Imam namen obdelat eno 8v glavo, sam kokr sm gledu nevem če se sploh splača, ker nevem kakšne posledice bi melo če bi zbruasu tisto "koleno" , ker drugam ne morem več ker ni placa-mesa, evo slikic:
izpušni kanal je ful majhen, sam če ga povečam bo pa pol večji od kolektorja
tu se lepo vidi kolk majhen je kolektor, moj prst je večji!
Če se bom lotu tega mam itak namen dat nov sesalni kolektor (razmišljam o ITB, al pa webber), sam pol bi blo vrjetno blo dobr še enmu majstru dat delat nov izpušni kolektor, sam če dam pa nov izpušni kolektor, pa spet na straneh ne morem širit kanala, edino po višini bi še blo prostora, kk se pa kaj to obnese?
Kolk pa do kam, obdelava glave!
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
tale link si mal poglej (sicer tema teče o 2.0 8V mašini iz Lagune, ampak glava je tako ista kot pri tebi):
http://www.retro-renault.com/viewtopic. ... 84&start=0
težko je najdit slike oz kakršen koli material o teh mašinah (če se ne motim gre v tvojem primeru za F2N), ker se jih zelo malo ljudi spravi predelovat. pomoje je najbolje, da narediš port matching, pa samo zgladiš port (vse ostre robove pobrusiš).. ..kej bolj radikalnega delat je pa čista loterija, lahk se ti userje in boš vredu naredu, lahk pa čist vse zafuraš :-°
http://www.retro-renault.com/viewtopic. ... 84&start=0
težko je najdit slike oz kakršen koli material o teh mašinah (če se ne motim gre v tvojem primeru za F2N), ker se jih zelo malo ljudi spravi predelovat. pomoje je najbolje, da narediš port matching, pa samo zgladiš port (vse ostre robove pobrusiš).. ..kej bolj radikalnega delat je pa čista loterija, lahk se ti userje in boš vredu naredu, lahk pa čist vse zafuraš :-°