VI NISTE RESNIAlboreto napisal/-a:Kanede, ...men je prej letu 210,zdele mi pa cagar zabije do konca in čez ........240+
100 oktansko gorivo na vseh OMW črpalkah
Pugi, če avto ne klenka in če se koti predvžiga prenastavijo pride s tem do manj izgub, kar pomeni da z isto količino bencina prevoziš več. Hitreje pa ne, ker nisi pridobil na moči, samo na lepšem teku avta in posledično manj okvaram mašine.Pugi napisal/-a:Fantje no ne ga srat - nobene osnove ni zarad katere bi avto velik bolje šel. Edino pri turbincih in kako drugače natunanih avtih. Malo spremeni kot predvžiga in manj je klenklanja...
Super 98: http://haktar.select-tech.si/1.8T/klenkanje.jpg
Za 100 oktanskega se nimam grafa, ker nisem enako logiral voznje (na zalost), pa tudi enakih temperaturnih pogojev ni vec za direktno primerjavo (topleje je kot pri zgornjem grafu). Sem pa opazil, da ne dosegam vec tako visokih kotov predvziga, kakor so razvidni iz tega grafa, po ogledu novih logov (meril sem nekaj drugega in spotoma zlogiral se ignition timing) je vse skupaj v zgornjih vrednostih za ene 3 stopinje nizje kot prej (vijolicasta crta).
Pri vrednostih med 30 in 40 stopinjami je 3 stopinje skoraj 10%.
/jan
Za 100 oktanskega se nimam grafa, ker nisem enako logiral voznje (na zalost), pa tudi enakih temperaturnih pogojev ni vec za direktno primerjavo (topleje je kot pri zgornjem grafu). Sem pa opazil, da ne dosegam vec tako visokih kotov predvziga, kakor so razvidni iz tega grafa, po ogledu novih logov (meril sem nekaj drugega in spotoma zlogiral se ignition timing) je vse skupaj v zgornjih vrednostih za ene 3 stopinje nizje kot prej (vijolicasta crta).
Pri vrednostih med 30 in 40 stopinjami je 3 stopinje skoraj 10%.
/jan
ok sem prebral.... ....Hvala Bandit
Mam pa par vprašanj:
-kako lahko avioni kurijo 115 oktanski bencin, če število pove procente oktana v mešanici oktan, heptan. Potemtakem je 100 oktanski bencin oktanski, saj vsebuje 100% oktana in 0 heptana-težko verjamem.
-smisel predvžiga mi je jasen - vendar kaj mi pomaga sama prestavitev predvžiga, če imam enako kompresijsko razmerje kot prej. Če sem prav razumel, bi bilo smiselno uporabljati tak bencin le pri ZELO natunanih avtih s kompresijo 12:1 npr, 98 pa recimo nad 9 ali 10:1. Ima mogoče kdo podathe o tem, kdaj je priporočljivo tankati 98 oz. 100 okt. bencin, da ne prihaja do klenkanja, ker kot vidim je to odvisno samo od kompresije. Koliko oktanski bencin recimo še lahko papa avto s kompresijo 8.5:1?
-avto mi gre bolje. To vem in od tega ne odstopam. Ena od možnosti je tudi ta da je recimo bencin bolj čist (recimo manj vode). Ali je možno, da je taka razlika v bencinu, da bi se mi to poznalo, ker recimo da zdaj verjamem da oktani nimajo veze z močjo eksplozije.
-kako lahko OMV potem zdaj propagira da z 100 okt pridobiš na moči? To je potemtakem zavajanje kupcev, in posledično bi kdo lahko tožil tako firmo za velike denarje, pa še ob ugled bi bili? Ne vem, kaj naj si mislim.
-glede katalizatorja me pa še vedno zanima, ali ga lahko uničim, če vozim 100 okt?
-Recimo imamo avto s kompresijo 8.5:1. V praksi se zgodi da ko kuris 100 okt in ne 95 avto alufa lepse, se hitreje zvrti, tek motorja je bolj miren. Teoretično torej ni osnove, da bi za to bil kriv bencin. Kaj pa je lahko drugega, če nismo posegali v motor (nobene menjave olja, svečk...), avto pa je bil vožen ponoči, zjutraj, v dežju....-obnašal se je vremenu in temperaturi primerno tako kot prej. Kaj je lahko vzrok temu?
Bi se računalnik 13 let starega avtomobila lahko kakorkoli prilagodil drugačnemu bencinu?
Se konstante sčasoma lahko prilagajajo načinu vožnje, ali so vedno enake?
Jao sem se spet razpisal. Ko sem pa tako radoveden. Zgleda da bom mogu še mehanično narest da bom zadovoljil svojo glavo.
Ej pa ne zdj norce delat iz te teme mene resno zaniima.
PA LP vsem
No zdj pa mam
Mam pa par vprašanj:
-kako lahko avioni kurijo 115 oktanski bencin, če število pove procente oktana v mešanici oktan, heptan. Potemtakem je 100 oktanski bencin oktanski, saj vsebuje 100% oktana in 0 heptana-težko verjamem.
-smisel predvžiga mi je jasen - vendar kaj mi pomaga sama prestavitev predvžiga, če imam enako kompresijsko razmerje kot prej. Če sem prav razumel, bi bilo smiselno uporabljati tak bencin le pri ZELO natunanih avtih s kompresijo 12:1 npr, 98 pa recimo nad 9 ali 10:1. Ima mogoče kdo podathe o tem, kdaj je priporočljivo tankati 98 oz. 100 okt. bencin, da ne prihaja do klenkanja, ker kot vidim je to odvisno samo od kompresije. Koliko oktanski bencin recimo še lahko papa avto s kompresijo 8.5:1?
-avto mi gre bolje. To vem in od tega ne odstopam. Ena od možnosti je tudi ta da je recimo bencin bolj čist (recimo manj vode). Ali je možno, da je taka razlika v bencinu, da bi se mi to poznalo, ker recimo da zdaj verjamem da oktani nimajo veze z močjo eksplozije.
-kako lahko OMV potem zdaj propagira da z 100 okt pridobiš na moči? To je potemtakem zavajanje kupcev, in posledično bi kdo lahko tožil tako firmo za velike denarje, pa še ob ugled bi bili? Ne vem, kaj naj si mislim.
-glede katalizatorja me pa še vedno zanima, ali ga lahko uničim, če vozim 100 okt?
-Recimo imamo avto s kompresijo 8.5:1. V praksi se zgodi da ko kuris 100 okt in ne 95 avto alufa lepse, se hitreje zvrti, tek motorja je bolj miren. Teoretično torej ni osnove, da bi za to bil kriv bencin. Kaj pa je lahko drugega, če nismo posegali v motor (nobene menjave olja, svečk...), avto pa je bil vožen ponoči, zjutraj, v dežju....-obnašal se je vremenu in temperaturi primerno tako kot prej. Kaj je lahko vzrok temu?
Bi se računalnik 13 let starega avtomobila lahko kakorkoli prilagodil drugačnemu bencinu?
Se konstante sčasoma lahko prilagajajo načinu vožnje, ali so vedno enake?
Jao sem se spet razpisal. Ko sem pa tako radoveden. Zgleda da bom mogu še mehanično narest da bom zadovoljil svojo glavo.
Ej pa ne zdj norce delat iz te teme mene resno zaniima.
PA LP vsem
No zdj pa mam
Matr, za toliko vprašanj si bo pa treba kr cajt uzet. Bom takoj, ko bom lahko.
Sam tolk glede tega, da avto zdaj s 100 oktancem gre bolje: Lahko je res kaj na tem, da je ta benz mogoče res bolj čist al pa da ima mogoče še kake aditive not. To je možno, nisem pa nič ziher o tem, govorim na pamet. To bi tud lahko sklepal po tem, da recimo moj dizel (BMW 525 TD) tud lavfa veliko lepše in ma tudi opazno več moči, če natankam nemško nafto. Lani sem tankal v Nemčiji in res mi ni blo jasno, kako lahko motor potem lavfa toliko lepše, da je to tako zelo opazno. Ko sem prišel v SLO sem se še kak dan ali dva vozil z nemško nafto potem pa sem šel nalit našo. Zanimalo me je, ali je res vse na nafti ali pa je mogoče tudi kaj na tem, da se je mašina "zdihala" in "spucala" na dolgi turi v Nemčijo in mogoče zato lavfala lepše. No, ko sem nalil našo nafto, je bilo pravljice konec v cca 5 km. Ravno toliko, da je naša nafta prišla skozi filter in v motor. Pa nan bi bila kao naša nafta po specifikacijah identična tisti v Nemčiji.... iz prakse se vidi da je daleč od tega.
Sam tolk glede tega, da avto zdaj s 100 oktancem gre bolje: Lahko je res kaj na tem, da je ta benz mogoče res bolj čist al pa da ima mogoče še kake aditive not. To je možno, nisem pa nič ziher o tem, govorim na pamet. To bi tud lahko sklepal po tem, da recimo moj dizel (BMW 525 TD) tud lavfa veliko lepše in ma tudi opazno več moči, če natankam nemško nafto. Lani sem tankal v Nemčiji in res mi ni blo jasno, kako lahko motor potem lavfa toliko lepše, da je to tako zelo opazno. Ko sem prišel v SLO sem se še kak dan ali dva vozil z nemško nafto potem pa sem šel nalit našo. Zanimalo me je, ali je res vse na nafti ali pa je mogoče tudi kaj na tem, da se je mašina "zdihala" in "spucala" na dolgi turi v Nemčijo in mogoče zato lavfala lepše. No, ko sem nalil našo nafto, je bilo pravljice konec v cca 5 km. Ravno toliko, da je naša nafta prišla skozi filter in v motor. Pa nan bi bila kao naša nafta po specifikacijah identična tisti v Nemčiji.... iz prakse se vidi da je daleč od tega.
katalizator bo uredu ker ni več svinca v bencinu in oktasko število tukaj ne igra uloge...
kar se tega tiče da avto bolje gre in manj pokuri sem malo skeptičen.....vsaj pri mojem...tankal sem 2 tanka polna 100 oktanca in naredil manj kilometrov ob enaki vožnji...potem sem tankal na Agipu 98 in avto laufa enako,gre enako in kuri 1l manj ob enaki vožnji(sej skos teram tko da je enako)...
nevem..morda imam slab bencinski filter,bom še to probal zamenjat,ampak avtu se tko ali tko nekaj trga zadnje čase...bojim se da ni to pred smrt
kar se tega tiče da avto bolje gre in manj pokuri sem malo skeptičen.....vsaj pri mojem...tankal sem 2 tanka polna 100 oktanca in naredil manj kilometrov ob enaki vožnji...potem sem tankal na Agipu 98 in avto laufa enako,gre enako in kuri 1l manj ob enaki vožnji(sej skos teram tko da je enako)...
nevem..morda imam slab bencinski filter,bom še to probal zamenjat,ampak avtu se tko ali tko nekaj trga zadnje čase...bojim se da ni to pred smrt
8,5:1 ? Saj to ni N/A motor, ne?TROMAT napisal/-a: -smisel predvžiga mi je jasen - vendar kaj mi pomaga sama prestavitev predvžiga, če imam enako kompresijsko razmerje kot prej. Če sem prav razumel, bi bilo smiselno uporabljati tak bencin le pri ZELO natunanih avtih s kompresijo 12:1 npr, 98 pa recimo nad 9 ali 10:1. Ima mogoče kdo podathe o tem, kdaj je priporočljivo tankati 98 oz. 100 okt. bencin, da ne prihaja do klenkanja, ker kot vidim je to odvisno samo od kompresije. Koliko oktanski bencin recimo še lahko papa avto s kompresijo 8.5:1?
-avto mi gre bolje. To vem in od tega ne odstopam. Ena od možnosti je tudi ta da je recimo bencin bolj čist (recimo manj vode). Ali je možno, da je taka razlika v bencinu, da bi se mi to poznalo, ker recimo da zdaj verjamem da oktani nimajo veze z močjo eksplozije.
-kako lahko OMV potem zdaj propagira da z 100 okt pridobiš na moči? To je potemtakem zavajanje kupcev, in posledično bi kdo lahko tožil tako firmo za velike denarje, pa še ob ugled bi bili? Ne vem, kaj naj si mislim.
-glede katalizatorja me pa še vedno zanima, ali ga lahko uničim, če vozim 100 okt?
Oktani niso povezani z mocjo eksplozije? Razmisljaj v to smer, da bolj kot je gorivo odporno na klenkanje, bolj lahko gorivno mesanico stisnemo (skompresiramo), preden pride do samovziga. Kasneje ko vzgemo (kot predvziga), bolj bo skompresirana, mocnejsa bo eksplozija (hint: bolj kot jo skompresiramo, vec zraka in goriva gre v isti volumen - plinska enacba).
Katalizatorja ne bos unicil.
/jan
Se strinjam z obema. Vedeti je treba, da tudi višina oktanov v bencinu rahlo niha. 100 lahko pomeni tudi 99... in prej je 98 lahko enako pomenil 99...nebivedu napisal/-a:Pugi, če avto ne klenka in če se koti predvžiga prenastavijo pride s tem do manj izgub, kar pomeni da z isto količino bencina prevoziš več. Hitreje pa ne, ker nisi pridobil na moči, samo na lepšem teku avta in posledično manj okvaram mašine.Pugi napisal/-a:Fantje no ne ga srat - nobene osnove ni zarad katere bi avto velik bolje šel. Edino pri turbincih in kako drugače natunanih avtih. Malo spremeni kot predvžiga in manj je klenklanja...
Tako, da mislim, da pri tako minimalni razliki oktanov kar tako "na oko" ne moremo zaznati posebnih sprememb.
Le pri res natančnem merjenju bi se videle rahle razlike v porabi ali moči.
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
na + z oktani pri nas se ni slo tko da ne prevec strelat z takimi izjavami...ce gre pri katerem benzu na + je to samo pri shell optimax (ki je 100 oktanski samo zato da se lahko prodaja v redni prodaji lahko doseze pa tudi do 103 oktane) drugi se pa borijo da ujamejo vsaj tisto cifro ki so jo napisal !!!
MUGEN CR-X
Imas slucajno te meritve? Zelo bi bil hvalezen, ce bi lahko kje objavila kaksen scan...majaCRX napisal/-a:Si prepričan v to, kar govoriš??
SI kdaj šel do Petrola in preveril te tvoje govorice??
Ko boš imel čas, pojdi enkrat do njih in naj ti pokažejo podatke o meritvah (so dostopni za javnost), pa boš verjetno kar krepko presenečen nad nihanjem!!
A so testirali tudi OMV 100 ?
(Ne da se mi na Petrol hodit...)
/jan
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt: