Hmmm...
Prvič slišm da se s strut brace-i uravnava over/understeer...s tem samo preprečiš karoseriji da bi se pigala...torej ji povečaš vzvojno čvrstost...
Ne pravim da tisto ni res, samo ne vem če prav brace-i močno vplivajo na pre/podkrmiljenje

Nisem še zasledil tega no...
S stabilizatorji(sway bars), se pa potem lažje uravnava over/understeer...Oziroma nagibanje vozila...
Recimo debelejši oziroma trši stabilizator zadaj pomeni več oversteera ali živahnejšo ritko, debelejši prednji stabilizator, pa pomeni več understeera/podkrmarjenja oziroma bežanja nosu iz ovinka...
Za hitro vožnjo(na čas) naj bi bila najboljša rahlo nevtralna do rahlo prekrmarjena nastavitev...
Seveda pa na to vpliva tudi nastavitev samih blažilnikov in izbira vzmeti, vendar pa te v večji meri vplivajo na over/understeer na neravnih podlagah...avto bo s tršimi vzmetmi na zadnji osi "poskakoval" na neravninah in posledično zaradi tega prekrmaril...
Drugač je pa tko ko je že iKst reku, najtrše ne pomeni najhitrejše, pri avtu z zadnjim pogonom, mehko vzmetenje lahko bistveno pripomore k trakciji...vendar pa zgubiš na vodljivosti in "ostrem" občutku na volanu...kompromisi torej...ampak o tem bi lahko pisal strani in strani...
Ponavadi je pa v praksi težko doseč ideal iz teorije
Pa še to...na običajni(neravni) cesti, je zelo trd avto ponavadi počasnejši od nekoliko mehkejšega...
S tem ne mislim Ferrari vs Citroen Diana, ampak recimo...Če vzamemo zelo zmogljiv avto...recimo BMW M3 in mu namontiramo KW nastavljivo podvozje...
V najmehkejši nastavitvi bo avto še vedno bistveno bolj trd, kot večina normalnih avtomobilov, pa se bo po cesti peljal zelo zelo hitro...ker bo pač vzmetenje dovolj dobro likalo neravnine, a preprečevalo nezaželena nihanja...
Na dirkališču pa ga bo že "navijalo"...in ne bo tako hiter kot če bi bil nastavljen na najtršo možno stopnjo...
Na cesti pa bo z najtršo nastavitvijo poskakoval in zaradi tega zgubljal na oprijemu...
Upam da sem vsaj približno ilustriral, kaj mislim...
Aja...ojačitve
Sej so že pjebi povedal...mogoče še vzdolžne ojačitve po pragovih...
LP, Slide