Elektronska blokada vžiga - home made

Danes brez tega ne gre...
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Elektronska blokada vžiga - home made

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Alo banda!

A mamo pr nas kakšnega štromarja, ki bi men znal narest vezje za elektronsko blokado vžiga moje motorke?

Zadeva bi morala delati tako, da bi štela impulze za obratomer in ko bi število obratov naraslo na 6200 (to je v bistvu 24800 signalov iz zindšpule v minuti, se pravi pribl. 420 Hz), bi dala ven nek signal - 12 V na en pin in s tem signalom bi potem jest prekinil + na vžigu.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
Stratus_
nadnebesnik s črtico
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Okt 2004, 19:16

Odgovor Napisal/-a Stratus_ »

bi mogoče kej prek tega naredu lahk..

http://www.conrad.si/product.asp?catalo ... Fid=130138
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Sam res. Če tole gre do taprave frekvence, glede na to, da gre za V8, ki da šeenkrat več impulzov ven kot recimo 4 cilinderc, bi tole blo dabest.

Hvala!
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

pri teh cheap zadevcah je problem frekvenca do katere elektronika dojema. Sam sem imel že težave pri VTi-ju, se ni dalo nastavit na višje obrate, pri 2X višji frekvenci zna biti že velik problem. Zanimivo bi bilo poskusit pobirati signal iz samo enega cilindra preko kapacitivnih klešč (kot naprimer stroboskop za predvžig)
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Hmmm, potem bi mogu pred tole zadevco dat še delilnik frekvence magari /2, pa bi dobil kao signal iz 4 cilinderca. To bi potem šlo verjetno a?
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Pismo ne najdem tiki v službi sheme da bi pogledu ker čip sem uporabil... Bom še malo brskal, upam da bom najdu, pa ti povem kako pa kaj...
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Evo, najdu...

Torej, še celo v datasheetu je sample v 8cilindraša :D ...

Evo sheme za konvertiranje pulzov v napetost:
Slika

tam kjer piše Vout se na vhod naslednje sheme veže + pin in to je to.. nastavi se ga s potenciometrom, edino izhod bi bilo treba malo predelat - se mi ni dalo še enkrat risat po tem ko sem ugotovil da sem zaj....

Slika

Zelo enostavna shema... To je sicer samo predlog, če bi pa hotel istočasno še digitalni obratomer se pa namesto druge sheme uporabi drugačen čip in imaš 9 led diod za prikaz obratov, na zadnjo diodo se pa potem zveže mal drobnarije za blokado:

Slika

PS: Možna je tudi izdelava, samo čas me baše bolj kot sem si mislil :-s
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Rider, kje bi se dalo tole zadevo dobiti že narejeno?

A maš kako varianto za izdelavo tega. Ne rabim obratomera, rabim pa zadevo, ki mi bo pri nekih določenih obratih vklopila nek rele.

Un link do konrada pa ne dela več? A kdo kaj ve, za katero zadevo na njihovem pageu je šlo, ker ne najdem.... :(
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
Stratus_
nadnebesnik s črtico
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Okt 2004, 19:16

Odgovor Napisal/-a Stratus_ »

sm še mal prebrsku, ampak nism našu..mogoče nimajo več..js bi poklicu tja pa se pozanimal..
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Bandit, lahko ti jo naredim brez težav, samo malo bo za počakat ker še vedno nisem zlezel ven iz gužve.
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Dabest! A maš mogoče kakšen podatek približno kdaj bi to lahko bilo?
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

A bi blo prepozn če ti rečem da januarja enkrat ?8-[
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

No ja, če maš varianto prej, bi blo dabest, drugače bo pa tud januarja v redu. Takrat mislim namontirat gor nitro in bom rabil to stikalo za enega od pogojev za delovanje nitro sistema.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Bomo vidl če bo šlo prej, sam nč ne oblubim. Kaj ma blokada motorja veze z nitro :-k Dej mi u detajle razloži prosim če ima kake veze s samo izgradnjo.
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Lej, ko maš v avtu sistem nitro, maš lahko več pogojev za proženje le tega. En pogoj je, da je sklenjeno stikalo na loputi za gas, kar pomeni, da se prožisamo v primeru, ko maš gas do konca. Drugi pogoj je to, da je sistem sploh vžgan in pripravljen na brizganje (to je glavno stikalo on off za nitro), tretji pogoj pa je ponavadi še tipka na volanu. In sistem se potem proži šele v primeru, ko imaš sistem vklopljen, gas do konca in pritisnjeno tipko na volanu. Ko so vsi pogoji izpoljnjeni, se vklopita elektroventila. Jaz pa bom poleg teh vseh stikal dodal še en pogoj in to bo ta, da bo motor moral najprej doseči recimo 3000 RPM ali več,da se bo sistem vklopil. Se pravi, tud če bom mel vse prej izpoljneno (vklop, full gas, tipka na volanu) bo sistem začel brizgat šele potem, ko bo motor dosegel 3000 RPM.

Kapiraš?

Se pravi ti morš men narest zadevco, ki pri 3000 RPM vklopi rele in ga drži toliko časa, dokler obrati spet ne padejo pod recimo 3000 RPM.
Sej to bi blo izvedljivo že z uno zadevo iz konrada. Sam enkrat bi bilo fino pomerit pr men, kakšno frekvenco da men tja gor, kjer mam priklopljen obratomer, ker ne vem, ali mi meri impulze enega cilindra al vse skupaj, se pravi x8. Kako naj to pomerim?
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Pomeriš frekvenco pulzov na obratomerju, potem pa iz cin špule in frekvenco pulzov enega cilindra pa boš videl kje maš pickup za obratomer.


Drugače pa mi je zdaj jasno, ti ubistvu ne rabiš blokade ampak za nitro "krmilit", ql, ql, bo narejeno.
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Jah, mal bo problem z merjenjem frekvence, ker nimam frekvencmetra ;)

Pa tud ne morem pomerit posebej iz cindšpule, ker mam le to vgrajeno kar na verteiler. Mam gor 2 kontakta na tej škatlici. En kontakt je + (če ga prekineš, ne da iskre - napajanje cindšpule oz + iz kontakta), drugi pa je za obratomer (nanj priklopiš obratomer in ti kaže obrate). Fino bi bilo, če bi lahko tole zadevco priklopil na ta drugi kontakt vendar bi bilo verjetno potem zate fino, da ti izmerim frekvenco na tem kontaktu, ker ne vem a daje gor impulze iz vseh 8 cilindrov al sam iz enega.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Ej bandit, a bi šlo prva polovica februarja? bal sem bizi pa še zadn teden januarja me ni spljoh :-° Mal me hebe cajt...
Project on hold...
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Jp, ni blema. Takrat enkrat bom tud mal spet začel čarat na avtu. Morm en kup štroma drugače potegnit pa drugače zvezat ;)
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Sej res, a maš mogoče kako idejo, kje bi se dalo dobit un konektor, ki se ga natakne direkt na rele. V avtu mam ene 5 kom relejev ( za poganjanje ventilatorja, benz pumpe itd itd), ki sem jih vgradil sam in imam spodaj kable na čeveljčkih in nataknjene direkt na rele. Problem je v tem, da če se mi ti kabli snamejo, ne vem več, kateri pride kam oz mi vzame full cajta, da spet pogruntam. enkrat mi je zaradi tega, ker sem narobe nataknil nazaj, že skor zakuhal motor. Rabil bi tisto plastiko, v katero natakneš not čeveljčke in potem vse skupaj natakneš spodaj na rele in sicer je potem to take oblike, da ne moreš da gor narobe.

Kje bi jest to lahko dobil? Pa ne mi rečt, da naj grem dol pošipat iz kake avto inštalacije. Če kej sovražim, je pa to, da morm kable štukat. Sigurno se to da kje kupit. ;)
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Odgovori