Pritisk goriva?
Pritisk goriva?
... nisem čekiral vseh tem, mogoče že bilo? Na koliko pritiska goriva vozite, ali ima kdo controler ? upam, da štekate, mislim samo predelane...
... iz pumpe ne dobivaš vedno enakega tlaka zato rabiš regulator, razlika (tudi do 0.5 bar) je že koliko goriva je v rezervoarju,... še vedno čakam na odgovore tistih, ki imate swape 200+...., v teoriji vsi govorimo: potreben močnejši regulator, močnejša pumpa, večje dize... bla, bla... no na koliko vozite?
Glede na moje stvari ki bodo še prišle v avto bi tudi jaz rabil walbro 255 ali kaj podobnega - Uroš, če boš najdel kaj zanimivega mi prosim javi 
Drugače pa mislim poskusit tudi s serijsko pumpo, bolj iz firbca kot kaj drugega, da vidimo do koliko bo zdržala.
Aja, ni mi pa jasno kako bi lahko tlak iz pumpe tako veliko nihal... Imaš kako utemeljeno razlago? Me res zanima kako in zakaj. (sicer mi je jasno pač malo spreminjanja napetosti - da zato niha, ampak še vse ostalo mi ne gre v račun kaj bi bilo)

Drugače pa mislim poskusit tudi s serijsko pumpo, bolj iz firbca kot kaj drugega, da vidimo do koliko bo zdržala.
Aja, ni mi pa jasno kako bi lahko tlak iz pumpe tako veliko nihal... Imaš kako utemeljeno razlago? Me res zanima kako in zakaj. (sicer mi je jasno pač malo spreminjanja napetosti - da zato niha, ampak še vse ostalo mi ne gre v račun kaj bi bilo)
Project on hold...
... ene pumpe imajo že v sebi povratni ventil (ponavadi dela na 5 barov), če tisti "iberlauf" blindiraš ti bo vsaka dobra pumpa tiščala 5-6 bar..., slaba za 3-4 bar... pretok imajo vse predimenzionirane,... če že slabo dela, se zaradi višine goriva v rezervoarju (s tem tudi pritiska) spremeni tlak medija, ki prihaja v njo (fizika pač), zato npr. iz vhodnega 0.1 bara lahko naredi 3 bara, iz vhodnega 0.3 bara pa 5 barov,.... lahko daš tudi full močno pumpo, pa bo motor počepnil, ker bo rabil pri pospeševanju malo več goriva ampak zaradi slabega pretoka do injektorjev bo pritisk na rampi padel,... zato pa rampa dela, kot kondenzator...
Ni vedno res!DrMr napisal/-a:..... še vedno čakam na odgovore tistih, ki imate swape 200+...., v teoriji vsi govorimo: potreben močnejši regulator, močnejša pumpa, večje dize... bla, bla... no na koliko vozite?
Recimo tunan avto iz 190->360 PS. Benz pumpa in regulator sta orginalna!
Pumpa laufa na 2!!! bara. Ampak injektorji so pa 650cc. Tko da ni vedno potrebno nabavljati močnješe pumpe in regulatorja, če maš injektorje dost hude.

Vse črpalke ki so v samem tanku dajejo od sebe več kot 5 barov tlaka....preverjeno ko sem moral za svojega najt pumpo ki je cenejša kot 45k kolikor je kopija originala....djsly napisal/-a:Ni vedno res!DrMr napisal/-a:..... še vedno čakam na odgovore tistih, ki imate swape 200+...., v teoriji vsi govorimo: potreben močnejši regulator, močnejša pumpa, večje dize... bla, bla... no na koliko vozite?
Recimo tunan avto iz 190->360 PS. Benz pumpa in regulator sta orginalna!
Pumpa laufa na 2!!! bara. Ampak injektorji so pa 650cc. Tko da ni vedno potrebno nabavljati močnješe pumpe in regulatorja, če maš injektorje dost hude.
Preverili smo več pump od R5,do opel omege 2,6....nakoncu smo montirali pumpo od omege,ker je bila največja,pa največ tlaka je dajala--->5,6Bara,original daje 5,2bara....
Regulator pritiska ni toliko teško izdelat,le pravo vzmet je treba imet,upam da bom mel časa to mal podokumentirat ko se lotim izdelave

Naceloma bi se lahko strinjal, a dejstvo ostaja, da se pri visjem pritisku gorivo lepse razprsi in s tem pridobis na izgorevanju.djsly napisal/-a: Ni vedno res!
Recimo tunan avto iz 190->360 PS. Benz pumpa in regulator sta orginalna!
Pumpa laufa na 2!!! bara. Ampak injektorji so pa 650cc. Tko da ni vedno potrebno nabavljati močnješe pumpe in regulatorja, če maš injektorje dost hude.
Pravo razmerje je treba najdit.
/jan