ZUP's Camaro gen. 3
No evo, dons smo utaknil not mašinko, k zdej not gleda k en tamal moped
Kot vsak dan pa so se spet pojavili problemi in tko sem zdej pečen do pondelka, ko pride domov en mojster, da mi bo pomagal predelat nosilec menjalnika, ki ne paše SPLJOH . Po vrhu vsega so pa še umetniki, ki so imeli ta avto pred mano, požrli vse navoje za pritrditev prečnega nosilca menjalnika, tkoda bo treba še tam izumit toplo vodo.
Jebemo sem jezen, vsak dan se pokaže kakšno novo sranje, ki ga je treba rešit, da lahko delamo pol naprej.
Pomoje bo tud mal kriza s headersi, ker mi tko na oko deluje tm full mal placa zanje (med motorjem in šasijo )
Bomo vidli.....
Kot vsak dan pa so se spet pojavili problemi in tko sem zdej pečen do pondelka, ko pride domov en mojster, da mi bo pomagal predelat nosilec menjalnika, ki ne paše SPLJOH . Po vrhu vsega so pa še umetniki, ki so imeli ta avto pred mano, požrli vse navoje za pritrditev prečnega nosilca menjalnika, tkoda bo treba še tam izumit toplo vodo.
Jebemo sem jezen, vsak dan se pokaže kakšno novo sranje, ki ga je treba rešit, da lahko delamo pol naprej.
Pomoje bo tud mal kriza s headersi, ker mi tko na oko deluje tm full mal placa zanje (med motorjem in šasijo )
Bomo vidli.....
No, da naute rekl, da se nič ne dogaja, bom še mal dopolnil tole temo s slikcami zadnjih dogodkov okrog moje drvarnce:
Pol ko je bil motor narejen do konca, je blo treba spedenat še menjalnik.
Nabavil sem komplet obnovljen stock TH 350 (avtomatik) in iz USA naročil še TCI racing kit lamel in B&M transpak kit za spremembo stock menjalnika v racing varianto z lamelami, ki zdržijo mnogo več moči kot navadne stock in spremembo režima prestavljanja iz navadnega v racing način. Potem smo menjalnik razdrli na prefaktorje, zamenjali vseh 17 lamel, vgradili shift kit, sestavili nazaj skup, potem pa je doživel še manjšo ličarsko operacijo
Oljna pumpa v menjalniku:
"Možgani" oz. shift del menjalnika:
Takole izgleda potem zadeva prišravfana na motor:
Motor in menjalnik v fazi vgradnje v avto:
Evo, takole pa izgleda zadeva vgrajena v avto:
Sedaj sem pustil že en kup časa v pripravi ostalih stvari okrog motorja, kot so instalacija dodatne električne benz pumpe, iskanju kablov za tipala in podobno, ker je bilo prej vse razfukano in je treba vse narest na novo.
Pol ko je bil motor narejen do konca, je blo treba spedenat še menjalnik.
Nabavil sem komplet obnovljen stock TH 350 (avtomatik) in iz USA naročil še TCI racing kit lamel in B&M transpak kit za spremembo stock menjalnika v racing varianto z lamelami, ki zdržijo mnogo več moči kot navadne stock in spremembo režima prestavljanja iz navadnega v racing način. Potem smo menjalnik razdrli na prefaktorje, zamenjali vseh 17 lamel, vgradili shift kit, sestavili nazaj skup, potem pa je doživel še manjšo ličarsko operacijo
Oljna pumpa v menjalniku:
"Možgani" oz. shift del menjalnika:
Takole izgleda potem zadeva prišravfana na motor:
Motor in menjalnik v fazi vgradnje v avto:
Evo, takole pa izgleda zadeva vgrajena v avto:
Sedaj sem pustil že en kup časa v pripravi ostalih stvari okrog motorja, kot so instalacija dodatne električne benz pumpe, iskanju kablov za tipala in podobno, ker je bilo prej vse razfukano in je treba vse narest na novo.
Kwa pa vem kaj naj ti rečem. Ponavadi najrajš sploh ne razmišljam o tem. K če bi, potem bi res pekla glava nonstop....Tomaz40 napisal/-a:Sej je že škoda montirat motor in menjalnik v avto. Raj ga namontiri na steno v delavnici, kjer boš samo prah dol brisal.
Aja me firbec matra: A si stroške sproti računaš, da te glava boli, al samo račune na kup daješ pa boš po končanem projektu vse seštel in dobil eno enotedensko migreno?