Podvozje od Citroena "žabe" na drug avto?
Podvozje od Citroena "žabe" na drug avto?
Že nekaj časa nisem videl Citroena, žaba so mu včasih pravili, ki se spusti v poden, ko ga ugasneš oz. dvigne ko ga prižgeš. Pa tudi med samo vožnjo mu lahko nastavljaš višino. Enkrat sem ujel informacijo, da si nekdo na Passatu v Avstriji zmontiral od Citroena tako vzmetenje... in me zanima ali je kaj takega res izvedljivo?
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Raje poglej za vzmetenji od citroena xantie, XMa ali BXa. Zadeve se dobijo dost poceni, samo potem grejo fedri pa amortizerji byby, ostane samo tisto sranje. In ti ga ne priporočam. Mislim da je ta projekt preveč zate oziroma za kogarkoli. A maš kak link do unga avstrijca? Pomoje je mogu kri scat, da je to naredu...
Raje se ozri za takim sistemom kakršnega ima maky, čeprav ne vem če maš placa še za en kompresor
Raje se ozri za takim sistemom kakršnega ima maky, čeprav ne vem če maš placa še za en kompresor

1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
se strinjam. bolj se ti cenovno splača vzeti nov oljni sistem kot pa predelovati tega od žabe ali pa xm-a. Pač pogledaš za lowrider kiti
.Najbolj osnovni so zelo počasni in niso namenjeni "skakanu" ampak lepo dviganju in spuščanju. Cenejši so zato ker imajo le 1 oljni tank, ponavadi 1 -2 pumpi (XM ima 1 če se ne motim),tudi celindri so manjši. z hitrostjo dvigovanja se pa vse sledeče samo še množi





z spuscenim v nulo se lahko sam po mestu fijakah pri mali hitrosti pri veliki avto nesme biti spuscen, polosovine so prevec povprek in ti jo lahko spolama.
lahk pa mas za kak avtoshow da ga na mestu spustis.
Za moje pojme nesmiselna zadeva.
Npr pri c5 ki je isto po visini nastavljiv ti napise da ga mores zdignit ce se pelas vec kot bi smel
lahk pa mas za kak avtoshow da ga na mestu spustis.
Za moje pojme nesmiselna zadeva.
Npr pri c5 ki je isto po visini nastavljiv ti napise da ga mores zdignit ce se pelas vec kot bi smel
sj tuki gre bl samo za dvigovanje avta pred kakimi ležečimi policaji in podobnimi stvarmi, ki jih težko prepelješ z avtom ki je 7cm od tal...monster_d napisal/-a:z spuscenim v nulo se lahko sam po mestu fijakah pri mali hitrosti pri veliki avto nesme biti spuscen, polosovine so prevec povprek in ti jo lahko spolama.
lahk pa mas za kak avtoshow da ga na mestu spustis.
Za moje pojme nesmiselna zadeva.
Npr pri c5 ki je isto po visini nastavljiv ti napise da ga mores zdignit ce se pelas vec kot bi smel
No tuki sem jaz na slabšem.. 6.5 cm od tal pa kar dolg nos. Ampak kljub temu je šel čez vse ležeče policaje (tisti trije pri Citypark-u so eni večjih - npr. če grem zelo zelo počas pa postrani manjka za las da ne podrsam oz. včasih tud mal podrsam, ampak ni panike, k mam itak z železno plato ojačan sprednji spodnji del - proti obrabi:)
Kolega (Gti-driver) glih dela ta projekt na golfu2 vr6. Je pa stvar zelo zahtevna, saj je treba narest celotni vpenjalni sistem spodaj-zgoraj na novo. Trenutno je sprednje podvozje že fiksirano v avtu. Upamo, da bo funcioniralo, kot je zamišljeno
.
spodnja vpenjava:

en spy..:

Na tej sliki, še ni bilo dokončano zgornjo vpetje, drugače je to nekje to.
Nekje 2 cm je plan.

spodnja vpenjava:
en spy..:
Na tej sliki, še ni bilo dokončano zgornjo vpetje, drugače je to nekje to.

Nekje 2 cm je plan.

glih danes je bil avto postavljen na vse 4 kola z BX-ovim vzmetenjem
Kar se vpetja tiče je celotna serijska zadeva šla bye bye. Majster pepi je to vse porihto in avto zgleda takole:



za voznjo pa to "skoraj" ni primerno:
http://www.mobisux.com/album/data/500/2 ... ka_125.avi
Zaj so še na vrsti lajtunge, kompresor,..še dosti je...

Kar se vpetja tiče je celotna serijska zadeva šla bye bye. Majster pepi je to vse porihto in avto zgleda takole:



za voznjo pa to "skoraj" ni primerno:
http://www.mobisux.com/album/data/500/2 ... ka_125.avi
Zaj so še na vrsti lajtunge, kompresor,..še dosti je...

- Gti-driver
- Greenstuff
- Prispevkov: 31
- Pridružen: 12 Mar 2006, 21:40
- Kraj: MS
En filmček, ne vidi se glih najlepše, sam tok pa je!
Je treba poštimat še nekaj stvari okrog tega pa bo! Vsaj upam
http://www.mobisux.com/album/data/500/26557HidroG.ASF
Je treba poštimat še nekaj stvari okrog tega pa bo! Vsaj upam

http://www.mobisux.com/album/data/500/26557HidroG.ASF
- Gti-driver
- Greenstuff
- Prispevkov: 31
- Pridružen: 12 Mar 2006, 21:40
- Kraj: MS
Ja kar se vožnje tiče, za na cesto je kar vrei zadeva, lepo plava:DeXtreme napisal/-a:Hudo, frajer![]()
![]()
Kakšna pa je vožnja s takim vzmetenjem?
Sem sprobu tudi stvar pri slalomu v G.Radgoni in v S.Gradcu. Da se lepo vozit ko je avto do konca dvignjen, takrat je čist trd.Sam takrat avto zgleda bol za of road:D