Razpoka na turbini
Razpoka na turbini
Najprej lep pozdrav vsem tukaj gori!
Izkušnje glede razpok na turbinskem kolektorju? Kako jo popravit?
Evo par slik za boljšo predstavo..
Ostalo na turbini je vse ok..
Garrett t3.
Lp, georg
Izkušnje glede razpok na turbinskem kolektorju? Kako jo popravit?
Evo par slik za boljšo predstavo..
Ostalo na turbini je vse ok..
Garrett t3.
Lp, georg
problem je v tem, da je zadeva "na novo" kupljena prek ebaya, pa te razpoke ni bilo prikazano
Pa tudi tale izhod, kjer je wastgate ventil je bil "pokrit" (tak model turbine?!), da se tega ni opazilo prej..isto kot tale na sliki:
Pa sem takoj posumil, če bi bil vzrok zaradi tega, ker pač nebi blo "zadosti" placa za pretok skozi tega vmesnega kanala med izhodnimi plini in plini od wastgate ventila in zaradi tega prekomerne temperature
Bi blo morda boljše potem spelat še iz wastage izhoda samostojno "pot" do downpipe? na skupni prirobnici mišljeno. ali naprej pustit zadevo zablindirano? neven, to mi je prvo padlo na pamet pri tej mali turbinii.
če razpoke pogledaš kot celoto se mi zdi kot, da vstopni kolektor z ventilom hoče vstran
aja..pa osebno mi je to prvo praktično spoznavanje s turbinami. nežnost prosin
plan pa mi je dat na 1,6 mr2 (0,3-0,5bar max), bilo pa je na nekem vw/audi (neven točno)
Pa tudi tale izhod, kjer je wastgate ventil je bil "pokrit" (tak model turbine?!), da se tega ni opazilo prej..isto kot tale na sliki:
Pa sem takoj posumil, če bi bil vzrok zaradi tega, ker pač nebi blo "zadosti" placa za pretok skozi tega vmesnega kanala med izhodnimi plini in plini od wastgate ventila in zaradi tega prekomerne temperature
Bi blo morda boljše potem spelat še iz wastage izhoda samostojno "pot" do downpipe? na skupni prirobnici mišljeno. ali naprej pustit zadevo zablindirano? neven, to mi je prvo padlo na pamet pri tej mali turbinii.
če razpoke pogledaš kot celoto se mi zdi kot, da vstopni kolektor z ventilom hoče vstran
aja..pa osebno mi je to prvo praktično spoznavanje s turbinami. nežnost prosin
plan pa mi je dat na 1,6 mr2 (0,3-0,5bar max), bilo pa je na nekem vw/audi (neven točno)
Kot je charger rekel razpoka ni problem. Večina starejših serijskih turbin ima tam okrog wg sedeža razpoke. Skoraj vsaka kkk k16 z integriranim kolektorjem ima razpokan sedež tak da ni panike. Mogoče bo problem v držanju maksimalnega tlaka ker ga ne bo mogla držati, ponavadi pa tudi to ni problem. Lahko pa probaš dat zvarit ampak uspeh nebo zagotovljen, verjetno bo spet počilo. Na tvojem mestu bi tak pustil. Ali pa kupi drugi izpušno ohišje saj za garett niso draga.
Aja jaz bi nabavil novo izpušno ohišje brez internega WG potem še tialov WG zunanji seveda in predelal obstoječi izpušni kolektor. Seveda imaš potem še malo za predelat downpipe ampak bo bolje, če boš kasneje šel na kaj več tlaka.
Aja jaz bi nabavil novo izpušno ohišje brez internega WG potem še tialov WG zunanji seveda in predelal obstoječi izpušni kolektor. Seveda imaš potem še malo za predelat downpipe ampak bo bolje, če boš kasneje šel na kaj več tlaka.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
c20let corsa
Charger: v mislih sem imel, če bi blo boljše odstranit tisto blendo (blenda je zgledala dokaj serijska, tudi original tesnilo je blo) in speljat izpušne pline po tej dodatni cevi skupaj z downpipe?
Da potem plini ko jih WG spusti preko nebi šli skozi tisti ozki prehod v DP.
na tej sliki se lepo vidi tale prehod. Kaj je bolje?
corsa_A: Zaenkrat nebon nič predeloval te turbine, ker man še dosta dela z obnovo celoga avta. V prve fazi bi samo to rad gor napravo..za nekaj dodatnih izkušenj. Za naslednjo fazo (naslednjo zimo) pa bi rad prestopo na kakšo konkretnejšo zadevo (takrat bi tudi zamenjo bate pa bolj optimalna turbinca)- tako, pa se vedno vse konča pri denarju
Da potem plini ko jih WG spusti preko nebi šli skozi tisti ozki prehod v DP.
na tej sliki se lepo vidi tale prehod. Kaj je bolje?
corsa_A: Zaenkrat nebon nič predeloval te turbine, ker man še dosta dela z obnovo celoga avta. V prve fazi bi samo to rad gor napravo..za nekaj dodatnih izkušenj. Za naslednjo fazo (naslednjo zimo) pa bi rad prestopo na kakšo konkretnejšo zadevo (takrat bi tudi zamenjo bate pa bolj optimalna turbinca)- tako, pa se vedno vse konča pri denarju
Ok, bon vse pusto kot je blo..tudi razpoko.
Glede ohišja (polža) me še zanima. Ga lahko prestavim za eno ali dve luknji ? Ker mi v najugodnejši poziciji kolektorja "gleda" izhod iz turbine direkt v požarno steno. Če bi jo lahko zarotiral ene 45 stopinj bi blo vse super. Šraufi na oko pašejo..nisem pa še nikoli "šraufal" turbine, pa se nebi rad prenaglo.
Glede ohišja (polža) me še zanima. Ga lahko prestavim za eno ali dve luknji ? Ker mi v najugodnejši poziciji kolektorja "gleda" izhod iz turbine direkt v požarno steno. Če bi jo lahko zarotiral ene 45 stopinj bi blo vse super. Šraufi na oko pašejo..nisem pa še nikoli "šraufal" turbine, pa se nebi rad prenaglo.
Nč ne grem - ta mesec je registracija, tko da ne bo nič dost ostalo. Bo treba mal šparat. Ma pa odpad v gradiški ene 3 saabe, k mu tam že kr dolgo stojijo, vsi so pa 2.0 turbo, tko da najbrž ne bo problem dobit turbince.Rider napisal/-a:A greš kej v italijo Bi rabil eno T3nebivedu napisal/-a:Ej a je tole od saaba turbinca pa kolektor? 2.0 16V turbo je imel tkole narejeno - na odpadu v italiji dobiš tole vse skupaj za 5 do 10k sit, če si sam odšraufaš iz saaba.
Greš v italijo po avtocesti do nove gorice - tam greš čez prehod in direkt na rondo - na rondoju zadnji izhod in si že skoraj pri prvem odpadu - se ga iz izhoda rondoja vidi, 2 do 3 km naprej od tega odpada je še eden(romino), če greš pa potem mimo prvega odpada in greš po cesti za gradiško, pa prideš do tretjega odpada, ki je pa okoli 7 do 8 km od prvega. Ne znam ti točno povedat, ker se sam tudi malo lovin, bi bilo pa dobro, če bi kak primorc to opisal, ko živi kje blizu.