga mi je delal za 106-ko amortizerje, zadaj je OK, ker jih je samo obnovil. Spredaj pa- dogovorjeno krajšanje 3cm, skrajšano 3.5cm, dogovorjeno tršanje "original", stršano 20%. Doma zmontiram, avto trd ko kamen (spredaj). No, peljal se je 1A, sam si ga moral skoz terat. Za normalno vožnjo pa ni bilo ravno primerno. Ampak 90° ovinek pa šala mala.
Po tem sem bil še pri Jenkotu. Možak prijazen, rad kaj pove. Konkurence ne kritizira ampak hvali (Amortizer). Če bodo še amortizerji dobr delali potem kapo dol.
Tud čez Amortizerja nimam nč rečt, Charade se je tri leta vozil BP(potem sem ga prodal) in to na Jamex fedrih ker orenk požaganih.

Ma pr Vugi je itak zmedeno. Jest sem prišel dol, pa me en ata z brki grdo gleda. Povem kaj bi rad, pa mi reče:"S tem pa jaz nimam nič, boš moral počakat!". Seveda sem prišel točno, kot sem bil dogovorjen. No potem sem čakal ene 10 min, potem pa le pride prava oseba. Če bi se pa moral z brkotom menit, bi pa raje takoj obrnil. 

