"CO2" project:)
"CO2" project:)
Kar nekaj časa je trajalo, da smo zadevo spravili do te mere, da deluje brezhibno in vedno (no ja, če so le jeklenke polne:)
4-je filmčki iz prihoda na Euro tuning avtoshow (če komu ne delajo, je zadeva v divx6):
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 6&hl=en-GB
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 4&hl=en-GB
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 4&hl=en-GB
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 1&hl=en-GB
Ima kdo kakšno idejo, kako naj zadevo poimenujem (namest CO2)?
LP
Uroš
4-je filmčki iz prihoda na Euro tuning avtoshow (če komu ne delajo, je zadeva v divx6):
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 6&hl=en-GB
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 4&hl=en-GB
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 4&hl=en-GB
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 1&hl=en-GB
Ima kdo kakšno idejo, kako naj zadevo poimenujem (namest CO2)?
LP
Uroš
Zadnjič spremenil urosbe, dne 29 Dec 2006, 10:42, skupaj popravljeno 3 krat.
Na temle filmčku na začetku je posneto še iz drugega zornega kota:
http://uros.kss-loka.si/uros/dogodki/eu ... g/Euro.wmv (4.4 MB)
LP
Uroš
http://uros.kss-loka.si/uros/dogodki/eu ... g/Euro.wmv (4.4 MB)
LP
Uroš
Na nedeljskem avtoshow-u je ratal par hudih fotk, pa najbolje da objavim kar tukaj...
Pa še filmčka:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2500631801
http://video.google.com/videoplay?docid ... 0015540395
LP
Uroš
Pa še filmčka:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2500631801
http://video.google.com/videoplay?docid ... 0015540395
LP
Uroš
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Jah načeloma ni nobena znanost ane. Magnetn ventil pr jakši kupš, pa flaše s co2jam namontiraš pa je. Sj na isti način nitro deluje, pa še tlaka je več, tko da je za igrt
V bistvu bi lahko naredu eno koristno stvar iz tega. Namesto da spušaš co2 ven bi lahko z njim hladil IC.
Pri nitru se to uporabla (Purge se reče) pripravi sistema na dirko (da je takoj šus, k je za vrati takoj tekoča faza, nč zraka)
V bistvu bi lahko naredu eno koristno stvar iz tega. Namesto da spušaš co2 ven bi lahko z njim hladil IC.
Pri nitru se to uporabla (Purge se reče) pripravi sistema na dirko (da je takoj šus, k je za vrati takoj tekoča faza, nč zraka)
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
pr jakši je magnetn ventil 50k sit, nš stane 4k sit... pa še zmer dela... fora je u tem da je pr co2 tud do 150 barov tlaka kukr jest vem...
nevem zakaj bi rabu za hladit ic ker mu že tko al tko preveš boosta nafila... razn če si tko pač kot možnost uporabe to pripomnil...
btw: kok ma nitro pritiska?
nevem zakaj bi rabu za hladit ic ker mu že tko al tko preveš boosta nafila... razn če si tko pač kot možnost uporabe to pripomnil...
btw: kok ma nitro pritiska?
Ma Pugi kar prav... hlajenje IC-ja nikoli ne skodi (boljse izgorevanje, vecji izkoristki, hladnejsi motor, manjsi predvzig, etc, etc...). Ni vse booooooost. (Je pa veliko.)roki napisal/-a: nevem zakaj bi rabu za hladit ic ker mu že tko al tko preveš boosta nafila... razn če si tko pač kot možnost uporabe to pripomnil...
Pa se na vprasanja, kaj to je, bi lahko odgovoril "s tem hladim intercooler", kar verjetno neprimerno bolje zveni kot "tukaj imam gor dva ventila, ki v luft kar ke nekam pihata CO2, tko malo za show..."
Uros, kaj bo naslednji projekt?
/jan
in kaj bo mel skos odprto da mu mal piha na intercooler da bo hladen? a ni laži boost odpret? u njegovem primeru je čist brezveze met co2 za hlajenje intercoolerja...2.7TT napisal/-a:Ma Pugi kar prav... hlajenje IC-ja nikoli ne skodi (boljse izgorevanje, vecji izkoristki, hladnejsi motor, manjsi predvzig, etc, etc...). Ni vse booooooost. (Je pa veliko.)roki napisal/-a: nevem zakaj bi rabu za hladit ic ker mu že tko al tko preveš boosta nafila... razn če si tko pač kot možnost uporabe to pripomnil...
Pa se na vprasanja, kaj to je, bi lahko odgovoril "s tem hladim intercooler", kar verjetno neprimerno bolje zveni kot "tukaj imam gor dva ventila, ki v luft kar ke nekam pihata CO2, tko malo za show..."
Uros, kaj bo naslednji projekt?
/jan
No, pa pejva skupaj lepo pocasi skozi to, a cva?roki napisal/-a: in kaj bo mel skos odprto da mu mal piha na intercooler da bo hladen? a ni laži boost odpret? u njegovem primeru je čist brezveze met co2 za hlajenje intercoolerja...
Kolikor razumem, so tukaj problem injektorji in racunalnik, zato ima omejen boost, saj bi v nasprotnem primeru imel presuho mesanico in bati gredo lahko zelo hitro z luknjo v glavi med staro zelezo.
Torej, boosta (brez menjave injektorjev) ne mores dvigniti.
Kaj se pa zgodi, ce pod daljso obremenitvijo, ko je IC fino razgret, vstopnemu zraku z ohlajevanjem IC-ja znizas temperaturo, kaj se po tvojem zgodi?
Hint: Lepsa eksplozija -> boljsi izkoristek -> vecja moc -> ...
Moja bivsa 1.8T gajba je imela poleti in pozimi priblizno isti boost, sla je pa definitivno obcutno bolje pozimi.
/jan
Vecji intercooler prinese s sabo dobre in slabe lastnosti. Bolj efektivno ohlajanje komprimiranega zraka, kar je dobro, doda pa tudi ne tako zanemarljivo kolicino turbo laga, saj mora turbina napolniti vecji prostor, preden lahko doseze nadtlak v sistemu.urosbe napisal/-a:Če je pa tako, potem pa komi čakam, da zmontiram ta nov intercooler:)
Idealno bi bilo nekako ohlajati zrak kar v ceveh, brez intercoolerja.
Optimalno bi bilo imeti majhen IC, ki ne doda k turbo lagu kaj prevec in mu pomagat z dodatnimi hladilnimi sredstvi (CO2, Water/methanol injection, direktno preusmerjanje zajetega zraka v sistem ali na IC, etc...)
V vecini primerov pa folk da gor vecji IC in pac vracuna v to dodaten turbo lag.
Meni je samo z zajemom zraka na havbi in usmeritvijo v odprt in predelan air-box padla temperatura na sesalnem kolektorju za okoli 17 stopinj pod polno obremenitvijo.
/jan