Mazda RX-8
Re: Mazda RX-8
Evo dec je hotu čimveč podatkov in jst sm mu pač povedu slabo stran tega avta, ki je poraba goriva in olja .cc 206 napisal/-a:Zanima me cimvec o tem avtu, kaksen ma tuning potencial,
lega na cesti, menjalnik, kaksni so bli obcutki na testni voznji,
kaj kazejo testi in še in še
Fora je bla v tem da je ta lastnik te Mazde pred nakupom izbiral med dvema :Mazda RX 8 in Nissan 350 Z nakoncu je vzel Mazdo.
Ker avto žre po njegovih besedah nenormalno + olje in nikol prej ni mel švoh
avta. Poglejte mal na avto net kok se teh avtov prodaja. Vedno več.
Ne vem zakaj ste se zdej vsi neki name spravl?
P.S. Vozim Punto Gt in vem kaj je visoka poraba in se ne sekiram zato, kar je lepo vidno iz te teme.
http://www.zup-racing.com/forum/viewtop ... &start=100
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Eh no ej tega noben se ni nate spravu, to morš vse za štos jemat. Bi mogu na kšn kofe z nami it, k se zmer zajebavamo od te porabe.
A veš k je _BANDIT_ kamarota sestavu smo to določil za najbl neumn vprašanje.. K poraba je šla v višave na začetku, zdj se mal bl umirja.
Pa fora je da živimo v obdobju dizlov, k folk sam še gleda na to a je 5.8 al je 6.3.... Jes pa pravm da vsak dizl več k se proda, bolš mi zgledamo
A veš k je _BANDIT_ kamarota sestavu smo to določil za najbl neumn vprašanje.. K poraba je šla v višave na začetku, zdj se mal bl umirja.
Pa fora je da živimo v obdobju dizlov, k folk sam še gleda na to a je 5.8 al je 6.3.... Jes pa pravm da vsak dizl več k se proda, bolš mi zgledamo
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Ok.Pugi napisal/-a:Eh no ej tega noben se ni nate spravu, to morš vse za štos jemat. Bi mogu na kšn kofe z nami it, k se zmer zajebavamo od te porabe.
A veš k je _BANDIT_ kamarota sestavu smo to določil za najbl neumn vprašanje.. K poraba je šla v višave na začetku, zdj se mal bl umirja.
Pa fora je da živimo v obdobju dizlov, k folk sam še gleda na to a je 5.8 al je 6.3.... Jes pa pravm da vsak dizl več k se proda, bolš mi zgledamo
Jst tud pravm dokler ne bom 40+ ne grem na dizla.
Wankel je narejen tako, da za svoje delovanje potrebuje poleg bencina tudi olje. Pri klasičnem otto motorju je poraba olja neželjen stranski pojav pri wanklu pa pač normalna zadeva.
Sicer se pa tanka navadno mineralno olje, ki stane ene 800 sit/liter.
Problem pri wanklih je drugače vročina. Če se motor ne pregreva bo dolgo delal brez večjih težav. Če pa lastnik ne zna poskrbeti za hlajenje je pa zadeva lahko draga. Sploh pri turbo wanklih to pride še posebi do izraza.
Sicer se pa tanka navadno mineralno olje, ki stane ene 800 sit/liter.
Problem pri wanklih je drugače vročina. Če se motor ne pregreva bo dolgo delal brez večjih težav. Če pa lastnik ne zna poskrbeti za hlajenje je pa zadeva lahko draga. Sploh pri turbo wanklih to pride še posebi do izraza.
High on LSD
Kot je že ITAL_JET povedu ima najin kolega tak avto, rumeno, dve rumeni sta v slo 230km, za eno vem rumeno je tudi 190 al kolk jih že ima...
No sem ga imel en dal priložnost voziti oz. "imeti". Moji občutki so taki:
Lahko je ljubezen na prvi pogled, zanimiva - drugačna oblika, ko se vsedeš si še bolj zaljubljen - kot v kakem bolidu, sicer je zaradi nizke pozicije sedeža težko videti nos avtomobila (ja nima park senzorjev) - pa tudi jaz imam samo 1.7m. Obrneš ključ, nič ne navadnega, vžge kot vsak... Speljem počasi, seveda avto ni moj, nimam jajc... Zaloška dvopasovnica do semaforja rdeča, zraven 206tka, ki se v trenutku zaziba v levo... Vsi gledajo, strupena barva rumena... Zdej pa moram, zdej pa moram... ZELENA.... speljem - v štartu gas do konca, ooooooo ker glas, nepozaben, el. obratomer številke se vtrijo, 6k obr. primem za getribe ampak ne, avto še kar vpije in gre, ne sustim vse do 9 kjer dam v drugo, polhen gas naprej, gledam obratomer, števec kmh se tko pa tko skoraj ne vidi, tretja, .... četrta pogledam gor, oooopa RDEČA semafor, po bremzi in mečem prestave dol, dobiš občutek da se bo varnostni pas strgal... in zgodba se ponovi treba probati na AC. Avto vleče bogato do 210-215 na koncu v 6. prestavi nabira vse dokler ne obupam ker nastaja promet pred mano 241 je bila zadnja številka ki sem jo uspel videti na števcu pred zaviranjem....
Ja imel bi ga takoj, točno takega, rumenega..
...seveda je K&N Typhoon kit obvezen (baje da 15konj) ampak me ne zanima, saj jih ne občutim prvič v avtu; Doda pa seveda vse pogleda množice, mimo katerih si ravnokar "ustrelil"... Stane baje 70k sit, ampak se splača, ker baje ima stock RX glas kot en sesalec na dveh kolesih...
Sem napisal da bi ga imel? Pomota! 200km prevozil (ja sem si dal duška) 3/4 tanka, raje več... Ampak tank je majhen baje 45 litrov samo...
Ne maram ga več! Ker si ga ne morem pri moji bogi povprečni plači 800 Eur privoščiti... Blagor se unim ki si ga lahko...
Če bi bil avto 4 mio sit nov nebi o ničemer razmišljal, bi si pa za bencin sposodil ali pa bi poral potnikom (3 ki se zraven z lahkoto peljejo)..
Pravim tako. CC206, kupi ga in uživaj v njem, strošek - bencin velika poraba in 1-2 litra olja na 1000km, tebi ne pomenita nič. Hvala bogu. Upam da ti zrihtam "test drive"... boš videl se zaljubiš.
Registracija kasko bo 400k sit če imaš 50% bonusa, cestnina bo pa 17k sit, hehe ja je 1.3 motorček-mlinček... Poraba bo stežka pod 14 litrov zna pa preseči tudi 20... Prodaš ga težko, ampak ga zaradi tega kupiš sedaj poceni, ker je avto glede na novega že zgubil skoraj polovico, drugo leto pa sigurno polovico.
Da ne omenjam zadnji par gum :-°
p.s. da ne bo kakih neljubih komentarjev sem v tem postu samo izrazil svoje mnenje po enodnevnem testu in ogromno kilometrov kot sopotnik, mnogi bi komentirali da preveč napihujem, in hvalim zmogljivosti (pod 7 sek. do 100kmh) moram priznati da je to zame kar dobra raketica saj v realnem življenju posedujem samo 206 S16 ki doseže malo nad 8 sek do 100 in neha pri 215kmh... Razumete? mnogi med vami itak veste vse pa takega avtomobila (RX8) še niste vozili...
No sem ga imel en dal priložnost voziti oz. "imeti". Moji občutki so taki:
Lahko je ljubezen na prvi pogled, zanimiva - drugačna oblika, ko se vsedeš si še bolj zaljubljen - kot v kakem bolidu, sicer je zaradi nizke pozicije sedeža težko videti nos avtomobila (ja nima park senzorjev) - pa tudi jaz imam samo 1.7m. Obrneš ključ, nič ne navadnega, vžge kot vsak... Speljem počasi, seveda avto ni moj, nimam jajc... Zaloška dvopasovnica do semaforja rdeča, zraven 206tka, ki se v trenutku zaziba v levo... Vsi gledajo, strupena barva rumena... Zdej pa moram, zdej pa moram... ZELENA.... speljem - v štartu gas do konca, ooooooo ker glas, nepozaben, el. obratomer številke se vtrijo, 6k obr. primem za getribe ampak ne, avto še kar vpije in gre, ne sustim vse do 9 kjer dam v drugo, polhen gas naprej, gledam obratomer, števec kmh se tko pa tko skoraj ne vidi, tretja, .... četrta pogledam gor, oooopa RDEČA semafor, po bremzi in mečem prestave dol, dobiš občutek da se bo varnostni pas strgal... in zgodba se ponovi treba probati na AC. Avto vleče bogato do 210-215 na koncu v 6. prestavi nabira vse dokler ne obupam ker nastaja promet pred mano 241 je bila zadnja številka ki sem jo uspel videti na števcu pred zaviranjem....
Ja imel bi ga takoj, točno takega, rumenega..
...seveda je K&N Typhoon kit obvezen (baje da 15konj) ampak me ne zanima, saj jih ne občutim prvič v avtu; Doda pa seveda vse pogleda množice, mimo katerih si ravnokar "ustrelil"... Stane baje 70k sit, ampak se splača, ker baje ima stock RX glas kot en sesalec na dveh kolesih...
Sem napisal da bi ga imel? Pomota! 200km prevozil (ja sem si dal duška) 3/4 tanka, raje več... Ampak tank je majhen baje 45 litrov samo...
Ne maram ga več! Ker si ga ne morem pri moji bogi povprečni plači 800 Eur privoščiti... Blagor se unim ki si ga lahko...
Če bi bil avto 4 mio sit nov nebi o ničemer razmišljal, bi si pa za bencin sposodil ali pa bi poral potnikom (3 ki se zraven z lahkoto peljejo)..
Pravim tako. CC206, kupi ga in uživaj v njem, strošek - bencin velika poraba in 1-2 litra olja na 1000km, tebi ne pomenita nič. Hvala bogu. Upam da ti zrihtam "test drive"... boš videl se zaljubiš.
Registracija kasko bo 400k sit če imaš 50% bonusa, cestnina bo pa 17k sit, hehe ja je 1.3 motorček-mlinček... Poraba bo stežka pod 14 litrov zna pa preseči tudi 20... Prodaš ga težko, ampak ga zaradi tega kupiš sedaj poceni, ker je avto glede na novega že zgubil skoraj polovico, drugo leto pa sigurno polovico.
Da ne omenjam zadnji par gum :-°
p.s. da ne bo kakih neljubih komentarjev sem v tem postu samo izrazil svoje mnenje po enodnevnem testu in ogromno kilometrov kot sopotnik, mnogi bi komentirali da preveč napihujem, in hvalim zmogljivosti (pod 7 sek. do 100kmh) moram priznati da je to zame kar dobra raketica saj v realnem življenju posedujem samo 206 S16 ki doseže malo nad 8 sek do 100 in neha pri 215kmh... Razumete? mnogi med vami itak veste vse pa takega avtomobila (RX8) še niste vozili...
- Nixxon
- BMW mit Calypsorot Metallic Farbe Fahrer
- Prispevkov: 237
- Pridružen: 19 Jan 2005, 17:53
- Kraj: Vrhnika
Potem ne glej Mazde. Poraba do 30l/100km ji ni tuja, preverjeno. Sicer v res ekstremnih pogojih (predvozilo na GHD Ilirska par let nazaj) samo tudi na cesti baje katastrofa. In to pravi prodajalec Mazd.Pugi napisal/-a:Pa to ne morš vrjet koji k poraba bemomast. Ej jes mam pof* P307 pa me poraba ne zanima kej dosti, važn da je pod 20.
Lep avto, drugače, tudi lega je super (v drift jo težko spraviš).
BMW E36 318i, calypsorot metallic
z serijskim podvozjem jo tud v drift spraviš, če so pa samo fedri že trši, pa ni več driftanja,Nixxon napisal/-a:Potem ne glej Mazde. Poraba do 30l/100km ji ni tuja, preverjeno. Sicer v res ekstremnih pogojih (predvozilo na GHD Ilirska par let nazaj) samo tudi na cesti baje katastrofa. In to pravi prodajalec Mazd.Pugi napisal/-a:Pa to ne morš vrjet koji k poraba bemomast. Ej jes mam pof* P307 pa me poraba ne zanima kej dosti, važn da je pod 20.
Lep avto, drugače, tudi lega je super (v drift jo težko spraviš).