Avto se premika s pomočjo ognja... Rabimo hlajenje!
G0lden
Zlatko z lopatko
Prispevkov: 5 Pridružen: 12 Okt 2004, 22:09
Kraj: Maribor in okolica
Odgovor
Napisal/-a G0lden » 13 Okt 2004, 17:50
Na tej sliki se brez da karkoli pojasnjujemo,zelo lepo vidi kako stvar konec koncev deluje
_VeNoM_
Czechoslovakian tuner
Prispevkov: 436 Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
Kraj: Westside Connection
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a _VeNoM_ » 18 Dec 2004, 01:47
zanimivo!
Lep pozdrav
_VeNoM_
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349 Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53
Odgovor
Napisal/-a monster_d » 09 Jan 2005, 18:05
Delovanje kolko tolko jasno, zanima pa me slednje.
Icji so razlicnih oblik in debelin.
A je boljse da je ic bedelejsi in manjsi ali glih obratno da je vecji in pa ozji?
Skratka gledo sem neki mere pa imata uno turbo pa coupe 2.0T icje iste prostornine.
V cem je fora kaj je boljse.
Prosim za odgovore.
lp
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148 Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a Pugi » 09 Jan 2005, 18:07
Fora je v prostornini oziroma površini. Večja ko je, lažje se hladi. Če je večja tudi čelna ploskev in dotok mrzlega zraka nemoten, potem je seveda boljše. Torej - oboje je važno, če pa že moraš izbirat debelost in čelna površina, bi jaz vzel čelno...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349 Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53
Odgovor
Napisal/-a monster_d » 09 Jan 2005, 18:10
pomoje je tudi boljse da je vecja povrsina in da je ozji kot obratno...
PiLLLe
Ročna freak
Prispevkov: 387 Pridružen: 12 Okt 2004, 13:09
Kraj: lublana
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a PiLLLe » 09 Jan 2005, 22:57
Fora je v tem da je ozk torej vec hladnega zraka preleti mimo rez
dalsi k je vecje muke bo meu motor za posesat zrak
torej je treba najdt en kompromis
LP PiLLLe
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style
majaCRX
Predstavnica za stike z javnostjo
Prispevkov: 160 Pridružen: 03 Dec 2004, 20:06
Kraj: SG
Odgovor
Napisal/-a majaCRX » 10 Jan 2005, 11:28
Glavna fora je v prostornini!
Ostale stvari so minimalne.
iKst
...
Prispevkov: 350 Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a iKst » 10 Jan 2005, 13:28
Če gledaš samo peak power je važno, da so cevi speljane tako, da se zrak čim bolj shladi.
Če pa od turbo avtomobila še vseeno pričakuješ kakšno odzivnost je pa potreben kompromis. Večji in bolj "zamotani" interkulerji povzročijo več turbo laga, manjši in bolj pretočni pa ne zmorejo ohladih dovolj velikih količin zraka za velike moči.
High on LSD
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349 Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53
Odgovor
Napisal/-a monster_d » 10 Jan 2005, 17:02
Torej nima smisla da dam ic z isto prostornino, ki je pac daljsi in malo ozji kot orginal?
PiLLLe
Ročna freak
Prispevkov: 387 Pridružen: 12 Okt 2004, 13:09
Kraj: lublana
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a PiLLLe » 10 Jan 2005, 17:52
Pomoje da ni k bos s tem sam naredu turbo lag
nevem ce mas moznost sprobi ce ne pa kr ostan na temu
LP PiLLLe
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style
majaCRX
Predstavnica za stike z javnostjo
Prispevkov: 160 Pridružen: 03 Dec 2004, 20:06
Kraj: SG
Odgovor
Napisal/-a majaCRX » 11 Jan 2005, 16:00
monster_d napisal/-a: Torej nima smisla da dam ic z isto prostornino, ki je pac daljsi in malo ozji kot orginal?
Ko sešteješ vse skupaj, bi se ti poznalo tako malo, da škoda truda, dela,...
Raje ta trud vloži v kaj drugega, ti bo prineslo več HP
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349 Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53
Odgovor
Napisal/-a monster_d » 11 Jan 2005, 17:36
majaCRX napisal/-a: monster_d napisal/-a: Torej nima smisla da dam ic z isto prostornino, ki je pac daljsi in malo ozji kot orginal?
Ko sešteješ vse skupaj, bi se ti poznalo tako malo, da škoda truda, dela,...
Raje ta trud vloži v kaj drugega, ti bo prineslo več HP
V it se icji rabljeni dobijo za tak smesne cene da...
CE doda konjicka ali dva sem dosti naredo
Kaj pa varianta da se dva vezeta?
En poleg drugega?
Ze kdo probal?
PiLLLe
Ročna freak
Prispevkov: 387 Pridružen: 12 Okt 2004, 13:09
Kraj: lublana
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a PiLLLe » 11 Jan 2005, 18:52
Pomoje da kombiniranje dveh ic-jev pri tolk mali kolicini pretoka zraka kt jo ustvar tvoja masinca bedarija
sj ne narobe razumet sam pomoje bi se vec laga ustvaru pa sam mukal bi ti namest da bi ti vlekl
LP PiLLLe
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style
majaCRX
Predstavnica za stike z javnostjo
Prispevkov: 160 Pridružen: 03 Dec 2004, 20:06
Kraj: SG
Odgovor
Napisal/-a majaCRX » 12 Jan 2005, 15:45
monster_d napisal/-a:
Kaj pa varianta da se dva vezeta?
En poleg drugega?
Ze kdo probal?
Ja, en Alfist na Q4. Dela normalno.
iKst
...
Prispevkov: 350 Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a iKst » 12 Jan 2005, 21:23
Pa VAG na nekaterih svojih mašinah. TT vem da ma 2, pa verjetno še kakšen drug avto tudi.
Nima smisla. Če že, daj večji IC gor.
High on LSD
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905 Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana
Odgovor
Napisal/-a djsly » 19 Sep 2005, 10:08
majaCRX napisal/-a: monster_d napisal/-a:
Kaj pa varianta da se dva vezeta?
En poleg drugega?
Ze kdo probal?
Ja, en Alfist na Q4. Dela normalno.
Alfist je iz dveh naredil enega. Torej skupaj sešvasal. Monster ali si mislil sestavljanje ali dva ločena IC-ja?
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394 Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28
Odgovor
Napisal/-a DrMr » 10 Dec 2005, 08:33
... kaj pa da bi ga hladil med vožnjo (recimo CO2 jeklenka) pa krmiljenje vbrizga plina po njegovi površini na elektroventil... je kdo kje zasledil? ...ali pa da bi med zračno (tlačno) cevjo še namontiral izparilnik klime. komp klime ti vzame 5 KM, ohladi pa lahko izparilnik na 2 stopinji C...
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628 Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka
Odgovor
Napisal/-a 2.7TT » 11 Dec 2005, 23:26
iKst napisal/-a: Pa VAG na nekaterih svojih mašinah. TT vem da ma 2, pa verjetno še kakšen drug avto tudi.
Nima smisla. Če že, daj večji IC gor.
audi S4 2.7 V6 biturbo ima dva.
/jan
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394 Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28
Odgovor
Napisal/-a DrMr » 22 Dec 2005, 22:31
hemingway napisal/-a: V moji najnovejši bukvi piše da je vedno bolje vezati intercoolerje vzporedno kot zaporedno.
... normalno...