Kako trdo in stabilno se vozite ter kako hitro se ustavite...
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955 Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a croma_man » 02 Mar 2006, 10:33
torej sem laik kar se tiče nastavljivih podvozij pa bi blo dobr če kdo kej razloži zadevo.
Za fiat coupeja bom vzel gewinde 100% sam nevem pa še firmo in pa serijo, 1 ki je samo višinsko nastavljiva al pa serijo 2 ki je še po trdoti.
Kje so razlike z navadnim podvozjem? Plusi, minusi,...? Track use, allday use,...
hvala vnaprej za odgovore.
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542 Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19
Odgovor
Napisal/-a CupraR » 02 Mar 2006, 11:20
Jst osebno bi vzel stage 1 varjanto.
Zakaj: ker trdoto štimat je zelo zajb. In če narobe naštimaš, kar je velka verjetnost, bo mel avto dost slabš lego itd oz sploh ne bo vozen...
Tako da fajn amortizerje gor, fedre pa nasatvljive da izbiraš poljubno višino...
dejan84
Dohtar
Prispevkov: 292 Pridružen: 10 Okt 2004, 22:38
Odgovor
Napisal/-a dejan84 » 02 Mar 2006, 12:04
Gewindi so fedri pa amortizerji skup
dejan84
Dohtar
Prispevkov: 292 Pridružen: 10 Okt 2004, 22:38
Odgovor
Napisal/-a dejan84 » 02 Mar 2006, 12:04
Aja, si kej zvedu za Sonderpreis?
hehe
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955 Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a croma_man » 02 Mar 2006, 12:16
nism še, k morm poštudirat še od kire firme vzet...guglam k fukjen da najdem kake specs-e pa mnenja.
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542 Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19
Odgovor
Napisal/-a CupraR » 02 Mar 2006, 12:45
dejan84 napisal/-a: Gewindi so fedri pa amortizerji skup
Vem jst to dobr, sm mel v mislih samo uzet komplet kjer se štela samo višina.. Pa da ni bj cheap roba, ampka recimo rang KW...
dejan84
Dohtar
Prispevkov: 292 Pridružen: 10 Okt 2004, 22:38
Odgovor
Napisal/-a dejan84 » 02 Mar 2006, 13:01
Rang KW je že skor najvišji rang in tam maš gewinde1 za 1000€. Jst če bom vzel, bom kar s fk zadovoljen pomojem. 700€ pa je to to. Važn da jst spredi avto čist v podn počm, zadi pa dvignem, da mi ne bo zarad muske prenizek.
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955 Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a croma_man » 02 Mar 2006, 13:05
pugi je walking lexikon
mogoč ma kej na zalogi, k jst skor mal cvikam dat FK gor na avto. Če si pa prav razlagam gewinde je pa to kao športni amortizer in športna fedra kar je optimalno narjeno v kompletu za določen avto s to prednostjo da lahk štelaš 0-60mm po želji.
Nixxon
BMW mit Calypsorot Metallic Farbe Fahrer
Prispevkov: 237 Pridružen: 19 Jan 2005, 17:53
Kraj: Vrhnika
Odgovor
Napisal/-a Nixxon » 03 Mar 2006, 09:52
Ponavadi ni 0-60mm, ampak npr. 30-80 ali kaj podobnega. je pa odvisno od izvedbe.
KW so res vrhunski in povrh vsega narejeni še iz Inoxa, kar je samo dobro.
Tudi o FK sem slišal dobre stvari.
BMW E36 318i, calypsorot metallic
dejan84
Dohtar
Prispevkov: 292 Pridružen: 10 Okt 2004, 22:38
Odgovor
Napisal/-a dejan84 » 03 Mar 2006, 11:30
Sm ti reku, da bova FK mela
hehe
Sam da mare porajta tole temo, da bo kej povedu...
super98
dizel
Prispevkov: 112 Pridružen: 23 Okt 2004, 19:44
Odgovor
Napisal/-a super98 » 03 Mar 2006, 15:45
Počakte mal da bo lepš vreme pa zmontiram, pol pa povem kako se obnesejo
BTN
Mal več k dim
Prispevkov: 56 Pridružen: 17 Jan 2006, 21:22
Odgovor
Napisal/-a BTN » 03 Mar 2006, 19:33
Nixxon napisal/-a: Ponavadi ni 0-60mm, ampak npr. 30-80 ali kaj podobnega. je pa odvisno od izvedbe.
KW so res vrhunski in povrh vsega narejeni še iz Inoxa, kar je samo dobro.
Tudi o FK sem slišal dobre stvari.
Saj eibach so pa tud v tem razredu a ne?