Chip tuning
- Bug Customs
- Mal več k dim
- Prispevkov: 70
- Pridružen: 13 Avg 2006, 16:19
Chip tuning
Imam dve stranki z Citroen Xaro Picasso in Volvotom v40 oba turbo dizla. Želje so povečanje moči pa potrebujem kontakt in okvirne cene
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Uporabnik Carinvent na tem forumu..
Vse podatke zveš tukaj http://www.chiptuning.si/index.php?lang ... nt=kontakt
To je to
Vse podatke zveš tukaj http://www.chiptuning.si/index.php?lang ... nt=kontakt
To je to

1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Re: Chip tuning
carinventov modul laufa na volvotu v40 1,9D (lagunin motor) od mojga strica,vse kar lahko rečem je samo WOOOOWBug Customs napisal/-a:Imam dve stranki z Citroen Xaro Picasso in Volvotom v40 oba turbo dizla. Želje so povečanje moči pa potrebujem kontakt in okvirne cene

- Bug Customs
- Mal več k dim
- Prispevkov: 70
- Pridružen: 13 Avg 2006, 16:19
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
okol 500 eurov je ful retail price mensezdi. Pozanimej se. Lahko tud pošleš PM (privatno sporočilo) uporabniku Carinvent na našem forumu. On je šefe tm in ti bo vse povedal kako in kaj. Je pa tak prjazn skromn fnt, tko da nej te ne skrbi 

1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Re: Chip tuning
Pozdravljeni
Bi imel eno težavico...
Kolega me je spraševal glede čipanja, vendar ni poslušal mojih nasvetou...
Zato se mu je po čipanju začelo dogajati sledeče... Avto gre res dobro, samo problem rata... v 2. prestavi, ko mu zmanjka (kot, da bi nardilo fuel cut, ali pa mu uključlo "blokado") moči pri cirka 5000 obr/min. Drgač ima avto serisko blokado pri cirka 6500 obr/min... in vse ostale prestave se nrmalno zavrtijo na blokado sam 2. ne... Drugače je avto seriski razen še malenkost odprtega izpušnega lonca... Pred čipanjem je delu avto tip top, po čipanju pa je začelo prihajat do tega problema... En kolega je reku, da je skoraj v 90% lahko čip slab... Bi bila mogoče še kakšna možnost, ki bi lahko to delala...
Podrobnosti glede čipanja nevem, reku je, da naj bi imel avto cirka 180KM (tko, da predvidevam da mož, ki je to čipal ni imel vajlarjeu) pač serisko jih je imel 150KM, niti nevem kolk mu je dvignil pritisk ter ali ima škatlco ali mu je preprogramiral računalnik...
Avto je pa Golf 4 GTI z 1.8T (150KM)....
P.S.: Ja oglas je dobu pa na bolhi
LP Nejc
Bi imel eno težavico...
Kolega me je spraševal glede čipanja, vendar ni poslušal mojih nasvetou...
Zato se mu je po čipanju začelo dogajati sledeče... Avto gre res dobro, samo problem rata... v 2. prestavi, ko mu zmanjka (kot, da bi nardilo fuel cut, ali pa mu uključlo "blokado") moči pri cirka 5000 obr/min. Drgač ima avto serisko blokado pri cirka 6500 obr/min... in vse ostale prestave se nrmalno zavrtijo na blokado sam 2. ne... Drugače je avto seriski razen še malenkost odprtega izpušnega lonca... Pred čipanjem je delu avto tip top, po čipanju pa je začelo prihajat do tega problema... En kolega je reku, da je skoraj v 90% lahko čip slab... Bi bila mogoče še kakšna možnost, ki bi lahko to delala...
Podrobnosti glede čipanja nevem, reku je, da naj bi imel avto cirka 180KM (tko, da predvidevam da mož, ki je to čipal ni imel vajlarjeu) pač serisko jih je imel 150KM, niti nevem kolk mu je dvignil pritisk ter ali ima škatlco ali mu je preprogramiral računalnik...
Avto je pa Golf 4 GTI z 1.8T (150KM)....
P.S.: Ja oglas je dobu pa na bolhi

LP Nejc
Med zmago in idiotom je samo milimeter preveč plina! ( Ralf Waldmann, nekdanji dirkač v 250GP )
Re: Chip tuning
Kot prvo bi lahko kolego to javil "tunerju" in mu peljal zadevo odpravit...če bo znal.