Motor + turbo???
Motor + turbo???
pozdravljeni,
Sem ljubitelj VW in imam možnost montirat turbino na 2.0 gti (115km), 2.0 16V gti (150km) in VR6 (174km)-->Zanima me, če se stvar splača, na kateri motor in/ali je bolše, da bi 1.8T motor nadgradii ??? Motor bi bil vgrajen v golfa III...
P.S. Avto za DRAG race!
LP, hvaležen bom vseh nasvetov...
Sem ljubitelj VW in imam možnost montirat turbino na 2.0 gti (115km), 2.0 16V gti (150km) in VR6 (174km)-->Zanima me, če se stvar splača, na kateri motor in/ali je bolše, da bi 1.8T motor nadgradii ??? Motor bi bil vgrajen v golfa III...
P.S. Avto za DRAG race!
LP, hvaležen bom vseh nasvetov...
Tak avto kot ga imaš v mislih ti delat se trenutno prodaja, je pa to gti 2.0 16v z turbino, cena pa je nekje 850ksit. Tako da nevem če se ti splača sam to delat ker je kar precej stroškov. Če želiš številko človeka ki to prodaja mi pošlji pm. Aja avto ima izmerjenih 260 konjev.
Lahko pa daš tudi 1,8t notri a so cene teh zasoljene poleg tega pa še moraš dosti stvari menjat da prideš na cca 300 konjev.
Lahko pa daš tudi 1,8t notri a so cene teh zasoljene poleg tega pa še moraš dosti stvari menjat da prideš na cca 300 konjev.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
c20let corsa
Po mojem mnenju že ni vseeno ali 150hp ali 225hp, blok je verjetno že isti, kar pa se tiče glave, ojnic, elektronike pa se ne bi strinjal, saj morajo biti materiali primerni tem konjem, da motor tovarniško zdrži okrog 500k kilometrov! Moj cilj je menjat turbino, izpuh in chip pri RSR-u in prit nekje do 300hp! Zanima me če še mi manjka kakšna stvar, ki sem jo pozabil navest (malenkosti so izključene)...
P.S. govorimo o 1.8 T (225hp)
lp
P.S. govorimo o 1.8 T (225hp)
lp
... pubeci, osebno ste ga res malo raztrgali,.. audia3: če si pa res poznavalec VAG in imaš možen info od serviserjev, pa se tudi vprašam kaj, zakaj ??? večina tu nas je samoukov, ki so presurfali marsikateri forum, pregonli kakšen motor ali dva, osemkrat švasali kolektor, porabili 5 dihtung za glave, pa za par tisoč € nakupili robe, ki ni pasala ali je nefunkcionalna ,... da prebedetih ur in kregarij s svojimi ženskami sploh ne omenjam,... če nisi zaštekal, da kupi že narejeno stvar (pa magari porabiš samo motor in znanje v njem), pa vso srečo... od nečesa se mora živeti...
Smo direkt povedal, ne vidm problemov.. Razn če mislš da je oh in sploh če je kao motor od TT-ja namest iz A3.. Pač osnova je ista, razlika je edino če hočš izstisnt max iz serijske turbine.. Kork sm reku za nad 270ps je pa čist vseeno ker motor, ker treba svašta menjat... In kaj ti pomaga če ma 225 močnejš benz pumpo , injektroje, kot 150sp verzije če morš itak vse zamenjat...audia3 napisal/-a:Pa kak se vam ne da rečt da ni vseeno 150 ali 225hp, če ma slednji močnejše ojnice, drugačno odmično gred...govoril sem z serviserjem na VW servisu-->oni bojo verjetno bolje vedeli....ali se motim?
p.s. sem pričakovalj več prijateljskih nasvetov!!!
LP
audia3 ima prav. Blok, glava, ojnice 150 konjskega motorja zdrzijo max do 350, konj, recimo zdravih 300. 225 konjski engine ima vse mocnejse in gre tja do 450-500 konj.audia3 napisal/-a:Pa kak se vam ne da rečt da ni vseeno 150 ali 225hp, če ma slednji močnejše ojnice, drugačno odmično gred...govoril sem z serviserjem na VW servisu-->oni bojo verjetno bolje vedeli....ali se motim?
p.s. sem pričakovalj več prijateljskih nasvetov!!!
LP
Je pa za 300 konj treba vse zunanje pritikline menjati, od DV-jev, LMM-ja, injektorjev, tlacno regulacijo bencina, komplet izpuh, turbino, etc, etc...
/jan
No, glede na zgornja mnenja sem že malo boljše volje! Zanimajo me kaj pomenijo kratice kot so LMM, DV-ji? Kaj pa drugi injektorji in tlačilka bencina to se da dobit, kje pri nas (RSR mogoče), ker sem z doboavo delov malo manj na tekočem? Pa kar se tiče druge turbine in izpuha--> je premer izpuha verjetno določen glede na moč turbine, ki ga določi proizvajalec ali je to kar od 'oka' 70mm npr. ....
Od oka za 300PS:
motor:
-modificirana kkk K04-0023 turbina
-Izpušni kolektor od Audi S3
-Konični športni filter Green XL
-Narejen hladen dotok zraka (CAI)
-Sprednji večji intercooler (FMIC)
-N75 "H" Race valve
-Diverter valve Forge 007P
-Večje 80mm ohišje senzorja pretoka zraka LMM
-Injektorji (440ccm@4bar) 4bar Bosch Tlačni regulator bencina
-Visoko zmogljiva črpalka za gorivo Tyrolsport 255l/h
-Dirkalne svečke Bosch F3CS
-športni izpuh 63,5mm 2 skoznja lonca, downpipe 76mm
-ostale drobnarije
motor:
-modificirana kkk K04-0023 turbina
-Izpušni kolektor od Audi S3
-Konični športni filter Green XL
-Narejen hladen dotok zraka (CAI)
-Sprednji večji intercooler (FMIC)
-N75 "H" Race valve
-Diverter valve Forge 007P
-Večje 80mm ohišje senzorja pretoka zraka LMM
-Injektorji (440ccm@4bar) 4bar Bosch Tlačni regulator bencina
-Visoko zmogljiva črpalka za gorivo Tyrolsport 255l/h
-Dirkalne svečke Bosch F3CS
-športni izpuh 63,5mm 2 skoznja lonca, downpipe 76mm
-ostale drobnarije